تراس شیشه‌ای یک بخش از ساختمان است که با استفاده از شیشه به عنوان عنصر اصلی طراحی شده است. تراس شیشه‌ای معمولاً یک فضای باز است که به صورت پنجره‌ها، درب‌ها یا دیواره‌های شیشه‌ای بر روی تراس نصب می‌شوند. این نوع تراس‌ها در منازل، هتل‌ها، رستوران‌ها و ساختمان‌های تجاری استفاده می‌شوند. برخی از ویژگی‌های تراس شیشه‌ای عبارتند از:



  1. شفافیت: شیشه‌های استفاده شده در تراس شیشه‌ای معمولاً شفاف هستند که اجازه می‌دهند نور خورشید و چشم انداز را به درون فضا وارد کنند. این ویژگی به فضای باز تراس زیبایی و روشنایی می‌بخشد.

  2. حفاظت از هوا: تراس شیشه‌ای به دلیل داشتن شیشه‌های بزرگ، می‌تواند به خوبی از باد، باران و شرایط آب و هوایی نامطلوب محافظت کند. شیشه‌های مقاوم در برابر باران، باد و حرارت به تراس امکان ایجاد یک فضای آرام و محافظت شده را می‌دهند.

  3. عایق حرارتی و صوتی: تراس شیشه‌ای با استفاده از شیشه‌های عایق حرارتی و صوتی می‌تواند در مقابل تغییرات دمایی و همچنین کاهش نفوذ صدا از خارج به داخل ساختمان مؤثر باشد.

  4. ایمنی: استفاده از شیشه‌های مقاوم در برابر ضربه و شکست در تراس شیشه‌ای، ایمنی را بالا می‌برد. شیشه‌های لمینیت و شیشه‌های شکستنی کنترل شده می‌توانند در مورد ایمنی تراس مؤثر باشند.

مدل تراس شیشه ای- سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع مدل پنجره برای تراس- معایب بالکن شیشه ای- قیمت حفاظ شیشه ای بالکن- قیمت شیشه بالکن آسیادر- تراس بالکن شیشه ای- شیشه بالکن ارزان- طلق شیشه ای بالکن- بالکن شیشه ای در تهران خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع تراس شیشه ایرا باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

مدل تراس شیشه ای- مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع تراس شیشه ای در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل پنجره برای تراس- معایب بالکن شیشه ای- قیمت حفاظ شیشه ای بالکن- قیمت شیشه بالکن آسیادر- تراس بالکن شیشه ای- شیشه بالکن ارزان- طلق شیشه ای بالکن- بالکن شیشه ای در تهران با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از تراس شیشه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

 تراس شیشه ایطراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

انواع بالکن شیشه‌ای

بالکن شیشه ای را با اصطلاحات مختلفی از قبیل شیشه ای شدن بالکن، پوشش دهی بالکن، شیشه های بالکن، کاور کردن بالکن، بالکن با شیشه آکاردئونی، بالکن با شیشه تاشو و … می شناسند.از مزایای اصلی استفاده از بالکن های شیشه ای می توان به مواردی از قبیل افزایش فضای زیر بنا، زیبایی، فضای بیشتر، عایق صوتی، عایق حرارتی، سهولت در شستشو و نظافت، ممانعت از ورود گرد و غبار، دوام زیاد و … اشاره کرد.

معمولا بالکن های شیشه ای را با 3 سبک مختلف انجام می دهند. مدل تراس شیشه ای- اولین مدل بالکن شیشه ای با شیشه های تاشو که به شیشه های آکاردئونی نیز معروف است و دومین مدل بالکن شیشه ای به سبک فریم لس و آخرین مدل بالکن شیشه ای فریم دار هستند.

VE3HhGtdw3

بالکن شیشه ای با شیشه های تاشو (آکاردئونی)

بالکن شیشه ای تاشو یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین محصولات ساختمانی و دکوراتیو است که علاوه بر زیبایی فضای بسیار کمی را اشغال می کند. جمع شدن شیشه ها به یک سمت امکان ایجاد کاربردهایی مانند تراس، بالکن، استخر، آلاچیق، پشت بام، روف گاردن و … در طول کل سال فراهم کرده است.

بالکن شیشه ای فریم دار

در این سیستم فایل های شیشه سکوریت معمولا با ضخامت 8 میل، 10 میل و یا نهایتا لمینیت 2 لایه 5 میل کار می شود. یک ریل آلومینیومی سر تا سر روی کف و سقف کار شده که شیشه داخل این ریلینگ حرکت کند. در این سیستم معمولا سایز فایل های شیشه را نسبت به مدل تاشو بزرگ تر در نظر می گیرند. مدل تراس شیشه ای- از لحاظ استحکام بسیار مقاوم و ایستا است ولی از لحاظ زیبایی نسبت به شیشه های تاشو در جایگاه پایین تری قرار می گیرد. این سیستم از متداول ترین و قدیمی ترین نوع شیشه های بالکن است. در این سیستم با توجه به سایز دهانه بالکن، تعداد پانل ها را تقسیم می کنند و پانل ها قابلیت حرکت در داخل ریل را دارند.

بالکن شیشه ای فریم لس

در این نوع از بالکن شیشه ای از هیچگونه اتصالی به خصوص اتصال عمودی استفاده نمی شود و شیشه های بالکن فریم لس وسعت دید زیادی را به افراد می دهد. حتی در مواردی که سایز دهانه خیلی بزرگ نباشد می توان از شیشه یک قطعه ای به صورت یکپارچه استفاده کرد که البته در این صورت ارتباط شما با محیط خارج بسته می شود و بدون درب است.

مدل تراس شیشه ای- در این مطلب در مورد موضوعات مدل پنجره برای تراس- معایب بالکن شیشه ای- قیمت حفاظ شیشه ای بالکن- قیمت شیشه بالکن آسیادر- تراس بالکن شیشه ای- شیشه بالکن ارزان- طلق شیشه ای بالکن- بالکن شیشه ای در تهران مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 – 09021150522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top