محافظ استخر (Pool Cover) یک پوشش محافظ بر روی استخر است که به منظور حفاظت و بهینه‌سازی استفاده از استخر استفاده می‌شود. این پوشش‌ها در انواع مختلفی و با ویژگی‌های متنوع قابل تهیه هستند. در زیر برخی از نوع محافظ استخر را معرفی می‌کنم:



  1. محافظ استخر سخت: این نوع پوشش‌ها از مواد مانند پلی‌پروپیلن، وینیل یا آلومینیوم ساخته می‌شوند. آنها بر روی سطح استخر نصب می‌شوند و می‌توانند وزنی را تحمل کنند. محافظ استخر سخت می‌تواند از نوع اتوماتیک باشد که با کلید یا سیستم کنترل به طور خودکار باز و بسته می‌شود.

  2. محافظ استخر نرم: این نوع پوشش‌ها اغلب از مواد PVC یا پلی‌اتیلن ساخته شده‌اند. آنها معمولاً بر روی سطح آب استخر قرار می‌گیرند و با اتصالات و چسبندگی مناسب نصب می‌شوند. این پوشش‌ها به عنوان مانعی برای جلوگیری از ورود آلودگی، کاهش تبخیر آب و حفظ دمای آب استخر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  3. محافظ استخر قابل تنفس: این نوع پوشش‌ها از مواد مخصوصی ساخته می‌شوند که به استخر امکان تهویه مناسب می‌دهند. آنها معمولاً در استخرهایی که به صورت مداوم استفاده می‌شوند استفاده می‌شوند تا تهویه مناسبی فراهم کنند و از تشکیل بخار و رطوبت جلوگیری میکند.

محافظ روی استخر- سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت کاور روی استخر- کرکره برقی روی استخر- قیمت پوشش روی استخر- لیست قیمت روکش استخر- محافظ دور استخر- قیمت کاور خورشیدی استخر- توری روی استخر- روکش استخر پلی اتیلنخواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع محافظ روی استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

محافظ روی استخر- مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع محافظ روی استخر در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کاور روی استخر- کرکره برقی روی استخر- قیمت پوشش روی استخر- لیست قیمت روکش استخر- محافظ دور استخر- قیمت کاور خورشیدی استخر- توری روی استخر- روکش استخر پلی اتیلنبا ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از محافظ روی استخر را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

 محافظ روی استخر طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

 

3tusLwNxd3

محافظ استخر

روکش های استخر بر دو نوع هستند: روکش های PE و روکش های PVC. روکش های پلی اتیلنی به روکش خورشیدی هم معروف هستند و ویژگی اصلی آنها، حبابدار بودن این روکش هاست که باعث می شود محافظ روی استخر-  به خوبی روی آب شناور بمانند. علاوه بر این، حباب های روکش، مانع از هدررفت گرمای استخر شده و در عین حال، با جذب گرمای خورشید به گرمایش آب کمک می کنند. برای جمع کردن این روکش ها می توان از دستگاه جمع کننده استفاده کرد.

روکش های PVC را به نام روکش زمستانی یا روکش ایمنی هم می شناسند. محافظ روی استخر- مشخصه ی اصلی این روکش ها این است که بسیار مستحکم بوده و وزن قابل توجهی را تحمل می کنند.

پوشاندن استخر با روکش، از هر نوعی که باشد، منجر به کاهش هزینه ها شده و در عین حال، نگهداری از استخر را آسان می کند. روکش استخری از ورود آشغال، شاخه و برگ، فضولات و پر پرندگان، برف و باران و سایر آلاینده ها به آب، جلوگیری کرده و بدین ترتیب، در کاهش مدت زمانی که باید صرف تمیز کردن استخر شود محافظ روی استخر-  و همچنین در حفظ تعادل پارامترهای شیمیایی آب، موثر است. روکش استخری همچنین مانعی در برابر تبخیر سطحی آب است و بدین ترتیب، هدررفت گرما و مواد شیمیایی آب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

 محافظ روی استخر- در این مطلب در مورد موضوعات قیمت کاور روی استخر- کرکره برقی روی استخر- قیمت پوشش روی استخر- لیست قیمت روکش استخر- محافظ دور استخر- قیمت کاور خورشیدی استخر- توری روی استخر- روکش استخر پلی اتیلنمختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 – 09021150522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top