چادر سایبان چتری : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع چادر سایبان چتری را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به قیمت سایبان چتری-سایبان چتری زیبا-سایبان چتری پایه کنار-سایبان چتری ماشین-قیمت سایبان چتری پایه کنار-پارچه سایبان چتری-قیمت سایبان چتری ماشین که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



چادر سایبان چتری - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سایبان چتری-سایبان چتری زیبا-سایبان چتری پایه کنار-سایبان چتری ماشین-قیمت سایبان چتری پایه کنار-پارچه سایبان چتری-قیمت سایبان چتری ماشین خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع چادر سایبان چتری را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

چادر سایبان چتری - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع چادر سایبان چتری در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سایبان چتری-سایبان چتری زیبا-سایبان چتری پایه کنار-سایبان چتری ماشین-قیمت سایبان چتری پایه کنار-پارچه سایبان چتری-قیمت سایبان چتری ماشین با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از چادر سایبان چتری را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

چادر سایبان چتری طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

6FfU0SChtw

با سایبان چتری محصول پر کاربرد سایه گسترآسیا آشنا شویم.

برای طراحی سایبان چتری ابتدا به اندازه گیری میزان وزش باد در آن منطقه می پردازند. علاوه بر آن سایبان چتری به منظور حفاظت از باران نیز ساخته می شود. سطح پوشش داده شده توسط سایبان چتری محدود می باشد از این رو هرگاه مشتریان درخواست پوشش دادن یک منطقه وسیع داشته باشند به آن ها پیشنهاد می گردد که از چند سایه بان کنار یکدیگر استفاده نمایند.

چادر سایبان چتری - مکانیزم محرک به دو صورت لغزنده و یا رفت و برگشتی می باشد. با وجود نیاز بدن به نور آفتاب، گاهی اوقات آفتاب می‌تواند سلب آرامش کند. در چنین شرایطی یک چتر سایه بان از شرکت سایه گسترآسیا به راحتی آسایش مورد نیاز شما را فراهم می کند.

سایبان چتری بر روی یک پایه قرار خواهد داشت. قسمت پایین ستون چتر دارای نوک تیزی است که در زمین های شنی یا ماسه ای نیز می تواند در زمین فرو رفته و به راحتی نصب شود باز و بسته شدن این نوع سایبان همانند یک چتر معمولی انجام می شود .

چادر سایبان چتری - در سایه بان چتری از سه مدل پارچه برای ساخت چتر سایبان استفاده میشود پارچه برزنتی ، پارچه فلکسی و پارچه ترانزیتی این پارچه ها رنگ بندی های مخصوص خود را داشته و کاربرد های آن بستگی به محل استقرار سایبان دارد. پارچه سایبان از جنس کتان بوده که کاملا ضدآب می باشد. بنابراین اگر اطراف آن را با نایلون شفاف و یا شیشه بپوشانیم می توان از آن در روزهای بارانی و برفی از آن به راحتی بهره برد.  کیفیت متریال این سایبان به گونه ای است که مناسب شرایط آب و هوایی مرطوب می باشد.

6tiOWaGqRa

موارد استفاده از سایبان چتری

  • مورد استفاده در ویلاها و کنار استخرها
  • مورد استفاده پاسیو و بالکن منازل
  • مورد استفاده در فضاهای نمایشگاهی
  • مورد استفاده در فضاهای تجاری ،کافی شاپ ها و رستورانها
  • مورد استفاده در مراکز توریستی و فرهنگی،تفریحی و هتل ها

چرا سایبان سایه گستر آسیا را انتخاب کنیم؟

امکان اجرای چتر سایبان پایه وسط به صورت :

هشت ضلعی

مربع

سایبان سایه گستر آسیا در زمینه تولید و عرضه انواع سایه بان چتری در بازار رقابت گوی سبقت را از رقیبان ربوده است این امر باعث شده لبخند رضایت کامل را بر لبان مشتریان خود بنشاند ، اگر شما هم میخواهید از خدمات سایه گسترآسیا بهره مند شوید و انواع سایبان مانند سایبان چتری را سفارش دهید کافیست از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید

مزایای استفاده از سایه بان چتری

سایبان چتری دارای تنوع بسیار بالایی می باشد. هر سایه بان چتری مزایای خاصی را مالک خود می دهد. در زیر مزایای استفاده از چتر سایبان را مطالعه کنید:

1- استفاده بهتر از فضا: یکی از مزایای مهم سایبان چتری استفاده بهتر از فضا می باشد. بال های سایه بان در حالت بسته به طور کامل جمع خواهند شد و در حالت باز نیز شما می توانید به راحتی از فضای زیر چتر سایبان خود استفاده ی لازم را ببرید.

2- جابجایی راحت و وزن سبک: در ساخت چتر سایه بان اگر از مواد با کیفیت و همچنین از پارچه های چتر سایبان سنگین استفاده کنید باز هم سایبان شما دارای وزن سبک خواهد بود. با وجود سایه بان چتری در واقع شما دارای یک سایبان متحرک و قابل جابجایی خواهید بود و از آن به شکل های مختلف می توانید استفاده کنید.

lzpLvpGtda

سایبان چتری کارآمدترین نوع سایبان

سایبان چتری به عنوان نوعی از سایبان بسیار کارآمد محسوب میشود و یکی از دلایل اصلیش هم طرح ها و مدل های متفاوت و زیبایش است که می توانید هر کدام از آنها را با هر اندازه ای در نظر گرفته و تهیه کنید.

همچنین استفاده از آن در هر جایی مثل ساختمان های اداری ، مسکونی ، مکان های تفریحی ، گردشگری ، مغازه های ویتامینه و … استفاده می شود چراکه به راحتی می توانید هر مقدار فضای بازی را بپوشانید و از سایه ی آن استفاده کنید.

بیشتر ویلاهایی که استخر دارند از سایبان چتری استفاده می کنند تا در زمانی که بعد از شنا کردن حسابی می خواهند استراحت کند آفتاب رنگ پوست آنها را سیاه نکند و اینکه ضرری به پوستشان نرسد درست است که خورشید بعضی اوقات برای پوست لازم است اما زیاد از حدش هم برای ضرر های مخصوص به خودش را دارد.

سایبان چتری اجازه ی اینکه ذره ای آفتاب و گرما به پوست شما برسد را نمی دهد و میتوانید با یک نوشیدنی خنک استراحتتان را زیر سایبان چتری تکمیل کنید.

همچنین اگر چتر سایبان شما از نوع ریلی باشد یعنی زیر پایه های آن چرخ گذاشته باشند به راحتی می توانید آن را جابجا کنید و در هر جایی که خواستید قرار دهید از سایه ی ایجاد شده توسط سایبان چتری استفاده کنید.

aDFgUfzcT1

چادر سایبان چتری - در این مطلب در مورد موضوعات قیمت سایبان چتری-سایبان چتری زیبا-سایبان چتری پایه کنار-سایبان چتری ماشین-قیمت سایبان چتری پایه کنار-پارچه سایبان چتری-قیمت سایبان چتری ماشین مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top