سقف برقی پارکینگ : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سقف برقی پارکینگ را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به سقف پارکینگ متحرک- سقف تاشو پارکینگ- قیمت سقف برقی- سقف برقی برای حیاط- قیمت سایبان چتری ماشین- پارکینگ متحرک- سایبان اتوماتیک خودرو- قیمت سقف متحرک پاسیو که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سقف برقی پارکینگ - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سقف پارکینگ متحرک- سقف تاشو پارکینگ- قیمت سقف برقی- سقف برقی برای حیاط- قیمت سایبان چتری ماشین- پارکینگ متحرک- سایبان اتوماتیک خودرو- قیمت سقف متحرک پاسیو خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف برقی پارکینگ را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف برقی پارکینگ - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف برقی پارکینگ در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف پارکینگ متحرک- سقف تاشو پارکینگ- قیمت سقف برقی- سقف برقی برای حیاط- قیمت سایبان چتری ماشین- پارکینگ متحرک- سایبان اتوماتیک خودرو- قیمت سقف متحرک پاسیو با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف برقی پارکینگ را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف برقی پارکینگ طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

ضرورت سقف متحرک پارکینگ خودرو

جمعیت بالای دنیا در همه جا مشکلاتی را به وجود آورده است. یکی از این مشکلات، مسئله پارکینگ ماشین می‌باشد. در بسیاری از ساختمان‌های مسکونی محیطی که برای پارک وسایل نقلیه در نظر گرفته شده، فضایی باز است. سقف برقی پارکینگ - تابش نور خورشید اثرات منفی بر روی رنگ بدنه خودرو گذاشته و در روزهای گرم فصل تابستان، داخل خودرو بسیار گرم خواهد شد. امروزه پارکینگ‌های پیشرفته‌ای به دلیل کاهش مشکل یافتن مکان پارک خودرو و ایمنی خودرو طراحی و ساخته شده است. تکنولوژی مدرنی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، سقف متحرک پارکینگ می‌باشد. با استفاده از این سقف‌ها می‌توان هر محیطی را سقف‌دار نمود و هر زمان که نیازی به سقف ندارید، به راحتی آن را جمع کنید. سقف متحرک پارکینگ به دلیل اینکه طول عمر بالایی دارد و در همه شرایط جوی و محیطی بسیار مقاوم است انتخابی ایده آل در زمینه معماری ساختمان می‌باشد

مزیت سقف متحرک پارکینگ :

دو کاربری شدن فضای پارکینگ

جلوگیری از پوسیدگی و از بین رفتن رنگ خودرو در اثر نور خورشید

جلوگیری از یخ‌زدگی و تحلیل رفتن باطری خودرو در اثر سرما

تنوع در طرح، رنگ و مدل متناسب با سلیقه شما

وزن سبک و مقاومت بالا با استفاده از مواد اولیه مرغوب

ضد زنگ بودن بدنه سقف متحرک

استفاده از موتوری با توان بالا برای باز و بسته کردن سقف

در امان بودن خودرو در مقابل ریزش‌های جوی سقوط اشیا و فضولات پرندگان

امکان اضافه نمودن سیستم نورپردازی بر روی پروفیل‌های سقف متحرک

مقرون به صرفه بودن

روش باز و بسته شدن سقف متحرک

سقف متحرک پارکینگ برای استفاده بیشتر از محیط مورد نظر طراحی و ساخته شده است. سقف متحرک پارکینگ، هم با دخالت نیروی دست و هم به صورت برقی توسط ریموت کنترل باز و بسته می‌شود. در بعضی مواقع کارفرما نیاز دارد که سقف متحرک را به طور مرتب باز و بسته کند. سقف برقی پارکینگ - در این موقعیت استفاده از سقف متحرک برقی بهترین انتخاب خواهد بود. سقف متحرک برقی پارکینگ به منظور سرپوشیده کردن فضا بوده و با فشردن دکمه ریموت کنترل فضا از حالت باز به سرپوشیده و برعکس تبدیل می‌شود. سقف برقی، با استفاده از موتور الکتریکی به راحتی قابل باز و بسته شدن می‌باشد. در زمان سفارش این مدل سقف، باید از موتوری استفاده شود که قدرت حرکت دادن سقف را داشته باشد.

اگر از موتوری با قدرت پایین برای سقف متحرک پارکینگ استفاده شود، به دلیل این که موتور تحمل وزن سقف را ندارد، هنگام باز و بسته شدن، فشار زیادی به آن وارد می‌شود و در نتیجه در مدت زمان کوتاهی از کار می‌افتد. قبل از سفارش موتور با افراد متخصص مشورت کنید. شما می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مجموعه ما، شما را در انتخاب بهترین موتور راهنمایی کنند.

vDmC5RNLh4

سایبان متحرک پارکینگ

سقف متحرک می‌تواند به شکل سایبان باشد. به منظور ایجاد محیطی مناسب برای پارک خودرو در فضای باز سایبان پارکینگ انتخابی مقرون به صرفه می‌باشد. سقف برقی پارکینگ -  سایبان متحرک را در صورتی که خودرو پارک نباشد به راحتی می‌توان جمع نمود و در صورت نیاز به راحتی باز کرد. باز و جمع شدن این سقف‌های متحرک به دو صورت امکان‌پذیر است.

سایبان‌های برقی پارکینگ در طرح‌ها، مدل و رنگ‌های متنوع طراحی و تولید می‌شود که هر کدام بر حسب محیط مورد نظر، می‌تواند به صورت یک طرفه یا دو طرفه نصب و راه‌اندازی شود. سایبان در جلو پایه‌ای نداشته و پارچه کششی آن از انعکاس گرما به داخل خودرو جلوگیری می‌نماید.

مزایای سقف پارکینگ

اگر به فضای مسقف بیشتری نیاز داشته باشید، می‌توان از سقف پارکینگ خودرو به عنوان مکانی برای مهمانی‌ها استفاده نمود.

اگر در پارکینگ جایی برای خودروهای دوم و سایر وسایل نقلیه وجود ندارد، می‌توان از سقف متحرک برای محافظت از آن‌ها استفاده کرد.

اگر از سقف پارکینگ خودرو با دیوارهای محصور استفاده شود، می‌توان از آن به عنوان فضایی برای قرار دادن وسایل بهره برد.

ساختمان‌هایی که پارکینگ ندارند موقع فروش به مشکل برمی‌خورند. یکی از مزایای سقف پارکینگ خودرو افزودن به ارزش آن در چشم خریدار می‌باشد. می‌توان سقف پارکینگ خودرو را به صورتی انتخاب کرد که با دکوراسیون و معماری خانه هماهنگ باشد.

سقف برقی پارکینگ - در این مطلب در مورد موضوعات سقف پارکینگ متحرک- سقف تاشو پارکینگ- قیمت سقف برقی- سقف برقی برای حیاط- قیمت سایبان چتری ماشین- پارکینگ متحرک- سایبان اتوماتیک خودرو- قیمت سقف متحرک پاسیو مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 – 09021150522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top