سقف های متحرک بالکن : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سقف های متحرک بالکن را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به سقف متحرک فلزی- سقف برای بالکن- قیمت سقف متحرک پاسیو- سقف متحرک پارکینگ- سقف متحرک استخر- سقف متحرک بالکن که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سقف های متحرک بالکن - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سقف متحرک فلزی- سقف برای بالکن- قیمت سقف متحرک پاسیو- سقف متحرک پارکینگ- سقف متحرک استخر- سقف متحرک بالکنخواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف های متحرک بالکن را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف های متحرک بالکن - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف های متحرک بالکن در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف متحرک فلزی- سقف برای بالکن- قیمت سقف متحرک پاسیو- سقف متحرک پارکینگ- سقف متحرک استخر- سقف متحرک بالکن با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف های تحرک بالکن را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف های متحرک بالکن طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

سقف متحرک بالکن چیست؟

سقف متحرک بالکن یا تراس یک محصول بی نظیر است که برای کسب و کارهایی مانند رستوران و کارهایی که نیاز به پوشش در برابر باران و آفتاب دارند گزینه خوبی محسوب می شود. البته این مدل از سقف ها برای منازلی که دارای بالکن های بزرگ هستند و نیاز است که دارای سقف باشند بی نظیر است. سقف های متحرک بالکن - سقف متحرک بالکن در جنس و مدل های مختلف طراحی می شود که بر اساس نوع کاربری مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که از اسم این محصول پیداست، سقف قابلیت جمع شدن و بسته شدن دارد.

انواع سقف متحرک بالکن

یکی از مدل های سقف متحرک بالکن، از نوع شیشه ای یا پلی کربنات است. این مدل از سقف ها معمولاً برقی طراحی می شوند و می توان از آن برای فضای باز رستوران ها، حیاط ویلاها و حتی بالکن های منزل نیز استفاده کرد. سقف های متحرک بالکن - این سقف ها به شکلی طراحی می شوند که در واقع دیوارهای محفوظی در مقابل همه شرایط آب و هوایی هستند و این موقعیت فراهم است که حداکثر بهره وری از فضا صورت بگیرد. موضوع دیگر اینکه شیشه به کار رفته در این مدل بسیار ایمن است که معمولاً بهترین کیفیت را دارد.

نوع دیگری از سقف متحرک بالکن وجود دارد که پارچه ای هستند. سقف های متحرک بالکن - این مدل از پارچه از جنس پی وی سی  بوده و بازدهی خوبی دارند و برای مکان هایی که دارای بارندگی کمی هستند گزینه بسیار خوبی محسوب می شود. این مدل از سقف ها با نورپردازی و لامپ های خاص تزیین شده و به زیبایی فضا می افزاید. نوع طراحی این سقف ها بسیار جالب است.

cW65622IMpسقف متحرک برقی بالکن

سقف های متحرک بالکن - سقف متحرک بالکن برقی یکی از مدل های اتوماتیک است که تنها با ریموت یا با یک کلید باز و بسته می شود. این مدل از سقف ها طراحی مخصوص به خود را دارند و معمولاً نیاز به نیروی برق برای اجرا است و در صورت قطع بودن برق، سقف اجرا نمی شود اما از آنجایی سطح کاربری آن بسیار آسان است برای مکان های تجاری به خصوص رستوران ها و ویلاهایی که دارای آلاچیق هستند استفاده می شود. خرید سقف متحرک بالکن مدل برقی بیشترین تقاضا را به خود اختصاص می دهد.

سقف های متحرک بالکن - در این مطلب در مورد موضوعات سقف متحرک فلزی- سقف برای بالکن- قیمت سقف متحرک پاسیو- سقف متحرک پارکینگ- سقف متحرک استخر- سقف متحرک بالکن مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 – 09021150522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top