تاریخچه سایبان‌ها به این صورت است که اولین نمونه‌های آنها در تمدن مصر باستان مشاهده شده است. از شعرهای شاعران آن دوران، که به تاریخ حدود ۵۰۰ سال قبل از میلاد بازمی‌گردد، به وجود سایبان‌های عظیمی که به الوارهای بزرگ متصل می‌شدند اشاره شده است. این سایبان‌ها برای استفاده از سایه آنها در برابر نور آفتاب و گرمای شدید ساخته می‌شدند و اکثراً از جنس کتان بودند. از اوایل قرن نوزدهم، سایبان‌ها به تدریج تغییر کرده‌اند و تا به امروز با استفاده از روش‌های جدید، به منظور راحتی مشتریان بهینه شده‌اند.



استفاده از سایبان پارچه‌ای دارای مزایای زیادی است که عبارتند از:

حفاظت در برابر تابش خورشید: سایبان‌های پارچه‌ای به مالکان امکان می‌دهند در زمان‌های تابش شدید خورشید یا باران شدید آنها را باز و بسته کنند و در این حالت، حفاظتی در برابر این شرایط آب و هوایی فراهم می‌شود.

کاهش دما: بررسی‌ها نشان می‌دهد که هوای زیر سایبان‌ها ممکن است تا ۲۰ درجه سلسیوس خنک‌تر از هوای بیرون باشد. این ویژگی می‌تواند در مواقع آب و هوای گرم و آفتابی به کاهش دما و ایجاد آسایش کمک کند.

کاهش نور مستقیم آفتاب: عدم ورود نور آفتاب مستقیم به داخل فضاهای سایبان پارچه‌ای می‌تواند از گرمای زیاد و تأثیر مستقیم نور بر محیط جلوگیری کند. این ویژگی می‌تواند منجر به کاهش استفاده از سیستم‌های تهویه هوا شود و در نتیجه، هزینه‌های مربوط به تهویه هوا را کاهش دهد.

قابلیت جمع شدن و بازشدن: سایبان‌های پارچه‌ای اغلب دارای قابلیت جمع شدن و بازشدن هستند که به مالکان این امکان را می‌دهد که آنها را در هنگام نیاز به استفاده و یا عدم نیاز به آنها باز و بسته کنند. این ویژگی می‌تواند از نظر عملکردی و ظاهری مورد استقبال قرار گیرد.

به طور کلی، استفاده از سایبان پارچه‌ای بهره‌وری از نور طبیعی و کاهش هزینه‌های انرژی را بهبود می‌بخشد

قیمت پارچه سایبان - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت پارچه برزنتی - قیمت پارچه برزنت - قیمت پارچه سایبان پارکینگ- خرید اینترنتی پارچه سایبان- قیمت پارچه سایبان سبز- قیمت پارچه چتری- قیمت پارچه pvc- قیمت پارچه برزنت ارزان خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع  پارچه سایبان را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت پارچه سایبان - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع  پارچه سایبان در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پارچه برزنتی - قیمت پارچه برزنت - قیمت پارچه سایبان پارکینگ- خرید اینترنتی پارچه سایبان- قیمت پارچه سایبان سبز- قیمت پارچه چتری- قیمت پارچه pvc- قیمت پارچه برزنت ارزان با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پارچه سایبان را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

 پارچه سایبان طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

9iGSBeeKzW

سایبان چیست و پارچه برزنت برای آن

سایبان برقی به مشتریان  این امکان را می دهد که در روزهای آفتابی با داشتن سایه ای مطلوب از فضاهای بیرونی  استفاده کنند. به دلیل کاربرد زیاد  سایبان برقی که قابل استفاده در هر فضایی مانند مغازه ها ، تراس ها ، استخرها ، رستوران ها وغیره می باشد. قیمت پارچه سایبان -   این روزها استفاده از سایبان برقی رواج بسیار ی پیدا کرده است  و مشتریان می توانند در فضای باز بدون نگرانی از آسیب نور خورشید بهترین لحظات را سپری کنند.

1- چادر سایبان برقی :

چادر سایبان های برقی از سه مدل تشکیل شده اند.

برزنتی: نوع جدیدی از پارچه های برزنت می باشد. که بسیاری از مردم مورد استفاده قرار می دهند. پارچه های زیر طرح ها و رنگ های مختلف برزنت می باشد.یکی از مزیت های پارچه های برزنت امکان چاپ روی سازه های آن است.

فلکسی: تا کنون به فکر چاپ آرم و لوگوی خود روی سایبان خود افتاده اید؟ آیا می دانید چگونه می توان آرم خود را روی سایبان وارد کرد؟

ترانزیتی: سایبان های ترانزیتی نسل جدیدی از سایبان برقی می باشد که می توان به انواع رنگ های این نوع از سایبان اشاره کرد.از طرفی قابلیت شستشوی این نوع از چادر ها می تواند به طول عمر سایبان برقی شما کمک بسزایی کند.

2- بازویی:

بازویی های شرکت سایه گستر آسیا کاملا تولید داخل کشور می باشد و با استفاده از الگو های خارجی در بالاترین کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت پارچه سایبان - این بازویی ها به سایبان شما کمک می کند راحت تر باز و بسته شود. در داخل بازویی سایبان برقی از فنر های درجه یک و مرغوب استفاده شده است. این بازویی ها در رنگ سفید موجود هستند و قابل استفاده شرکت های سایبان و تولید سایبان می باشند.

3- موتور برقی سایبان :

موتور توبلار که در هنگام بسته شدن کامل هیچ گونه فضای اضافه ای را اشغال نخواهد نمود.

قیمت پارچه سایبان - در این مطلب در مورد موضوعات قیمت پارچه برزنتی - قیمت پارچه برزنت - قیمت پارچه سایبان پارکینگ- خرید اینترنتی پارچه سایبان- قیمت پارچه سایبان سبز- قیمت پارچه چتری- قیمت پارچه pvc- قیمت پارچه برزنت ارزان مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

استفاده از سایبان پارچه‌ای دارای مزایای زیادی است که عبارتند از:

  1. حفاظت در برابر تابش خورشید: سایبان‌های پارچه‌ای به مالکان امکان می‌دهند در زمان‌های تابش شدید خورشید یا باران شدید آنها را باز و بسته کنند و در این حالت، حفاظتی در برابر این شرایط آب و هوایی فراهم می‌شود.

  2. کاهش دما: بررسی‌ها نشان می‌دهد که هوای زیر سایبان‌ها ممکن است تا ۲۰ درجه سلسیوس خنک‌تر از هوای بیرون باشد. این ویژگی می‌تواند در مواقع آب و هوای گرم و آفتابی به کاهش دما و ایجاد آسایش کمک کند.

  3. کاهش نور مستقیم آفتاب: عدم ورود نور آفتاب مستقیم به داخل فضاهای سایبان پارچه‌ای می‌تواند از گرمای زیاد و تأثیر مستقیم نور بر محیط جلوگیری کند. این ویژگی می‌تواند منجر به کاهش استفاده از سیستم‌های تهویه هوا شود و در نتیجه، هزینه‌های مربوط به تهویه هوا را کاهش دهد.

  4. قابلیت جمع شدن و بازشدن: سایبان‌های پارچه‌ای اغلب دارای قابلیت جمع شدن و بازشدن هستند که به مالکان این امکان را می‌دهد که آنها را در هنگام نیاز به استفاده و یا عدم نیاز به آنها باز و بسته کنند. این ویژگی می‌تواند از نظر عملکردی و ظاهری مورد استقبال قرار گیرد.

به طور کلی، استفاده از سایبان پارچه‌ای بهره‌وری از نور طبیعی و کاهش هزینه‌های انرژی را بهبود می‌بخشد

 
 
 
Top