درب شیشه‌ای تاشو (Folding Glass Door) یک نوع درب است که به صورت قابل تاشو باز و بسته می‌شود و از شیشه به عنوان جزئی اصلی ساخته شده است. این نوع درب‌ها معمولاً در محیط‌هایی که نیاز به اتصال بین فضاهای داخلی و خارجی و همچنین دسترسی به مناظر طبیعی دارند، استفاده می‌شوند. در زیر برخی از ویژگی‌های درب شیشه‌ای تاشو را بررسی خواهیم کرد:



  1. مواد ساخت: درب شیشه‌ای تاشو معمولاً از شیشه شفاف و مقاوم به همراه چارچوبی از جنس فلز یا PVC ساخته می‌شود. این مواد باید مقاومت کافی در برابر فشار، ضربه، تغییرات دما و عوامل محیطی داشته باشند.

  2. طراحی قابل تاشو: درب شیشه‌ای تاشو معمولاً دارای مکانیزم تاشو است که به کاربر امکان می‌دهد درب را به سمت چپ و راست باز و بسته کند. این طراحی قابل تاشو به کاربر امکان دسترسی آسان و محدوده‌ی وسیعی از دهانه درب را می‌دهد.

  3. عایق‌ها و قطعات حفاظتی: درب شیشه‌ای تاشو معمولاً با عایق‌ها و قطعات حفاظتی مجهز شده است. عایق‌ها می‌توانند از نوع موادی مانند پلی‌مر، مواد روغنی یا روبان‌های پلیمری باشند و ترکیبی از نفوذ آب، هوا، صدا و حشرات را کاهش می‌دهند. قطعات حفاظتی می‌توانند شامل قفل‌ها، راهنمایی‌ها و سیستم‌های ایمنی باشند.

قیمت درب شیشه ای تاشو- سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت درب شیشه ای تاشو- قیمت شیشه بالکن - قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو- قیمت درب کشویی بالکن- معایب بالکن شیشه ای- تاشو قیمت بالکن شیشه ای ریلی- قیمت شیشه بالکن در تبریز- مدل شیشه برای بالکن خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع درب شیشه ای تاشو را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت درب شیشه ای تاشو- مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع درب شیشه ای تاشودر خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت درب شیشه ای تاشو- قیمت شیشه بالکن - قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو- قیمت درب کشویی بالکن- معایب بالکن شیشه ای- تاشو قیمت بالکن شیشه ای ریلی- قیمت شیشه بالکن در تبریز- مدل شیشه برای بالکن با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از درب شیشه ای تاشو را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

 درب شیشه ای تاشوطراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

درب اتوماتیک شیشه ای

هر بنایی برای حفظ تعادل و تعامل خود با پیرامون نیاز به حریمی دارد این حریم نیز باید توسط متریالی محافظت و پشتیبانی شود. قیمت درب شیشه ای تاشو- درب به‌ عنوان قسمت اصلی و ارتباط دهنده یک ساختمان یا یک مکان همواره مورد توجه افراد بوده، به‌طوری‌ که از گذشته تا به امروز در روند شکل‌گیری و تحول آن تغییرهای فراوانی داشته است. درب ها بسته به محل قرار گیری و نوع کاربری به دو دسته ذیل تقسیم بندی می شوند:

درب لولایی

درب کشویی

این درب ها به دو صورت دستی و اتوماتیک قابلیت اجرا دارند. در ادامه با نوع اتوماتیک آشنا می شویم.

rXzndFyz0G

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک، دربی است که با حسگرهای حرکتی یا ریموت های کنترل، باز و بسته می شود. این درب ها با متریال های گوناگونی ساخته می شوند.

نصب و راه اندازی این درب ها نیاز به تخصص و مهارت فنی نیاز دارد. درب اتوماتیک بر اساس سه عملکرد فنی مکانیکی، هیدرولیکی و پنوماتیکی کار می کنند.

 در عملکرد مکانیکی، درب اتوماتیک توسط چرخ دنده و گیربکس به حرکت در می آید.

درب اتوماتیک هیدرولیکی بر اساس تغییرات فشار سیالات و روغن عمل می کند.

در مورد درب اتوماتیک پنوماتیک، فشار گازی، تعیین کننده حرکت درب می باشد.

با توجه به نوع کاربری که در یک مکان بخصوص وجود دارد، از یکی از انواع درب های اتوماتیک فوق با فناوری نامبرده، استفاده می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از پرکاربرد ترین محصولات درب اتوماتیک محسوب می شود. متریال اصلی این درب ها شیشه می باشد. قیمت درب شیشه ای تاشو-  شیشه استفاده شده در این درب ها میتواند سکوریت, لمینت و… باشد. این شیشه ها میتواند در رنگ ها و ضخامت های مختلف موجود است که میتوان برای زیبایی و یا حفظ حریم خصوصی از طرح های سندبلاست مات, راه مات, لوگو و… استفاده کرد.

اجزای مهم تشکیل دهنده ی درب اتوماتیک شیشه ای عبارتند از اپراتور ،شیشه سکوریت با ضخامت و رنگ های متفاوت ،کاور آلومینیوم یا استیل (نسبت به سلیقه ی کارفرما و نمای ساختمان) و کاور پشت دهنه که خود اپراتور نیز از اجزایی چون موتور، قفل برقی، باتری، استابلایزر یا منبع تغذیه و مرکز کنترل تشکیل شده است.

مهمترین جزء از این نوع درب های اتوماتیک، اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای می باشد. اپراتور ها در قیمت و کیفیت های متفاوت در بازار ایران موجود می باشد. قیمت درب شیشه ای تاشو- تقریبا بیشترین قیمت درب شیشه ای مربوط به اپراتور آن است. درب های اتوماتیک شیشه ای با قاب های جذاب و طراحی های چشم نواز امروزه مهمان ما در هر محیطی می باشند، این درب ها بهترین انتخاب برای ورودی هایی می باشد که تردد بالا ، طراحی های منحصر بفرد ، سهولت در تردد ، میزان حداکثری عبور نور ، بهداشت محیط ، عایق بندی حرارت و صدا و … مهم می باشد.

همچنین عدم وجود دستگیره در این دربها و غیر تماسی بودن آنها تاثیر چشمگیری در جلوگیری از انتشار ویروسها، میکروبها و بیماریهای واگیردار در محیط های بیمارستانی و آزمایشگاهی دارند.

قیمت درب شیشه ای تاشو- در این مطلب در مورد موضوعات قیمت درب شیشه ای تاشو- قیمت شیشه بالکن - قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو- قیمت درب کشویی بالکن- معایب بالکن شیشه ای- تاشو قیمت بالکن شیشه ای ریلی- قیمت شیشه بالکن در تبریز- مدل شیشه برای بالکن مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 – 09021150522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top