سقف استخری یک قسمت مهم و حیاتی از ساختار یک استخر است که به منظور حفظ و حمایت از استخر در برابر عوامل مختلف استفاده می‌شود. سقف استخری نقش‌های زیر را برعهده دارد:



  1. محافظت از استخر: سقف استخری به عنوان یک پوشش بالا بر استخر، آن را در برابر آب و هوا، باران، برف، آفتاب و عوامل جوی دیگر محافظت می‌کند. این پوشش به‌صورت صحیح باید ضدآبی و مقاوم در برابر نفوذ آب باشد تا از نشت و خرابی استخر جلوگیری شود.

  2. کنترل دمای استخر: سقف استخری می‌تواند به کنترل دمای استخر کمک کند. با استفاده از سیستم‌های گرمایش و سرمایش مناسب در سقف استخری، می‌توان دمای استخر را در محدوده مطلوب نگه داشت و راحتی استخرکاران را افزایش داد.

  3. ایجاد نور مطلوب: سقف استخری باید به‌طور موثر نور طبیعی را به داخل استخر منتقل کند. با استفاده از جعبه‌های نوری، سقف شفاف یا سقف باز، می‌توان نور خورشید را به‌طور مطلوب در داخل استخر منتشر کرد و محیطی روشن و دلنشین ایجاد کرد.

  4. زیبایی و طراحی: سقف استخری می‌تواند به زیبایی و طراحی استخر کمک کند. با انتخاب مناسب جنس و طرح سقف، می‌توان استخر را به یک مکان جذاب و زیبا تبدیل کرد و تجربه لذت بردن از استخر را برای استخرکاران بهبود داد.

سقف استخری - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سقف متحرک استخری- سقف استخر پلی کربنات- بهترین پوشش برای سقف استخر- سقف استخر خانگی- سقف ریلی استخر- پوشش سقف استخر- سقف ارزان استخر- قیمت پوشش استخر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف استخری را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف استخری - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف استخری در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف متحرک استخری- سقف استخر پلی کربنات- بهترین پوشش برای سقف استخر- سقف استخر خانگی- سقف ریلی استخر- پوشش سقف استخر- سقف ارزان استخر- قیمت پوشش استخر با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف استخری را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف استخری طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

bdDrhY81cm

سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر یکی از بهترین انتخاب ها برای تبدیل کردن استخرهای روباز به سرپوشیده می باشد و کارایی استخر را در 12 ماه سال تا حد زیادی می افزاید. تنوع بالا ، زیبایی ، جلوه مدرن و مقاومت بالا در برابر دما و وزش باد از ویژگی های سقف های متحرک می باشند و در افزایش کارایی آنها تاثیر گذار هستند.

یکی از بیشترین درخواست هایی که برای ایجاد فضای بیشتر در سقف ها مشاهده میشود، استفاده از پلی کربنات برای سقف متحرک استخر است. سازه سقف متحرک استخر پلی کربنات برای محیط هایی قابل اجرا است که ایجاد محرمیت و هم چنین فضای بین استخر و محیط اطراف ایجاد می کند. سقف استخری - داشتن پوشش سقف استخر پلی کربنات یکی از مزیت های آن نمایش نور و تابش خورشید در محیط بسته است. در پوشش استخر که به آن سقف پلی کربنات استخری هم گفته می شود، بیشترین اجرا در محیط های سرد امکان پذیر است.

یکی از سوالات رایج در خصوص پوشش استخر پلی کربنات جمع شونده، نشکن بودن آن است. پلی کربنات استفاده از سقف متحرک پلی کربنات بیشترین تحمل در ضرب و فشار را دارد. قیمت متفاوت پلی کربنات باعث می شود که طراحان، طرح های بینظیر معماری از سقف متحرک را مشاهده و تایید کنند. زیرا زیبایی خاصی به محیط می دهد. قیمت اجرای سقف پلی کربنات بسیار متفاوت است. این تفاوت به جنس پلی کربنات و ژل مخصوص آببندی آن دارد.

سقف متحرک استخر چگونه کار می کند؟

 سقف متحرک استخر همان طور که از نامش مشخص است، سازه ای پوششی برای استخرهای روباز می باشد که باز و بسته شدن آن با ریموت انجام میشود. به عبارت دیگر، این نوع سقف از بدنه، پوشش سقف، موتور الکتریکی و ریموت تشکیل شده است که باز و بسته شدن آن، توسط موتور صورت می گیرد. سقف استخری - چهار چوب، پایه ها و سازه به کار رفته در قسمت بالایی سقف که پوشش فلزی، پارچه ای یا شیشه ای بر روی آن نصب می گردد، همگی فلز بوده و در برابر ضربه، وزش باد و تماس با آب و نم و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. برای باز و بسته شدن سقف متحرک استخر، کافیست از ریموت استفاده نمایید و هدایت موتور را در اختیار بگیرید.

انواع سقف متحرک کاور استخر در چیست؟

انواع پوشش استخر رو باز را می توان با طراحی خاص مشاهده کرد. اما مهمترین نکته برای پوشش استخر جنس آن است. جنس پلی کربنات برای سقف های جمع شو استخری بسیار مهم است. زیرا در دراز مدت زیر نور خورشید، شرایط خاص آب و هوایی اگر جنس پوشش استخری از پلی کربنات نامرغوبی باشد، بعد از گذشت زمان تغییر رنگ داده و پلی کربنات شرایط شکنندگی به خود میگیرد. سقف استخری -  قیمت سقف متحرک استخر نسبت به دو عامل متغییر است: ۱. سازه آهنی یا آلومینیومی ۲. جنس پلی کربنات استفاده شده در این نوع سقف ها. برای استفاده از استخر سرپوشیده بهریتن گزینه سقف استخر پلی کربنات است. این سقف ها همانطور که قبلا توضیح داده شده، شرایط آب و هوایی متعادلی را در هر شرایط آب و هوایی ایجاد می کند. این شرایط بسیار مهم و قابل تامل است.

سقف استخری - در این مطلب در مورد موضوعات سقف متحرک استخری- سقف استخر پلی کربنات- بهترین پوشش برای سقف استخر- سقف استخر خانگی- سقف ریلی استخر- پوشش سقف استخر- سقف ارزان استخر- قیمت پوشش استخر مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top