قیمت سقف استخر : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع قیمت سقف استخر را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به قیمت سقف ثابت استخر-سقف ارزان استخر-قیمت سقف متحرک برقی-قیمت پوشش استخر-سقف اتوماتیک استخر-سقف ریلی استخر-قیمت سقف متحرک شیشه ای-سقف بازشو استخر که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



قیمت سقف استخر - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف ثابت استخر-سقف ارزان استخر-قیمت سقف متحرک برقی-قیمت پوشش استخر-سقف اتوماتیک استخر-سقف ریلی استخر-قیمت سقف متحرک شیشه ای-سقف بازشو استخر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سقف استخر - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف استخر در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف ثابت استخر-سقف ارزان استخر-قیمت سقف متحرک برقی-قیمت پوشش استخر-سقف اتوماتیک استخر-سقف ریلی استخر-قیمت سقف متحرک شیشه ای-سقف بازشو استخر با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف استخر را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سقف استخر طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

5IdFWCI32X

قیمت سقف استخر

برای استفاده بهینه از استخر  در تمام فصول سال و جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل استخر باید برای این محیط سقف تعبیه نمود .برای پوشش سقف استخر چندین حالت وجود دارد که در این قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

برای پوشش سقف استخر دو نوع پوشش وجود دارد:

۱-پوشش استخر متحرک یا ریلی

۲-پوشش استخر ثابت

پوشش استخر متحرک:

برای پوشش سقف استخر متحرک یا ریلی باید در ابتدا به این موضوع توجه کرد در اطراف استخر باید فضایی برای جایگزاری ریل ها وجود داشته باشد تا ریل ها با لبه استخر فیت نباشد و افراد برای تردد از استخر به بیرون با مشکلی روبرو نشوند.یکی دیگر از سقف های استخر متحرک به این نحو می باشد که سقف ثابت و دیواره های کار متحرک می باشند.می توان در این نوع پوشش از سقف نورگیر حبابی  دیواره ها را از متریال پلی کربنات استفاده نمود.

UJztymoxYG

سقف متحرک استخر در کل توسط ورق پلی کربنات پوشش داده می شود که با توجه به موقعیت اقلیمی از ضخامت های مختلف استفاده می شود همچنین با توجه به خاصیت انعطاف پذیری ورق پلی کربنات می توان این سقف را در اشکال مختلف طراحی نمود.

پوشش استخر ثابت:

برای پوشش سقف استخر ثابت می توان از نورگیر حبابی و ورق پلی کربنات استفاده نمود که در این حالت قیمت سقف استخر به مراتب پایین تر از سقف استخر ریلی متره می شود.

برای این امر می توان سقف و دیواره ها را از ورق پلی کربنات یا سقف را توسط نورگیر حبابی و دیواره ها از ورق پلی کربنات پوشش داد. برای تعیین قیمت سقف استخر تمام سطحی که نیاز به پوشش رادارد در قیمت محاسبه می گردد ولی در کل سقف ثابت استخر در مقایسه قیمتی با سقف استخر متحرک دارای قیمت کمتری می باشد.برای تعیین قیمت سقف استخر و مشاوره بیشتر می توانید با مشاوران شرکت سایه گستر آسیا در تماس باشید.

iXGC4LC9jl

قیمت سقف استخر - در این مطلب در مورد موضوعات قیمت سقف ثابت استخر-سقف ارزان استخر-قیمت سقف متحرک برقی-قیمت پوشش استخر-سقف اتوماتیک استخر-سقف ریلی استخر-قیمت سقف متحرک شیشه ای-سقف بازشو استخر مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top