چادرها به عنوان سازه‌های موقت یا دائمی در سراسر جهان استفاده می‌شوند و برخی از آن‌ها به دلیل طراحی، اندازه و شهرت خاص، به عنوان سازه‌های چادری معروف در دنیا شناخته می‌شوند. در زیر به برخی از معروف‌ترین سازه‌های چادری در جهان اشاره می‌کنم:



  1. چادر کبوتری کویتو: این سازه چادری در مرکز هنرهای معاصر کویتو در قلب شهر کویتو، اکوادور قرار دارد. با طراحی منحصر به فرد و شکل کبوتری شبیه، این سازه جذابیت و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

  2. چادر مارکوسیلو: این سازه چادری در شهر مارکوسیلو در نروژ قرار دارد و یکی از نمادهای شهر به شمار می‌رود. با طراحی منحصر به فرد و شکل هندسی آن، چادر مارکوسیلو جذابیت بسیاری را دارد.

  3. چادر آرمادیلو: این سازه چادری در شهر آرمادیلو در استرالیا قرار دارد و با طراحی خلاقانه و فرم شبیه یک مورچه، برخورداری از زیبایی و خاصیت جاذبه زیادی است.

  4. چادر سیدنی: سازه چادری در شهر سیدنی در استرالیا واقع شده است و به عنوان یکی از نمادهای این شهر شناخته می‌شود. با طراحی منحصر به فرد و بزرگی آن، چادر سیدنی محبوبیت و شهرت بسیاری در جهان دارد.

سازه های چادری معروف دنیا- سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سازه های چادری- ویژگی سازه های چادری- سازه های چادری معروف دنیا- انواع سازه های چادری- نحوه اجرای سازه های چادری- متریال سازه های چادری- سازه های چادری آسیادر- معایب سازه های چادریخواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سازه کششی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سازه های چادری معروف دنیا- مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سازه کششی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازه های چادری- ویژگی سازه های چادری- سازه های چادری معروف دنیا- انواع سازه های چادری- نحوه اجرای سازه های چادری- متریال سازه های چادری- سازه های چادری آسیادر- معایب سازه های چادریبا ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سازه کششی را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

 سازه کششی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

eU59yFpiPp

معرفی کلی سازه پارچه ای

سازه‌ های پارچه‌ ای نوعی جدیدی از سازه به شمار می‌آیند. که در آن‌ها با استفاده از پوسته‌های پارچه‌ای و صنعتی کاملاً سبک، سقف‌هایی با دهانه‌های بزرگ و بهینه ایجاد می‌شود و بسته به موقتی یا دائمی بودن آن‌ها، به سازه‌های مختلفی تقسیم می­گردند. که خود این دسته‌ها نیز به زیرشاخه‌هایی تقسیم می‌شوند. سازه های چادری معروف دنیا- وزن سبک پارچه باعث می‌شود تا به پروفیل‌های فلزی سبک‌تری نیاز پیدا کرد. همچنین به علت پیش‌ساخته بودن کل سیستم سقف، کل زمان اجرای پروژه به‌ طور قابل‌ توجهی کاهش پیدا می‌کند. استفاده از این نوع سازه محدودیت زیادی ندارد. ومی‌تواند با توجه به شرایط محیطی مختلف، نوع پارچه مصرفی را تطبیق داد.

معرفی سازه پارچه ای

اگرچه پوشش سرپناه‌ها در دوران کهن و یا خیمه‌ها و چادرهای اقوام کوچ‌نشین در روزگاران گذشته. را می‌توان مبنایی برای کسب ایده در طراحی سازه‌های پارچه‌ای دانست. سازه های چادری معروف دنیا-  لیکن این گزینه از صنعت ساختمان از دهه 1960 پا به عرصه گذارد و از دهه1970 میلادی به‌طور جدی کاربرد. وسیعی بخصوص در بناهای ورزشی بدست آورد.

 این پوشش‌ها با داشتن خواص منحصربه ‌فرد خود توانسته جسارت خاصی را به طراحان و معماران دنیا ببخشد. تا آن‌ها بتوانند با خلق اشکال گوناگون چشم‌نوار، برای سایر نیازهای کاربردی و عملی طرح نیز به پاسخ‌های مناسبی دست یابند. سازه های چادری معروف دنیا-  این نوع سازه‌ها، تلفیقی از عناصر صلب سازه‌ای ساخته ‌شده. از مصالح فلزی و بتنی و حتی چوبی با نوعی صفحات انعطاف‌پذیر است. که بطور عمده از الیاف پلی‌استر با روکش PVC ساخته می‌شوند. کارایی و شکل‌ پذیری این صفحات در خلق آثار و اشکال متنوع در قالب شکل‌های پایه‌ای. مانند خیمه و زین اسب، توانسته این امکان را برای معماران به وجود آورد تا پوشش‌های خاصی را طراحی نمایند. که ضمن تأمین زیبایی از دید عوام از نظر متخصصین امر پایدار باشند.

کاربرد ها

سیستم­های غشایی نزدیک به چند دهه است که به دلیل ویژگی­های منحصربه‌فرد خود در صنعت ساختمان موردتوجه قرارگرفته است. این سازه­ها می­توانند به‌عنوان پوششی برای بناها، زمین­های بازی، باغ‌ها، تراس‌ها، پارکینگ­ها و. یا با نورپردازی خلاقانه به‌عنوان یک فضای شهری مطلوب و شاخص جلوه کنند . سازه های چادری معروف دنیا- مصالح مورداستفاده در این نوع سازه­ها عموماً پارچه‌ای) چه از نظر زیبایی‌شناسی. چه از نظر عملکرد با کلیه مصالح متعارف و متداول در صنعت ساختمان متفاوت می‌باشند. سازه‌های کششی به خاطر خواص فیزیکی و شکل هندسی­شان نیز از دیگر سازه ها متمایزند. و می‌توانند به‌عنوان سازه‌های دائم، موقت یا با قابلیت جابجایی استفاده شوند.این سازه‌ها نه‌تنها سبک، بلکه زیبا، نیمه شفاف و همچنین دارای طول عمر زیاد و عموماً اقتصادی می‌باشند.

سازه های چادری معروف دنیا- در این مطلب در مورد موضوعات سازه های چادری- ویژگی سازه های چادری- سازه های چادری معروف دنیا- انواع سازه های چادری- نحوه اجرای سازه های چادری- متریال سازه های چادری- سازه های چادری آسیادر- معایب سازه های چادریمختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 – 09021150522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top