درب کشویی بالکن یک نوع درب متحرک است که به صورت افقی باز و بسته می‌شود و برای ورود و خروج از بالکن استفاده می‌شود. این نوع درب معمولاً در منازل واحدهای آپارتمانی و ساختمان‌هایی که دارای بالکن هستند، استفاده می‌شود. درب کشویی بالکن می‌تواند از مواد مختلفی ساخته شود از جمله:



  1. آلومینیوم: درب کشویی بالکن آلومینیومی از مقاومت و سبکی بالا برخوردار است. آلومینیوم معمولاً به صورت پودر رنگی شده و با مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی طراحی می‌شود.

  2. PVC: درب کشویی بالکن PVC نیز رایج است. PVC یک ماده پلاستیکی است که مقاوم در برابر آب، رطوبت و تغییرات آب و هوایی است. همچنین، PVC نسبتاً قابل تمیز و نگهداری است.

  3. چوب: در برخی از طراحی‌ها، درب کشویی بالکن از چوب ساخته می‌شود. چوب طبیعی زیبا و گرما به بالکن می‌دهد و می‌تواند با توجه به نوع چوب و نحوه پوشش دادن آن، مقاوم در برابر عوامل آب و هوایی باشد.

  4. شیشه: برخی از درب‌های کشویی بالکن از شیشه ساخته شده‌اند. شیشه درب‌ها امکان نمایش منظره و نوردهی طبیعی را فراهم می‌کند و به بالکن ظاهری شفاف و زیبا می‌بخشد.

قیمت درب کشویی بالکن- سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو- قیمت درب کشویی پی وی سی- قیمت درب بالکن- قیمت درب کشویی دوجداره- انواع درب بالکن- قیمت هر شاخه پروفیل یو پی وی سی- قیمت درب یو پی وی سی طرح چوب- درب دوجداره بالکن خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع درب کشویی بالکن را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت درب کشویی بالکن- مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سازه کششی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو- قیمت درب کشویی پی وی سی- قیمت درب بالکن- قیمت درب کشویی دوجداره- انواع درب بالکن- قیمت هر شاخه پروفیل یو پی وی سی- قیمت درب یو پی وی سی طرح چوب- درب دوجداره بالکن با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از درب کشویی بالکن را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

 درب کشویی بالکن طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

درب بالکن یا به عبارت عامیانه، درب بالکن شیشه ای، با در کنار هم قرار گرفتن شیشه ‌ها، علاوه بر زیباتر کردن نمای ساختمان، مانع نفوذ هرگونه گرد ¬وخاک، آب باران و صدا می‌شود. بدین ترتیب شما می‌توانید در فصول خوش آب‌وهوا، درب بالکن را در یک سمت بالکن به‌صورت آکاردئونی جمع کرده و از هوای مطبوع و مناظر زیبا لذت ببرید. قیمت درب کشویی بالکن- همچنین در فصول سرد سال شیشه‌ ها را بسته و از فضای استثنایی بالکن بهره‌مند گردید. این شیشه نیز مانند سایر محصولات ما مزایای فراوانی دارد که به برخی از آنان در اینجا اشاره می‌کنیم.

جمع شدن درب بالکن جهت استفاده از هوای تازه

جلوگیری از نفوذ آلاینده‌ها به داخل

عایق صدا در برابر آلودگی‌های صوتی

افزایش متراژ ساختمان

استفاده بارنگ عادی جهت افزایش نور محیط

افزایش امنیت

یراق‌آلات مرغوب و نصب دقیق و مهندسی

درب بالکنی

شیشه سکوریت برای بالکن از ورود گرد وغبار به داخل بالکن جلوگیری کرده و در برابر آلودگی‌های هوا، باکتری‌ها و خاک به درون جلوگیری می‌کند. قیمت درب کشویی بالکن- همچنین صداهای مزاحم را به‌شدت کاهش می‌دهد. نصب انواع درب بالکن باعث می‌گردد تا با افزایش متراژ بالکن به محیط داخلی متراژ منزل نیز افزایش می یابد. این قبیل درب بالکن ها جهت پوشش فضای بالکن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

TNWX977Wne

مزایای نصب انواع درب بالکن شیشه ای که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

جلوگیری از نفوذ آلاینده‌ها به داخل

عایق صدا در برابر آلودگی‌های صوتی

بالا بودن امنیت و یراق‌آلات مرغوب و نصب مهندسی

 از دیگر مزایای انواع درب بالکن شیشه ای می‌توان به یک دست بودن نما بدون هیچ ستون یا مانعی اشاره کرد. یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای این نوع بالکن شیشه ای ایمنی بسیار زیاد آن برای کودکان است؛ که این خود به‌ تنهایی موجب آرامش خانواده‌ها در این نوع از بالکن ها می‌شود. قیمت درب کشویی بالکن- امروزه به دلیل اهمیت زیاد زیبایی در نمای ساختمان‌ها از دید خریداران و مالکین و نیز توجه به مدرن بودن نما و فضا ضروری است که با بکارگیری انواع ریلی و یا آکاردئونی درب بالکن در منزل، راه‌پله و دیگر نقاط مشرف در داخل و خارج از خانه فضایی زیبا مدرن و امن را در خانه یا محل کار خود فراهم آوریم.

انواع درب بالکن

موضوع مورد بحث در این مقاله صحبت درباره پوشاندن دید بالکن با استفاده از شیشه و انواع درب بالکن است، که می‌تواند ثابت یا دارای بازشو باشد. شرکت رامادُر به‌عنوان برند نمونه در زمینهٔ انواع درب بالکن بسیار مطرح است. انواع درب بالکن عبارتند از:

شیشه‌های ثابت که معمولاً بدون بازشو هستند یا بازشوی کمی با استفاده از درب کشویی و لولایی دارند؛

شیشه‌های بازشو به‌صورت کامل باز شده و در گوشه‌ای به انتخاب شما جمع می‌شوند.

 بستن بالکن با شیشه

امروزه با ارائه نسل جدید درب بالکن این امکان فراهم‌شده تا شما عزیزان در فصل زمستان فضایی گرم زیبا داشته و در فصل تابستان این امکان را داشته باشید قیمت درب کشویی بالکن-  تا با جمع‌کردن درب بالکن خود فضایی باز و بدون شیشه داشته باشید. شیشه بالکن شامل پنل های ست که از طریق بست ثابت نگه‌داشته می‌شوند. این محصول در هر یک متر و شاید بیشتر یک نرده عمودی دارد.

پوشاندن دید بالکن

پوشاندن دید بالکن با استفاده از شیشه، تلق و بسیاری از چیزهای دیگر رواج بسیاری دارد. پوشاندن دید بالکن با استفاده از شیشه‌های تاشو ایده‌ای کاملاً جدید است که شیشه توسط فریم در یک چارچوب آهنی باز و بسته می‌شود. قیمت درب کشویی بالکن-  پوشاندن دید بالکن با شیشه مات یا سندبلاست شده نیز انجام می شود که دید از بیرون به داخل و برعکس را محدود می نماید. مهمترین مزیت پوشاندن دید بالکن جلوگیری از ورود غبار و الودگی ناشی از هوا و عایق نمودن بالکن می باشد.

 شیشه بالکن برای سالن

شیشه بالکن برای سالن به‌صورت ثابت و بازشو موجود بوده که بیشتر برای تغییر مقیاس سالن استفاده می‌شود. برای مثال شیشه بالکن برای سالن جهت باز و بسته شیشه در فصول گرم و سرد استفاده می گردد. قیمت درب کشویی بالکن- از شیشه سکوریت به صورت تاشو و بازشو هر لت از شیشه های سکوریت که به هم وصل می باشد برای تالار مورد استفاده قرار می گیرد و مانند دیوار شفافی عمل می‌کند که چند سالن را به هم ارتباط داده و در صورت عدم نیاز همانند دیواری عمل می‌نماید.

شیشه بالکن درجاهای  دیگری علاوه بر تراس نیز کاربرد دارد از جمله:

شیشه بالکن برای سالن های بزرگ و مجلل

شیشه بالکن برای تالار پذیرایی

شیشه بالکن برای استخر

قیمت درب کشویی بالکن- در این مطلب در مورد موضوعات قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو- قیمت درب کشویی پی وی سی- قیمت درب بالکن- قیمت درب کشویی دوجداره- انواع درب بالکن- قیمت هر شاخه پروفیل یو پی وی سی- قیمت درب یو پی وی سی طرح چوب- درب دوجداره بالکن مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 – 09021150522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top