نحوه ساخت بالکن شیشه ای : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع بالکن شیشه ای را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به اموزش نصب بالکن شیشه ای- تراس بالکن شیشه ای- طلق شیشه ای بالکن- معایب بالکن شیشه ای- قیمت بالکن شیشه ای- پنجره بالکن شو- مدل شیشه برای بالکن- آموزش ساخت شیشه بالکنی که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



نحوه ساخت بالکن شیشه ای - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع اموزش نصب بالکن شیشه ای- تراس بالکن شیشه ای- طلق شیشه ای بالکن- معایب بالکن شیشه ای- قیمت بالکن شیشه ای- پنجره بالکن شو- مدل شیشه برای بالکن- آموزش ساخت شیشه بالکنی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بالکن شیشه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

نحوه ساخت بالکن شیشه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع بالکن شیشه ای در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اموزش نصب بالکن شیشه ای- تراس بالکن شیشه ای- طلق شیشه ای بالکن- معایب بالکن شیشه ای- قیمت بالکن شیشه ای- پنجره بالکن شو- مدل شیشه برای بالکن- آموزش ساخت شیشه بالکنی با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از بالکن شیشه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

نحوه ساخت بالکن شیشه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

استفاده از شیشه بالکن در ساخت بالکن های شیشه ای مختلف این روزها بسیار گسترش یافته است و روز به روز نیز بر میزان محبوبیت آن افزوده می شود.  هنوز زمان زیادی از آن دوران که افراد در مقابل کالاها وسبک های زندگی متفاوت مقاومت می کردند، نگذشته است؛ با این وجود امروزه سبک زندگی و همچنین طرز فکر افراد تغییر پیدا کرده و به دنبال ایجاد سبک های بدیع و نو در زندگی خود هستند. نحوه ساخت بالکن شیشه ای -داشتن یک دیوار شیشه ای جذاب و سرتاسری در تراس خانه می تواند تجربه ای جدید برای افراد مختلف باشد.

انواع شیشه بالکن های مورد استفاده برای مناطق مختلف چه مزایایی دارند؟

شیشه بالکن ثابت

معمولا از این شیشه بالکن در ساختمان های اداری، برج های بلند و...استفاده می کنند که در آن ارتفاع زیاد شیشه ها قابل باز شدن و خطر آفرینی نباشند. یکی از معایب این نوع از بالکن های شیشه ای در این است که به هیچ وجه از داخل ساختمان امکان پاک کردن آن وجود ندارد و همواره بایستی نیروی های خدماتی که برای این کار آموزش دیده اند، شیشه بالکن را تمیز کنند. 

Y1d0gQrGCLشیشه بالکن ریلی

نحوه ساخت بالکن شیشه ای - شیشه بالکن ریلی نوع دیگری از بالکن های شیشه ای به حساب می آید که می توان آن ها را همچون یک پرده کرکره ای بر روی هم جمع کرد. معمولا از این نوع شیشه بالکن در مناطقی استفاده می شود که شرایط آب و هوایی متغیر است و گاهی اوقات نیازی به وجود این شیشه بالکن وجود ندارد. دومین نکته در خصوص بالکن شیشه ای ریلی در آن است که برای نصب این نوع از بالکن، در قسمت داخلی بالکن بایستی فضای مناسب و کافی برای جمع کردن و یا باز کردن شیشه بالکن ها وجود داشته باشد، پس هر تراس و بالکنی نمی تواند از این نوع بالکن شیشه ای بهره مند شود.

شیشه بالکن کشویی

نحوه ساخت بالکن شیشه ای - شیشه بالکن کشویی یکی دیگر از انواع شیشه بالکن ها است که می توانید از آن ها در هر خانه و مکانی استفاده کنید. نکته مثبتی که در خصوص این نوع از شیشه بالکن وجود دارد، در مورد عدم نیاز به فضا برای باز و بسته شدن شیشه بالکن ها است. این نوع از بالکن شیشه ای طراحی همچون درب اتوماتیک شیشه ای دارند. داشتن پروفیل به صورت قاب، دور تا دور هر کدام از شیشه ها باعث محکمی و استقامت بیشتر این سازه می شود. تمیز کردن این نوع از شیشه بالکن ها به مراتب ساده تر از تمیز کردن شیشه بالکن های ثابت است و این هم مزیت دیگری است که این نوع از بالکن شیشه ای دارد. 

نحوه ساخت بالکن شیشه ای :

نحوه ساخت بالکن شیشه ای - نحوه ساخت بالکن شیشه ای در سه مدل انجام میگیرد و بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای) را در سه نوع متفاوت اجرا میکنند :

بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای) با شیشه های تاشو که به شیشه های آکاردئونی نیز معروف است.

بالکن شیشه ای به سبک فریم لس (تراس شیشه ای فریم لس)

بالکن شیشه ای فریم دار (تراس شیشه ای فریم دار)

تیم ما مجموعه سایه گستر آسیا متخصص ساخت بالکن شیشه ای می باشد.

شرایط نصب بالکن شیشه ای :

نحوه ساخت بالکن شیشه ای - قبل از نصب بالکن شیشه ای باید یک سری شرایط را برای آماده سازی فضا مهیا نمود که برخی از این شرایط عبارتند از :

دیوارهای مستحکم با پوشش سنگ یا بتن

سقف دارای استحکام بالا (ترجیحاً قوطی آهن)

سقف بالکن هم راستای کف بالکن یا بلند تر باشد.

 نحوه ساخت بالکن شیشه ای - در این مطلب در مورد موضوعات اموزش نصب بالکن شیشه ای- تراس بالکن شیشه ای- طلق شیشه ای بالکن- معایب بالکن شیشه ای- قیمت بالکن شیشه ای- پنجره بالکن شو- مدل شیشه برای بالکن- آموزش ساخت شیشه بالکنی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 – 09021150522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top