باران گیر تراس : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع باران گیر تراس را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به باران گیر بالکن- باران گیر درب ورودی- قیمت باران گیر پلی کربنات- نمایندگی باران گیر- باران گیر ساختمان- قیمت باران گیر درب ورودی- باران گیر فایبرگلاس- باران گیر پنجره پلی کربنات که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



باران گیر تراس- سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع باران گیر بالکن- باران گیر درب ورودی- قیمت باران گیر پلی کربنات- نمایندگی باران گیر- باران گیر ساختمان- قیمت باران گیر درب ورودی- باران گیر فایبرگلاس- باران گیر پنجره پلی کربنات خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع باران گیر تراسرا باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

باران گیر تراس- مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع باران گیر تراسدر خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد باران گیر بالکن- باران گیر درب ورودی- قیمت باران گیر پلی کربنات- نمایندگی باران گیر- باران گیر ساختمان- قیمت باران گیر درب ورودی- باران گیر فایبرگلاس- باران گیر پنجره پلی کربنات با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از باران گیر تراسرا در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

باران گیر تراس - طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

بارانگیر چیست؟ باران گیر به پوششی گفته می شود که از نفوذ آبراهه به داخل ساختمان از طریق پنجره ها جلوگیری می کند. این محصول دارای وزن سبک و مناسبی می باشد و در طرح و رنگ های متفاوتی توسط شرکت اسیادر قابل ارائه می باشد. از جمله مهم ترین مزایا و ویژگی های این محصول می توان به مواردی چون قیمت مناسب، زیبایی بصری، سرعت روند کار، سبک وزن بودن، مقاومت بالا و طرح های متنوع اشاره کرد. کاربرد بارانگیر را می توان در مکان های متفاوتی مشاهده کرد که از انواع آن می توان به موارد کاربری زیر اشاره کرد: نصب در قسمت بالای منازل مسکونی و ساختمان ها نصب در قسمت درب ورودی ساختمان ها نصب برای حافظت از کنتورهای برق و گاز و انواع تاسیسات نصب در قسمت تراس و بالکن منازل تحت عنوان حفاظ مزایای بارانگیر: بارانگیر نسبت به دیگر محصولات ساختمانی که برای این کاربرد استفاده می شوند، دارای مزیت های فراوانی می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد: سبک وزن بودن ، نصب و اجرای آسان، مقاوم در برابر باران و برف، با دوام، دارای تنوع رنگ بندی و طرح ، قابلیت عبور دهی نور به میزان دلخواه و مناسب بارانگیر ها بهترین و زیباترین پوشش برای پنجره و درب های ورودی و تراس می باشند. مزیت بزرگ بارانگیر ها در این است که با توجه به ورق پلی کربنات و ورق اکریلیک به کار رفته در آنها نورگیر ساختمان کم نمیشود. همچنین میتوان برای سایبان مغازه یا ... که به طول بیشتری نیاز دارد، سازه مناسب طراحی و اجرا گردد و با استفاده از ورق های ضد uv پوشش مناسب را اجرا نمود. اجرای بارانگیر به دلیل نصب آسان,عمر طولانی ,خاصیت ضد uv و .... در تمام نقاط کشور کاربردی و عملی می باشد.

ecnPq15HUJ

باران گیر تراس- در این مطلب در مورد موضوعات باران گیر بالکن- باران گیر درب ورودی- قیمت باران گیر پلی کربنات- نمایندگی باران گیر- باران گیر ساختمان- قیمت باران گیر درب ورودی- باران گیر فایبرگلاس- باران گیر پنجره پلی کربنات مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top