سایبان بازویی دستی یک نوع سایبان مغازه است که به صورت دستی توسط فروشنده یا پرسنل مغازه بالا و پایین می‌رود. این سایبان‌ها عموماً از جنس فلزی ساخته شده‌اند و شامل بازوهای قابل حرکت می‌باشند که به وسیلهٔ دستیابی به دستگیره یا مکانیزمی دیگر که روی سایبان نصب شده است، قابل تنظیم و کنترل هستند.



سایبان بازویی دستی معمولاً در مغازه‌ها و فروشگاه‌های کوچکتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلیل سادگی و قابلیت استفاده‌ی آسان، ترجیح داده می‌شوند. بازوهای قابل حرکت سایبان بازویی دستی به صورت عمودی بالا و پایین حرکت می‌کنند و می‌توانند به طول مختلفی قابل تنظیم باشند تا اندازهٔ مناسب برای فضای جلوی مغازه را داشته باشند.

قیمت سایبان بازویی دستی- سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع ساخت سایبان دستی- قیمت سایبان فنری- سایبان ارزان قیمت- قیمت سایبان مغازه- قیمت سایبان دستی - قیمت سایبان تراس- قیمت سایبان متحرک- قیمت سایبان بازویی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سایبان را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سایبان بازویی دستی- مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سایباندر خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت سایبان دستی- قیمت سایبان فنری- سایبان ارزان قیمت- قیمت سایبان مغازه- قیمت سایبان دستی - قیمت سایبان تراس- قیمت سایبان متحرک- قیمت سایبان بازویی با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سایبان را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سایبان بازویی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

سایبان بازویی دستی

 سایبان بازویی دستی ( فنری ، مفصلی ) زیباترین و مناسب ترین جایگزین برای سایبان های قدیمی است زیرا به هنگام جمع شدن هیچگونه فضایی اشغال نمی کند و مانع دید و تاریک شدن مغازه نمی شود. سایبان بازویی دستی به دلیل تعبیه شدن فنرها در درون بازوها به سایبان فنری خوانده می شود . قیمت سایبان بازویی دستی-سایبان بازویی دستی فنری مغازه نسبت به سایبان کالسکه ای مساحت بیشتری را برای ایجاد سایه فراهم می آورند چرا که بازشویی این نوع از سایبان تا 2/5 متر ( بازشویی 3 متر برای دهنه های بزرگتر از 4 متر ) در نظر گرفته می شود اما قابل تذکر است که سایبان بازویی دستی فنری با توجه به مساحت پوشش خود در مقابل بادهای سنگین ضعف بیشتری نسبت به سایبان کالسکه ای از خود نشان می دهد .

سایبان بازویی دستی فنری معمولا در مقابل نور مستقیم خورشید کارایی بیشتری نسبت به سایبان کالسکه ای دارد و سایه بیشتری فراهم می آورد لیکن سایبان بازویی در مکان هایی که نور خورشید با زاویه از کناره ها می تابد دچار ضعف است . قابلیت تنظیم زاویه شیب سایبان بازویی دستی 60 – 10 درجه متغییر است .قطعات مفصلی سایبان های بازویی با ریخته گری آلومینیوم در قالب دایکست تهیه شده و سایر قطعات آلومینیوم این سایبان با استفاده از قالب اکسترود ساخته می شود از آنجایی که اکثر قطعات سایبان بازویی از جنس آلومینیوم می باشد جهت استفاده در مناطق مرطوب مناسب تر می باشند و خوردگی کمتری در سایبان بازویی دستی ایجاد می شود .

8U6hpBowf2

آشنایی با انواع سایبان بازویی

سایبان بازویی را شرکت های تولید کننده با تنوع بسیار زیادی تولید و روانه بازار می کنند. داشتن تنوع در این نوع سایبان ها باعث شده تا هر فردی بتواند سایبان مد نظر خود را از بین این محصولات پیدا کرده و اقدام به خرید آن نماید. قیمت سایبان بازویی دستی- متنوع بودن سایبان های بازویی کمک کرده تا کاربردهای این نوع از سایبان ها بسیار گسترده و وسیع شود. افزایش استفاده از این سایبان ها باعث شده تا شرکت های سازنده با تمرکز بیشتری بر روی تولید سایبان بازویی فعالیت نمایند.

سایبان بازویی به خاطر تنوع در مدل های موجود، توانسته جلب توجه ویژه ای داشته باشد و با یک نگاه در خیابان های هر شهری می توان به راحتی تعداد زیادی از انواع سایبان بازویی را مشاهده کرد. سایه بان های بازویی با اینکه از نظر ظاهری ممکن است تفاوت هایی داشته باشند، اما مکانیسم کارکرد آنها با هم شباهت های بسیار زیادی دارد. بدین ترتیب ساخت انواع سایبان های بازویی برای شرکت های تولید کننده امکان پذیر بوده و هر نمونه ای را که مشتری نیاز داشته و سفارش دهد، قابل تولید است.

مدل کلاسیک را می توان یکی از انواع سایبان بازویی دانست. این نوع سایبان به خاطر ظاهر کلاسیک خودش طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده و کاربرد بسیار گسترده ای در شهرهای مختلف کشور دارد. سایبان فول باکس از دیگر سایبان های بازویی پرکاربرد بوده که می توان در مکان های مختلف از آن استفاده کرد. سایبان فول باکس با سرعت بالایی باز و بسته شده و از کلید، ریموت کنترل و تلفن همراه برای باز و بسته این سایبان ها می توان استفاده کرد. سایبان دو طرفه از دیگر مدل های سایه بان بازویی محسوب می شود و در مواقعی کاربرد داشته که نیاز به یک سایبان با عرض نسبتا زیاد داشته باشیم. قیمت سایبان بازویی دستی- چادر بازویی و چتر بازویی از دیگر مدل های سایبان بازویی محسوب می شود که از نظر هندسی ممکن است تنوع زیادی داشته باشند.

امکان تغییر وضعیت سایبان

یکی از مزایای اصلی که می توان برای سایبان بازویی معرفی کرد، امکان تغییر وضعیت این سایبان ها بوده که شرایط را فراهم می کند تا بتوان در زوایای مختلف از سایه بان بازویی استفاده کرد. بدین ترتیب در صورت تغییر زاویه تابش نور آفتاب و یا کج بودن زاویه بارش باران، می توان وضعیت سایبان را تغییر داد تا بتوان بیشترین بهره را از این سایه بان ها برد. بدین ترتیب استفاده از سایه بان بازویی می تواند به افزایش میزان رضایت مصرف کننده کمک بسیار زیادی نماید.

نصب آسان و سریع

یکی دیگر از مزایای استفاده از سایبان بازویی، نصب آسان این نوع از سایبان ها بوده که زمان مورد نیاز برای نصب را به حداقل می رساند. این موضوع می تواند تاثیر بسزایی بر روی هزینه نصب سایه بان بازویی داشته باشد. زیرا هر چه مدت زمان بیشتری برای نصب یک سایبان صرف شود، هزینه نصب آن سایبان بیشتر می شود. سایه بان بازویی را معمولا شرکت های تولید کننده توسط افراد متخصص و کاربلد نصب می کنند تا کیفیت و کارایی این سایه بان ها حفظ شود.

قیمت سایبان بازویی دستی- در این مطلب در مورد موضوعات ساخت سایبان دستی- قیمت سایبان فنری- سایبان ارزان قیمت- قیمت سایبان مغازه- قیمت سایبان دستی - قیمت سایبان تراس- قیمت سایبان متحرک- قیمت سایبان بازویی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top