سایبان‌ها به منظور محافظت از آفتاب، در ابتدا از پارچه برزنت ساخته می‌شدند، اما به مرور زمان در مدل‌های متنوع و روکش‌های متفاوت تولید شدند. سایبان‌های دستی از یک روکش متصل به دیوار و یا سقف تشکیل شده‌اند که از محیط در مقابل آفتاب و عوامل جوی، شرایط آب و هوایی مانند خورشید، باران و باد محافظت می‌کنند. امروزه دو نوع سایبان داخلی و سایبان صنعتی در بازار وجود دارد که در مدل‌های سایبان بازویی، سایبان چتری، سقف برقی، سازه کششی و غیره ساخته می‌شود.



 

ویژگی‌های سایبان دستی شامل موارد زیر است:

  1. مقاومت در برابر خورشید: سایبان دستی دارای قابلیت مقاومت در برابر تابش مستقیم خورشید است و می‌تواند از آسیب ناشی از آن جلوگیری کند.

  2. ضد آب بودن: سایبان دستی از جنس پارچه‌ای ساخته شده‌اند که دارای ویژگی ضد آب است. این ویژگی باعث می‌شود سایبان در برابر باران و رطوبت مقاوم باشد.

  3. قابلیت تنظیم شیب: سایبان دستی قابلیت تنظیم شیب را دارا هستند. این به معنای تنظیم زاویه‌ای است که سایبان در آن قرار می‌گیرد، تا بهترین حفاظت در برابر نور خورشید را فراهم کند.

سایبان دستی به دلایل زیر می‌توانند خریداری شوند:

  1. حمل و نقل آسان: سایبان دستی به دلیل جنس پارچه‌ای که از آن ساخته شده‌اند، دارای وزن سبکی هستند و برای حمل و نقل آسان هستند.

  2. استفاده در هر شرایط آب و هوایی: سایبان دستی از جنس نانو یا پی وی سی ساخته شده‌اند که به آنها قابلیت استفاده در هر شرایط آب و هوایی را می‌دهد.

  3. جذب نور بالا: سایبان دستی دارای ویژگی جذب نور بالا هستند و می‌توانند به خوبی نور خورشید را جذب کنند و از نفوذ آن به داخل محافظت کنند.

  4. وزن سبک: به دلیل داشتن وزن سبک، سایبان دستی نیازی به ستون ندارند و می‌توانند به راحتی بر روی دیوار یا سقف نصب شوند.

قیمت سایبان دستی ماشین - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سایبان چتری ماشین- قیمت سایبان بازویی دستی- قیمت سایبان ماشین متحرک- قیمت سایبان ماشین - قیمت سایبان ماشین- سایبان ارزان قیمت- قیمت سایبان همراه خودرو- لیست قیمت سایبان چتری خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سایبان دستی ماشین را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سایبان دستی ماشین - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سایبان دستی ماشین در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سایبان چتری ماشین- قیمت سایبان بازویی دستی- قیمت سایبان ماشین متحرک- قیمت سایبان ماشین - قیمت سایبان ماشین- سایبان ارزان قیمت- قیمت سایبان همراه خودرو- لیست قیمت سایبان چتری با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سایبان دستی ماشین را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سایبان دستی ماشین طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

6wHTYWpwz3سایبان پارکینگ

سایبان های اتومبیل منازل با پوشش های متفاوت می تواند خودرو را در برابر نور مستقیم خورشید و شرایط آب و هوایی مختلف محافظت کند. سایبان ماشین یکی از کاربردی ترین انواع سایبان ثابت و متحرک می باشد و برای پوشش فضای باز ساختمان ، حیاط و اداره و فروشگاه استفاده می شود. سایبان پارکینگ در انواع مختلف سایبان ثابت و سایبان تمام اتوماتیک طراحی و تولید می شود . قیمت سایبان برقی به دلیل نصب موتور الکتریکی بر روی آن به نسبت سایبان ثابت بیشتر است زیرا علاوه بر زیبایی ، راحتی و امنیت را برای کاربران به همراه دارد. قیمت سایبان دستی ماشین - تمام مراحل طراحی و ساخت سازه سایبان ماشین در کارگاه انجام می شود ، فقط مرحله نصب و راه اندازی آن در محل مورد نظر در زمان کوتاه توسط نیروهای متخصص شرکت سازنده انجام می شود.

طراحی و ساخت سایبان پارکینگ

همان طور که می دانید استفاده از سایبان ماشین در فضای باز حیاط خانه و ساختمان های اداری و تجاری به منظور حفاظت و مراقبت از ماشین های پارک شده در برابر تابش مستقیم خورشید ،بارندگی های پراکنده باران و برف در طول سال ، فضولات پرندگان ، گرد و غبار می باشد . امروزه با پیشرفت تکنولوژی در این زمینه و نصب موتور الکتریکی بر روی انواع سایبان باعث شده که آسایش و راحتی به محیط هدیه شود و در صورت نیاز با تغییر شیب سایبان از آن در موقعیت های دیگر استفاده کرد. یکی از متداول ترین انواع سایبان ماشین که از سازه فلزی یا پوشش یو پی وی سی طراحی و ساخته می شوند و برای محافظت از خودرو در برابر اشعه خورشید استفاده می شوند. قیمت سایبان دستی ماشین -  از مهم ترین ویژگی های یک سایبان خودرو برقی استحکام و انعطاف پذیری بالای سازه در کنار زیبایی آن می باشد.

سایبان پارکینگ را می توانیم با توجه به متریال به کار رفته در سازه و نوع کاربری آن به انواع سایبان اتومبیل خانگی و اداری یا سایبان پارکینگ ثابت یا سایبان پارکینگی برقی تقسیم کنیم. متریال به کار رفته در انواع سایبان پارکینگی باید در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید و شرایط جوی مناطق مقاوم باشد. مراحل تولید سایبان برقی باید زیر نظر کارشناسان و متخصصان فنی در این زمینه انجام شود تا امنیت و ایمنی در این سازه برقرار باشد و بعد از نصب و راه اندازی مشکلی برای افراد ایجاد نکند و خسارت جانی و مالی به همراه نداشته باشد.

قیمت سایبان دستی ماشین - در این مطلب در مورد موضوعات قیمت سایبان چتری ماشین- قیمت سایبان بازویی دستی- قیمت سایبان ماشین متحرک- قیمت سایبان ماشین - قیمت سایبان ماشین- سایبان ارزان قیمت- قیمت سایبان همراه خودرو- لیست قیمت سایبان چتری مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top