سازه پارچه ای : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سازه پارچه ای را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به سازه های پارچه ای دیبا- قیمت سازه های چادری- سازه های چادری معروف دنیا- سازه های غشایی - حوه اجرای سازه های چادری- سازه پارچه ای چیست- سازه های چادری چیست- سازه چادری آسیادر که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سازه پارچه ای- سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سازه های پارچه ای دیبا- قیمت سازه های چادری- سازه های چادری معروف دنیا- سازه های غشایی - حوه اجرای سازه های چادری- سازه پارچه ای چیست- سازه های چادری چیست- سازه چادری آسیادرخواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سازه پارچه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سازه پارچه ای- مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سازه پارچه ای در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازه های پارچه ای دیبا- قیمت سازه های چادری- سازه های چادری معروف دنیا- سازه های غشایی - حوه اجرای سازه های چادری- سازه پارچه ای چیست- سازه های چادری چیست- سازه چادری آسیادر با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سازه پارچه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سازه پارچه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

YqniboP6QCسازه پارچه ای چیست؟

وزن سبک پارچه باعث می‌شود تا به پروفیل‌های فلزی سبک‌تری نیاز پیدا کرد. همچنین به علت پیش‌ساخته بودن کل سیستم سقف، کل زمان اجرای پروژه به‌ طور قابل‌ توجهی کاهش پیدا می‌کند. سازه پارچه ای- استفاده از این نوع سازه محدودیت زیادی ندارد و می‌تواند با توجه به شرایط محیطی مختلف، نوع پارچه مصرفی را تطبیق داد. سازه‌ های پارچه‌ ای نوعی جدیدی از سازه به شمار می‌آیند که در آن‌ها با استفاده از پوسته‌های پارچه‌ای و صنعتی کاملاً سبک، سقف‌هایی با دهانه‌های بزرگ و بهینه ایجاد می‌شود و بسته به موقتی یا دائمی بودن آن‌ها، به سازه‌های مختلفی تقسیم میگردند.

موارد کاربرد سازه های پارچه ای

سازه پارچه ای- نکته جالبی که در رابطه با پوشش سقف با پارچه وجود دارد به کاربرد آن در دوران‌های کهن باز می‌گردد؛ درست زمانی که افراد کوچ نشین برای ایجاد سایه بان از پارچه استفاده می‌کردند. در واقع با اینکه امروزه به سبکی مدرن از این سازه چادری به کار برده می‌شود ، اما وجود آنرا نمی‌توان بسته به این دوره از تاریخ دانست. ورود به سبک جدیدی از سازه های پارچه ای از دهه 1960 آغاز شد که در ابتدا در اماکن ورزشی کاربرد بیشتری داشت. سازه پارچه ای- به کاربردهای دیگر آن توجه کنید:

پوششی برای بناهای مختلف مانند زمین بازی، باغ، بالکن، تراس و…

گزینه‌ای خلاقانه برای ایجاد تنوع در نورپردازی فضاهای باز و حتی بسته

راهکاری عالی برای زیباسازی شهر و ایجاد سایه‌بان

شکل‌های هندسی منحصر به فرد آن برای زیبایی سازه‌های مدرن پرکاربرد است

اعمال آن به عنوان سقف ورودی

سایه بان شدن بسیاری از انواع آنها برای اطراف استخر

در برخی موارد برای پارکینگ چادری مناسب هستند

مزایای استفاده از سازه های پارچه ای

سازه پارچه ای- سازه غشایی اشکال هندسی منحصر به فردی را وسط طراح ایجاد خواهد کرد که در هر محیطی می‌توان بسته به فضای موجود شکل مناسب را به کار برد. مزایای به کارگیری آنها شامل موارد متعددی است که به برخی از آنها اشار کرده‌ایم:

1-قرار دادن دامنه‌ای وسیع برای طراحی در اختیار طراحان

2-اشکال چشم نواز در کنار کاربردی بودن

3-فضای شهری را زیبا و شکیل می‌کنند

4-سازگاری با محیط زیست یکی از نکات مثبت این سازه های پارچه ای است

5- سازه پارچه ای- مقاوم بودن آنها در مقابل آتش سوزی یکی از مزایای بالقوه محسوب می‌شود

6-سرعت اجرای بالا و نصب آسانی دارند

7-کاهش هزینه‌های مورد نیاز برای نورپردازی داخلی را به همراه دارند

8-انواع از پیش ساخته شده‌ی آن نصب آسان و سریعی دارند

9-به عنوان عایق گرمایشی خوبی در فضاهای خارجی عمل می‌کنند

10-قابل شست و شو با انواع شوینده‌ها هستند

11-بسته به مواد تشکیل دهنده پارچه و متریال به کار برده شده مقاومت و تداوم بالایی می‌توانند داشته باشند

12- سازه پارچه ای- متنوع بودن جنس پارچه‌های به کار برده شده این امکان را در اختیار طراحان قرار داده است تا طبق شرایط محیطی گزینه مناسب‌تری را انتخاب کنند

13-گزینه‌ای عالی برای طراحی سایه بان‌های امروزی محسوب می‌شوند که برای مناطق آفتاب‌گیر پارچه با ضخامت بالاتری بهتر است انتخاب شود

سازه پارچه ای- در این مطلب در مورد موضوعات سازه های پارچه ای دیبا- قیمت سازه های چادری- سازه های چادری معروف دنیا- سازه های غشایی - حوه اجرای سازه های چادری- سازه پارچه ای چیست- سازه های چادری چیست- سازه چادری آسیادر مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 – 09021150522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top