راه بند استوانه ای : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع راه بند استوانه ای را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به قیمت راه بند بولارد- قیمت راهبند ستونی- لیست قیمت راهبند ستونی- بولارد ترافیکی-راهبند پارکینگ - راهبند اتوماتیک خرید راهبند استوانه ای پلاستیکی که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



راه بند استوانه ای - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت راه بند بولارد- قیمت راهبند ستونی- لیست قیمت راهبند ستونی- بولارد ترافیکی-راهبند پارکینگ - راهبند اتوماتیک خرید راهبند استوانه ای پلاستیکی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع راه بند استوانه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

راه بند استوانه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع راه بند استوانه ای در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت راه بند بولارد- قیمت راهبند ستونی- لیست قیمت راهبند ستونی- بولارد ترافیکی-راهبند پارکینگ - راهبند اتوماتیک خرید راهبند استوانه ای پلاستیکی با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از راه بند استوانه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

راه بند استوانه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

راهبند استوانه ای ویا بولارد چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

امروزه امنیت مهمترین اصل در همه جای جهان به حساب می‌آید و همه در تلاش هستند تا امنیت را برای محل زندگی خود فراهم کنند. راه بند استوانه ای - یکی از مواردی که برای ایجاد امنیت از آن استفاده می شود راهبند ستونی و یا بولارد است.بر هیچ کس پوشیده نیست راهبندهای ستونی و بولاردها نقش بسزایی در تامین امنیت محیطهای خاص دارا هستند و وظیفه خطیری را در جلوگیری از ورود خودروها به معبرها بر دوش می کشند.

راهبند ستونی یا بولارد یکی از انواع راهبند ها میباشد که به آن راهبند ضد تروریستی نیز میگویند.

راهبند ستونی یک ستون مستحکم فولادی می باشد که بصورت اتوماتیک و غیر دستی از زمین بالا آمده و از معبر ورودی در برابر تردد غیر مجاز محافظت می نماید.این نوع راهبند  که به صورت استوانه ای شکل می باشد در داخل زمین قرار میگیرد و با فشار دادن دکمه ریموت از سطح زمین خارج می‌شوند. راه بند استوانه ای - راهبند بولارد یا ستونی به راحتی شکسته نمی شود و در مقابل خودرو سواری مقاوم است. در واقع زمانی که مسائل امنیتی برای ما مهم باشد می بایست از راهبند ستونی استفاده کنیم و در غیر این صورت راهبند میله ای هم برای آن مکان مناسب است. جنس راهبند بولارد معمولا از نوع فولاد می باشد.قیمت این نوع راهبندها به نسبت سایر راهبندهای معمولی بسیار بالا تر است و سیستم بسیاری از آن‌ها هیدرولیکی می‌باشد.FUBSRSIdhg

راهبند ستونی یا استوانه ای

 جنس بولارد معمولا از نوع فولاد می باشد. نصب این نوع راهبند نسبت به بقیه راهبند ها دشوار تر است و برای نصب آن به یک حفره ۱٫۵ تا ۲ متری در زیر زمین نیاز داریم. راه بند استوانه ای -  استوانه سیلیندر و پمپ هیدرولیک درون یک محفظه قرار گرفته، کل مجموعه درون حفره قرار گرفته و اطراف آن توسط بتن پر می‌شود.راهبند ستونی  ضربه ای را با انرژی ۷۰۰ کیلو ژول را تحمل می کند که این مقدار انرژی برابر انرژی برخورد یک کامیون به وزن تقریبی ۶ تن و با سرعت تقریبی ۷۰ کیلومتر بر ساعت به بولارد است.قیمت این نوع راهبندها به نسبت سایر راهبندهای معمولی بسیار بالا است و سیستم بسیاری از آن‌ها هیدرولیکی می‌باشد.

انواع راهبند ستونی یا استوانه ای:

    راهبند ستونی یا بولارد معمولی

    راهبند ستونی یا بولارد ضد تروریست

راهبندهای ستونی دارای دو دسته بندی اصلی می باشند که راهبندهای دسته اول بیشتر برای محیطهای مسکونی، اداری و تجاری که از لحاظ امنیتی زیاد مهم نیستند استفاده می شوند و راهبندهای دسته دوم برای محیطهای نظامی و محیطهایی که از لحاظ امنیتی بسیار مهم می باشند مورد استفاده قرار می گیرند.

سیستم محرک راهبند ستونی

راهبند ستونی هیدرولیک

این گونه از راهبند شامل یک استوانه فولادی است که به کمک یک سیستم محرک خطی به سمت بالا و پایین حرکت می کند. راه بند استوانه ای - در زیر پوسته این استوانه مجموعه پمپ هیدرولیک و سیلندر قرار گرفته که حرکت سیلندر را با پمپاژ روغن امکان پذیر می کند.این نوع راهبند به دلیل تعداد تردد بالا ایمنی مناسب، عمر زیاد و هزینه تعمیرو نگهداری مناسب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 راه بند استوانه ای - در این مطلب در مورد موضوعات قیمت راه بند بولارد- قیمت راهبند ستونی- لیست قیمت راهبند ستونی- بولارد ترافیکی-راهبند پارکینگ - راهبند اتوماتیک خرید راهبند استوانه ای پلاستیکی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 – 09021150522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top