سایبان چتری (Canopy Tent) یا همچنین به عنوان چتر سایبان شناخته می‌شود، سازه‌ای قابل حمل است که با استفاده از قواره‌های فلزی، چادر پارچه‌ای و ستون‌های پشتیبانی، یک فضای سایبان را فراهم می‌کند. این سازه معمولاً در فضاهای باز و رویدادهای خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به منظور فراهم کردن سایه و محافظت از آفتاب، باران و عوامل جوی استفاده می‌شود. سایبان چتری دارای ویژگی‌ها و مزایای زیر است:



  1. سرعت نصب و عدم نیاز به سازه دائمی: سایبان چتری با توجه به ساختار ساده و قابل حمل خود، به سرعت قابل نصب و تفکیک است. علاوه بر این، نیازی به سازه دائمی و ساختار پایدار ندارد، بنابراین می‌توان آن را در مکان‌های مختلف با استفاده از قواره‌های فلزی قرار داد.

  2. محافظت در برابر عوامل جوی: سایبان چتری به دلیل وجود چادر پارچه‌ای مقاوم در برابر باران، آفتاب، باد و عوامل جوی دیگر، محافظت مؤثری را برای افراد و محتویات زیر آن فراهم می‌کند.

  3. قابلیت تنظیم سطح سایه: با تغییر ارتفاع و زاویه چادر پارچه‌ای، میزان سایه و حجم نوری که به داخل سایبان وارد می‌شود، قابل تنظیم است. این امر به کاربران اجازه می‌دهد میزان نور و حرارت را تنظیم کرده و راحتی خود را افزایش دهند.

  4. قابلیت افزودن لوازم جانبی: سایبان چتری معمولاً قابلیتهایی دارد که می‌توان به آنها لوازم جانبی اضافه کرد. برخی از لوازم جانبی شائولینها، روشنایی، پنجره‌ها، درب‌ها، دیواره‌ها، دیواره‌های شیشه‌ای، سیستم‌های گرمایش و خنک کننده، کفپوش‌ها، میز و صندلی‌ها و دستگاه‌های صوتی و تصویری می‌باشند.

    1. قابل حملیت: سایبان چتری قابلیت حمل و نقل آسان را دارد. قابلیت بسته‌بندی و جمع‌آوری آن، آن را مناسب برای استفاده در رویدادهای مختلف، گردهمایی‌ها و سفرها می‌کند.

    2. طراحی زیبا: سایبان چتری با طراحی هماهنگ با محیط اطراف و تنوع در طرح‌ها و رنگ‌ها، به زیبایی و جذابیت مکان‌های باز کمک می‌کند.

    3. انعطاف‌پذیری در ابعاد: سایبان چتری در ابعاد و اندازه‌های مختلف در دسترس است. این امکان را به شما می‌دهد تا سایبانی را انتخاب کنید که بر اساس نیازهای خود مناسب باشد.

    با توجه به مزایا و ویژگی‌های فوق، سایبان چتری محبوبیت بالایی در رویدادهای فرهنگی، تجاری، ورزشی و خانگی دارد.

قیمت سایبان چتری- سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سایبان چتری دست دوم- لیست قیمت سایبان چتری- قیمت سایبان چتری قابل حمل- قیمت سایبان چتری ساده- قیمت سایبان چتری ماشین- قیمت سایبان چتری پایه کنار- ساخت سایبان چتری- قیمت سایبان چتری پنجره خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سایبان چتریرا باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سایبان چتری- مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سایبان چتریدر خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سایبان چتری دست دوم- لیست قیمت سایبان چتری- قیمت سایبان چتری قابل حمل- قیمت سایبان چتری ساده- قیمت سایبان چتری ماشین- قیمت سایبان چتری پایه کنار- ساخت سایبان چتری- قیمت سایبان چتری پنجره با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سایبان چتریرا در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

 سایبان چتری طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

ویژگی سایبان چتری در چیست؟

انواع ویژگی سایبان چتری موجب شده تا مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد. این نوع از سایبان ها که جزو مدل جمع شونده محسوب می شوند دارای کارایی بالایی هستند و خصوصیات ویژه ای دارد. سایبان های چتری در دو نوع ثابت و متحرک در بازار وجود دارند که می توانید بنا بر نوع نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. به طور مثال سایبان متحرک به نحوی طراحی شده که مکانیزمی مانند چتر دارد. قیمت سایبان چتری- وجود یک پایه از جنس آلومینیوم و یک لایه پوششی به عنوان سقف موجب می شود تا هر زمان که بخواهید قادر به جابجایی آن باشید. اما سایبان های ثابت همان طور که از نامشان پیداست به صورت ثابت در مکان مورد نظر نصب می شوند و شما نمی توانید آن را به طور مکرر جابجا کنید.

موارد مهمی مانند سهولت در استفاده و جابجایی , قابلیت تغییر زاویه و شیب , زیبایی و تنوع در طرح و رنگ از جمله ویژگی های مهم در این نوع از سایبان های مدرن محسوب می شوند. در ادامه شما را با سایر ویژگی سایبان چتری آشنا می کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

ویژگی سایبان چتری

تنوع در طرح و رنگ

امروزه دکوراسیون خارجی منازل نیز مانند دکوراسیون داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر منزل شما ویلایی است و دارای محوطه بزرگی می باشد استفاده از سایبان های چتری در محوطه می تواند زیبایی خاصی به آن ببخشد. زیرا می توانید اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید. قیمت سایبان چتری-  اما نکته ای که در خصوص انتخاب سایبان های چتری وجود دارد هماهنگی آن با دکوراسیون خارجی است. تصور کنید که در محوطه گل و گیاهان زیادی کاشته اید و نمای کلی محوطه سبز است. قطعا تنوع طرح و رنگ در سایبان های چتری به قدری زیاد است که شما می توانید از بین صدها مدل و رنگ بهترین آن را انتخاب کنید تا با نمای کلی محوطه و حیاط هماهنگی داشته باشد.

تنوع طرح و رنگ در لایه پوششی سایبان ها منظور شده است. پارچه هایی که در سایبان های چتری بکار رفته معمولا از نوع پلی استر است که طبق سفارش مشتری می تواند مات , نیمه مات , اطلسی و متالیک باشد. قطعا انتخاب هر کدام از آن ها در تعیین قیمت نهایی نیز تاثیر گذار خواهد بود.

hPkNmAJb54

تنوع در شکل ظاهری

در سال های گذشته نمی توانستیم تنوع زیادی در سایبان ها شاهد باشیم. اما امروزه تنوع و شکل ظاهری در آن ها به شدت افزایش پیدا کرده است و این مساله نتیجه هنر و خلاقیت طراحان عزیز است. شما امروز شاهد سایبان های چتری با اشکال مختلفی مانند مسطح , منحنی و موجدار هستید قیمت سایبان چتری-  که هر کدام از آن ها دارای زیبایی و جذابیت زیادی هستند. اگر انتخاب شکل ظاهری سایبان با طرح و رنگ مناسب همراه شود می تواند محیط را به شدت تغییر دهد و آن را جذاب تر کند.

تیم سایه گستر آسیا با سالها ارائه خدمات در زمینه نصب کرکره برقی و جک درب پارکینگ آماده ارائه مشاوره رایگان به شماست برای دریافت مشاوره رایگان کافیست با ما تماس بگیرید.

ضد حریق

حتما برای شما جالب خواهد بود اگر بدانید که لایه پوششی سایبان های چتری ضد حریق است. زیرا ساختار آن ها به نحوی است که می توانند در هنگام اشتعال مقاومت کافی از خود نشان دهند و در آتش نسوزند. لایه هایی مانند پلی کربنات دارای این ویژگی هستند که امنیت آن را به شدت افزایش خواهد داد. البته لازم به ذکر است که پوشش های پلی کربنات دارای قیمت بالاتری نسبت به لایه های پوششی معمولی هستند.

سهولت در استفاده

همان طور که گفتیم سایبان های چتری در دو نوع متحرک و ثابت دسته بندی می شوند. قیمت سایبان چتری- نوع متحرک دارای سهولت در استفاده است و به راحتی می توان آن را باز و بسته کرد. مکانیز چتر مانند آن نیز موجب می شود تا بتوانید به راحتی آن را جابجا کنید. دارا بودن پایه ای نوک تیز از دیگر ویژگی سایبان چتری است زیرا می توان آن را به راحتی در ماسه , شن و خاک فرو برد و از سایه آن لذت برد. اگر قصد دارید به سفرهایی مانند کنار ساحل بروید به شما توصیه می کنیم این سایبان را با خود همراه داشته باشید.

قیمت سایبان چتری- در این مطلب در مورد موضوعات قیمت سایبان چتری دست دوم- لیست قیمت سایبان چتری- قیمت سایبان چتری قابل حمل- قیمت سایبان چتری ساده- قیمت سایبان چتری ماشین- قیمت سایبان چتری پایه کنار- ساخت سایبان چتری- قیمت سایبان چتری پنجره مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 – 09021150522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top