سقف پاسیو (Pergola) یک سازه‌ی باغبانی و آرامش‌بخش است که برای ایجاد سایه و سایه‌بان در فضای باز استفاده می‌شود. سقف پاسیو عموماً از ستون‌ها، بالاچه‌ها و تیرهای عرضی تشکیل شده است که به صورت باز یا نیمه باز قرار می‌گیرند و از روی آن‌ها پوشش‌هایی مانند تخته‌سازی یا پارچه برافروخته می‌شود. مزایا و کاربردهای سقف پاسیو عبارتند از:



  1. ایجاد سایه و سایه‌بان: سقف پاسیو می‌تواند در فضای باز، مانند حیاط، باغ، تراس و پارک‌ها، سایه‌ای مطلوب و آرامش‌بخش ایجاد کند. این سازه به شما اجازه می‌دهد تا در طول روز از آفتاب گرم تابستان در پناه سایه‌ای خنک استفاده کنید.

  2. زیبایی و دکوراسیون: سقف پاسیو، به عنوان یک عنصر دکوراتیو، به فضای باز زیبایی و جذابیت می‌بخشد. با طراحی مناسب و استفاده از مواد با کیفیت، سقف پاسیو می‌تواند به فضای خارجی شما طراوت و زیبایی بیشتری ببخشد.

  3. استفاده در فضاهای اجتماعی: سقف پاسیو به عنوان یک فضای باز، می‌تواند در رستوران‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها و فضاهای اجتماعی دیگر استفاده شود. ایجاد یک پاسیو با سقفی زیبا و راحت، مکانی منحصربه‌فرد و دلپذیر برای تفریح و خوردن غذا به مراجعان خواهد بود.

  4. افزایش ارزش ملک: سقف پاسیو، به عنوان یک افزونه دکوراتیو و عملکردی به خانه یا ملک شما ارزش بیشتری میبخشد.

قیمت سقف پاسیو- سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف پاسیو مغازه- قیمت سقف پاسیو در مشاعات- قیمت سقف پاسیو پنجره- قیمت هر متر سایبان- انواع سایه بان- نحوه نصب توری سایبان- گیره نصب توری سایبان خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف پاسیو را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سقف پاسیو- مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف پاسیو در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف پاسیو مغازه- قیمت سقف پاسیو در مشاعات- قیمت سقف پاسیو پنجره- قیمت هر متر سایبان- انواع سایه بان- نحوه نصب توری سایبان- گیره نصب توری سایبان با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف پاسیو را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف پاسیو طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

انواع سقف پاسیو

سقف های پاسیو، نورگیر سقفی می باشند که در حیاط خلوت و یا داخل خانه های ویلایی گذاشته می شود تا در تمام ساعت های روز نور را از فضای بیرون به داخل منتقل کند. سقف پاسیو ارزان دارای انواع مختلفی است و بر اساس اندازه، نوع و کیفیت قیمت های متفاوتی دارد‌. اگر طرفدار سقف پاسیو ارزان هستید می توانید با در نظر گرفتن کیفیت پاسیوی مناسب را جهت نصب در منزلتان انتخاب کنید. قیمت سقف پاسیو- امروزه سقف های پلی کربناتی و نورگیر حبابی از پرطرفدارترین سقف های پاسیو می باشند‌.

سقف پاسیو چیست؟

معمولاً سقف پاسیو در حیاط خلوت ها و مکان هایی که برای پرورش گل و گیاه تعبیه شده است کار می شود.سقف پاسیو، سقفی شفاف جهت عبور نور به داخل می باشد. سقف پاسیو انواع مختلفی دارد و افراد می توانند بر حسب نیاز و سلیقه سقف های پاسیو خود را انتخاب نمایند. پاسیو ها معمولاً در خانه های ویلایی و حیاط دار کاربرد بیشتری دارند. برای رساندن نور به داخل خانه علاوه بر پاسیو، پنجره ها نیز نقش مهمی دارند اما از آنجا که جهت تابش نور خورشید در طول روز تغییر می کند سقف پاسیو ارزان بهترین گزینه برای رساندن نور از بیرون به داخل خانه می باشد‌.

uSCVRbNh1L

مزایای سقف پاسیو ارزان

قیمت سقف پاسیو- سقف حیاط خلوت و پاسیو از تابش نور مستقیم به داخل خانه جلوگیری می کند و این ویژگی باعث می شود که از پوسیدگی و خراب شدن لوازم خانه به دلیل تابش نور مستقیم جلوگیری گردد‌.یک سقف پاسیو و نورگیر سقفی، فضای پاسیو را از باد و باران محافظت می کند و محیطی را فراهم می سازد که افراد بتوانند در روزهای بارانی و یا روزهای گرم و آفتابی به راحتی از پاسیو استفاده کنند‌. در برخی از سقف های پاسیو از شیشه هایی استفاده شده است که اشعه مضر خورشید را از خود عبور نمی دهند و استفاده کنندگان را از خطرات احتمالی آن حفظ می کنند. خنک کردن‌ خانه در روزهای بسیار گرم تابستان نیز از مزایای یک سقف پاسیو ارزان می باشد.

انواع مدلهای سقف پاسیو ارزان

پاسیوها به دو نوع شیشه ای و پلی کربنات تقسیم می شوند.از انواع این سقف ها می توان به سقف پاسیو ریلی و یا ثابت اشاره کرد که هریک مزایای خاص خود را دارد. قیمت سقف پاسیو- در سقف پاسیو طبقه اول نیز می توان از مدل های مختلفی استفاده کرد.نوع شیشه ای پاسیو ها دارای اسکلتی از جنس آلومینیوم و شیشه های سکوریتی هستند. در نوع پلی کربناتی به جای شیشه های سکوریتی از پلی کربنات ها استفاده می شود. پلی کربنات ها همانند شیشه شفاف هستند.امروزه به دلیل دوام بالا و ایزولاسیون بهتر پلی کربنات ها نسبت به شیشه از پاسیو های پلی کربناتی استفاده می کنند. ایزولاسیون بالای پاسیو های پلی کربناتی باعث می شود که حرارت کمتر بین دو محیط جابجا گردد. یک مزیت دیگر پاسیو های پلی کربناتی این است که این پاسیو ها در هنگام شکستن و خرد شدن بر اثر ضربه یا زلزله حالت تیز و برنده پیدا نمی کنند و باعث وارد شدن صدمه به افراد نمی گردند سقف حیاط خلوت و پاسیو از لحاظ نوع ساختار نیز به نورگیر سقفی ثابت، متحرک و نورگیر حبابی تقسیم می شوند‌.

قیمت سقف های پاسیو

همانطور که می دانید قیمت سقف حیاط خلوت پاسیو بسته به نوع، طرح و اندازه آن می تواند متفاوت باشد. هر چه اندازه سقف پاسیو بزرگ تر باشد به همان مقدار قیمت آن نیز افزایش می یابد. اگر تقاضای طرح خاص و متفاوت و پیچیده داشته باشید باید در نظر بگیرید که قیمت نیز بالاتر خواهد بود. جنس و نوع سقف پاسیو هم در قیمت بسیار تأثیر گذار می باشد.برای مثال پاسیو های پلی کربناتی نسبت به پاسیوهای شیشه ای یا سکوریتی دارای قیمت بالاتری می باشند. سقف های حبابی و متحرک نیز به نسبت سقف های ثابت از قیمت بالاتری برخوردار هستند. به دلیل اینکه متغیر های زیادی می تواند قیمت پاسیو ها را تحت تأثیر خود قرار دهند نمی توانیم قیمت مشخصی را برای آن ذکر کنیم.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص بهترین نوع نورگیر متناسب با نیاز ساختمان خود با مشاوران سایه گستر آسیا از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید و هم چنین از آخرین قیمت سقف پاسیو نیز مطلع شوید.

قیمت سقف پاسیو- در این مطلب در مورد موضوعات قیمت سقف پاسیو مغازه- قیمت سقف پاسیو در مشاعات- قیمت سقف پاسیو پنجره- قیمت هر متر سایبان- انواع سایه بان- نحوه نصب توری سایبان- گیره نصب توری سایبان مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top