سایبون پارچه ای : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سایبون را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به قیمت سایبان پارچه ای- سقف پارچه ای حیاط- قیمت سقف پارچه ای- سازه پارچه ای- سقف متحرک پارچه ای- سایبان پارچه ای متحرک- سایبان پارچه ای ماشین- بهترین پارچه برای سایبان که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سایبون پارچه ای - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سایبان پارچه ای- سقف پارچه ای حیاط- قیمت سقف پارچه ای- سازه پارچه ای- سقف متحرک پارچه ای- سایبان پارچه ای متحرک- سایبان پارچه ای ماشین- بهترین پارچه برای سایبانخواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سایبون را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سایبون پارچه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سایبون در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سایبان پارچه ای- سقف پارچه ای حیاط- قیمت سقف پارچه ای- سازه پارچه ای- سقف متحرک پارچه ای- سایبان پارچه ای متحرک- سایبان پارچه ای ماشین- بهترین پارچه برای سایبان با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سایبون را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

 سایبون پارچه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

سایبون پارچه ای - استفاده از سازه پارچه‌ای در حیاط، تراس و روف گاردن باعث می‌شود دمای محل نشیمن بالا نرود و هم‌چنین گیاهان و فضای سبزی که با سلیقه طراحی کرده‌اید در اثر اشعه مضر خورشید، آسیب نبینند. با استفاده از سازه پارچه ای می‌توانید حتی در روزهای گرم تابستان هم در تراس بنشینید.

سازه پارچه ای چیست؟

از گذشته ادم‌ها علاقه داشته‌اند که قسمتی از فضای آزاد محل زندگی خود را برای زمان استراحت خود در نظر بگیرند. قدیم‌ها با چادرهای برزنتی دو رنگ و راه‌راه، یک سایبان در حیاط درست می‌شد اما امروزه مهندسان معمار خانه‌های مدرن، با سازه‌های چادری، سازه پارچه ای را بسته به سلیقه مشتری ایجاد می‌کنند که هم زیباست و هم با دوام.

Qdk1gKKiCK

سایبون پارچه ای - برای این‌که متوجه شوید ایجاد سازه پارچه ای چقدر ارزشمند است به فهرست مزایای این سازه‌های پارچه‌ای توجه کنید:

محافظ برف و باران:  فضای نشیمن، پارکینگ و استخر از بارش برف و باران کاملا محافظت می‌شود.

سد اشعه مضر(UV) خورشید: هنگامی که زیر سقف پارچه‌ای حیاط باشید، در داغ‌ترین روز سال هم پوست‌تان از اشعه مضر خورشید محافظت می‌شود.

نمای زیبا: ایجاد بخشی زیبا و مجزا در محوطه وسیع حیاط، باغ و روف‌گاردن

کاهش مصرف انرژی

 قابلیت نورپردازی

هزینه نصب و نگهداری معقول

انتخاب پارچه سایبان

سایبون پارچه ای -بسته به شرایط اقلیمی و محیطی محلی که می خواهیم در آن سایبان پارچه ای را نصب کنیم باید پارچه مورد نظر را انتخاب می کنیم. مثلا برای شهر هایی که تابش مستقیم نور آفتاب ندارند و یا آفتاب کم جانی به محل مورد نظر می تابد لزومی ندارد به سراغ پارچه های ضخیم و کلفت برویم. یک پارچه نازک معمولی هم شاید کارمان را راه بیندازد. پس پیش از هر چیزی باید بسنجیم سایبان پارچه ای را برای کجا و با چه میزان آفتاب گیری می خواهیم. اما به طور کلی سایبان ها باید ویژگی هایی داشته باشند. مثلا علاوه بر این که ضخامت و کیفیت مناسب دارند سبک وزن باشند، آب باران به آن ها نفوذ نکند و در برابر آتش مقاوم باشند. همچنین در برابر اشعه یو وی نیز مقاومت بالایی داشته باشند؛ خصوصا در جا هایی که تابش آفتاب مستقیم است، انعطاف پذیر باشند و بتوان به راحتی به آن ها فرم و شکل داد. سایبون پارچه ای -در برابر کشش سطحی هم مقاومت قابل قبولی داشته باشند.

10 کاربرد سازه پارچه ای

استفاده نمادین در جشنواره‌ها

استفاده در نمایشگاه‌ها

پوشاندن جایگاه تماشاچیان در استادیوم

پوشاندن حیاط، روف گاردن  و تراس منازل و رستورانها

پوشاندن محوطه اجرای هنری و فعالیت‌های فرهنگی

ایجاد سایبان روی ورودی پارک و پیاده‌روها

ایجاد محیطی با طروان در باغ‌ها و تالارها

ایجاد سایبان در رستوران‌ها کوچک و بزرگ

چادرهای مناطق نظامی و بیمارستان‌های صحرایی

آشیانه هواپیما و کشتی

سایبون پارچه ای - در این مطلب در مورد موضوعات قیمت سایبان پارچه ای- سقف پارچه ای حیاط- قیمت سقف پارچه ای- سازه پارچه ای- سقف متحرک پارچه ای- سایبان پارچه ای متحرک- سایبان پارچه ای ماشین- بهترین پارچه برای سایبان مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 – 09021150522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top