پارچه های کششی : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع پارچه های کششی را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به قیمت پارچه های کششی - پارچه پی وی سی چیست- قیمت پارچه pvc- قیمت پارچه پی وی سی- قیمت پارچه upvc که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



پارچه های کششی - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت پارچه های کششی - پارچه پی وی سی چیست- قیمت پارچه pvc- قیمت پارچه پی وی سی- قیمت پارچه upvc خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پارچه های کششی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

پارچه های کششی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع پارچه های کششی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پارچه های کششی - پارچه پی وی سی چیست- قیمت پارچه pvc- قیمت پارچه پی وی سی- قیمت پارچه upvc با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پارچه های کششی را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

پارچه های کششی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

 

پارچه های کششی غشایی – عملکرد و قابلیت ها

امروزه معماران و طراحان زیادی در سرتاسر جهان به کاربردها و قابلیت های معماری های غشایی کششی پی برده اند. پارچه های کششی غشایی به دلیل سبک وزن بودن می توانند مسافت های طولانی را پوشش دهند. همچنین به دلیل امکان انتقال نور راندمان انرژی ساختمان ها را بهبود می بخشند. سازه های چادری طراحی شده با پارچه های غشایی معمولا مقرون به صرفه هستند. همچنین برای طراحی های خاص و منحصر به فرد بسیار منعطف هستند.

در زمان شروع کار با پارچه های غشایی کششی، درک مزایای آن بسیار مهم است. اگر به دنبال کاهش محدودیت های طراحی خود هستید بهترین راه، درک قابلیت ها و عملکرد پارچه های غشایی است.

قابلیت و عملکرد پارچه غشایی در زمان وزش باد

یکی از متداول ترین سوالات که در زمان استفاده از پارچه های کششی پرسیده می شود این است که آیا معماری های غشایی کششی برای مناطق با وزش باد فراوان مناسب است یا خیر. در پاسخ به این سوال می توان گفت که سازه های کششی غشایی می توانند در برابر وزش بادهای شدید در سخت ترین مناطق مقاوم باشد.

تجزیه و تحلیل های مهندسی، داده های لازم برای طراحی ابعاد چارچوب های فولادی، کابل ها، پایه های بتونی و عناصر و ابعاد پارچه کششی غشایی با در نظر گرفتن تمامی شرایط زیست محیطی مانند معیارهای باد و باران فراهم می کند. به عنوان مثال با توجه به بار وزنی قابل توجه برف، ممکن است شیب زمین تندتر و دهانه ها کوچکتر در نظر گرفته شوند.

معمولا برای مکان هایی که دارای شرایط ناپایدار جوی هستند، برای اطمینان از موفقیت درازمدت پروژه، بررسی سالانه جهت تعمیر و کنترل تنش مجدد سازه توصیه می شود.

قابلیت و عملکرد پارچه کششی غشایی در برابر نور خورشید

پارچه های غشایی PVC و PTFE رایج ترین پارچه هایی هستند که در این نوع از معماری ها مورد استفاده قرار می گیرند. پارچه های کششی غشایی PVC در قیمت و کارایی سازه توازن ایجاد می کنند. این پارچه ها با استفاده از روکش های استفاده شده در آنها از ورود اشعه ماورا بنفش جلوگیری می کنند. با این حال، پارچه های PVC طول عمر کمتری نسبت به پارچه های PTFE دارند.

اگر پروژه شما برای طولانی مدت بیش از 10 سال طراحی و اجرا می شود، برای کاهش و جلوگیری از ورود اشعه ماورا بنفش، آلودگی یا رطوبت زیاد، پارچه کششی غشایی PTFE انتخاب بهتری است. PTFE یک غشا فایبرگلاس بافته شده با تفلون است که از بادوام ترین مواد در صنعت معماری پارچه به حساب می آید. از جمله مزایای این پارچه کششی، مصونیت کامل در برابر اشعه ماورا بنفش مخرب است.

قابلیت و عملکرد پارچه کششی در برابر آتش

هنگام برخورد با هر نوع کالای پارچه ای، اشتعال پذیری همیشه مهمترین مسئله برای ایجاد نگرانی بوده است. بسته به موقعیت، کاربرد، موقعیت مکانی و مشخصات پروژه، ممکن است با الزامات بسیار دقیق و اساسی رعایت دستورالعمل های آتش برخورد کنید.

پارچه های غشایی PVC در برابر آتش مقاوم هستند و می توانند با عملکرد عالی، توانایی مقابله در برابر آتش را بهبود ببخشند. اما پارچه های کششی فایبر گلاس PTFE عملکرد فوق العاده ای در برابر مواجهه با حریق دارند. معمولا متخصصین معماری های غشایی کششی می توانند به شما کمک کنند تا گزینه ای را انتخاب کنید که برای پروژه شما مناسب باشد.

عملکرد و قابلیت آکوستیک پارچه های کششی غشایی

اگر برنامه طراحی داخلی با سازه های چادری یا طراحی ساختارهای قابل حمل را دارید، درک محدودیت های معماری های غشایی کششی و کارایی آکوستیک بسیار مهم است. یک لایه از پارچه های کششی غشایی می تواند به رفع مشکلات جزئی صوتی کمک کند. اما در حقیقت، وزن کم این پارچه ها باعث می شود که جذب موج های صوتی به حداقل برسد. با این حال، با استفاده از یک پوسته دولایه که شامل یک لایه میانی آکوستیک است، می توان عملکرد این پارچه ها را به بهترین نحو بهبود بخشید.

پارچه های کششی - در این مطلب در مورد موضوعات قیمت پارچه های کششی - پارچه پی وی سی چیست- قیمت پارچه pvc- قیمت پارچه پی وی سی- قیمت پارچه upvc مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top