بالکن شیشه‌ای، یکی از عوامل اصلی و تأثیرگذار در آن قیمت بر متراژ دهانه بالکن است. با افزایش متراژ، قیمت واحد جهت محاسبه هزینه کاهش می‌یابد و اجرای سیستم برای پروژه‌های بزرگ به صرفه‌تر خواهد بود.



بالکن شیشه‌ای با استفاده از چرخ‌های هدایت‌گر بالا و پایین، به صورت کشویی در ریل حرکت می‌کند و در نهایت در ایستگاه آخر که دریچه بازشو است، از ریل خارج شده و به صورت لولایی باز می‌شود. تمامی اجزای استفاده شده برای حرکت شیشه‌ها، از نوع وارداتی و از برندهای خارجی معتبر و با کیفیت است که دارای ضمانت و گارانتی می‌باشند.

نصب بالکن شیشه ای - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع اموزش نصب بالکن شیشه ای- معایب بالکن شیشه ای- انواع شیشه بالکن- شیشه بالکن ارزان- تراس بالکن شیشه ای- نحوه ساخت بالکن شیشه ای- شیشه بالکن ریلی- قانون نصب شیشه در بالکن خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بالکن شیشه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

نصب بالکن شیشه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع  بالکن شیشه ای در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اموزش نصب بالکن شیشه ای- معایب بالکن شیشه ای- انواع شیشه بالکن- شیشه بالکن ارزان- تراس بالکن شیشه ای- نحوه ساخت بالکن شیشه ای- شیشه بالکن ریلی- قانون نصب شیشه در بالکن با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از بالکن شیشه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

بالکن شیشه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

بالکن شیشه ای

یراق آلات مورد استفاده در این کار ، تأثیرچشم‌گیری در عملکرد صحیح سیستم، طول عمر و تضمین کیفیت را دارد و می‌توان گفت انتخاب یراق‌آلات باکیفیت و مناسب بسیار با اهمیت است. بر این اساس، نوع و کیفیت یراق‌آلات استفاده‌شده نیز بر قیمت بالکن شیشه ای شما تأثیرگذار خواهد بود،تمامی یراق‌آلات استفاده‌ شده به‌صورت مستقیم توسط شرکت سایه گستر آسیا مورد تایید می باشد. که نسبت به‌تمامی محصولات مشابه از کیفیت بالاتری برخوردار است.

عوامل گوناگونی بر روی افزایش و یا کاهش قیمت بالکن شیشه ای ما تأثیرگذار است، اولین مورد متراژ تراس و فضایی است که شما قصد نصب انواع بالکنی را برای آن دارید. نصب بالکن شیشه ای - پیشنهاد ما برای شما یک محصول با یراق الات که توسط شرکت سایه گستر آسیا مورد تایید می باشد و از کیفیت ویژه و جدیدی برخوردار است ، که با کاربری و ظاهری ویژه و حرفه ای، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

y84u9BaywQ

قیمت بالکن شیشه ای شرکت سایه گستر آسیا تفاوت قیمت این سیستم به نسبت تمامی محصولات قدیمی مورد استفاده در بالکن را می توان در ویژگی های منحصربه فرد آن جستجو کرد که به شرح زیر است:

توانایی در استفاده از محصولات داخلی و وارداتی با هم

توانایی استفاده از شیشه با رنگ های متعدد

 توانایی اجرا در ابعاد و شکل های مختلف (صاف- زاویه دار- گرد)

استحکام سازه ای بسیار بالا و همچنین قابلیت ایجاد بستر مناسبِ سازه ای جهت اجرا

توانایی اجرا در متراژ نامحدود برای شیشه های امروزه با داشتن تجهیزات به روز، زمان اجرا و تحویل  را به حداقل رسانده ایم و دیگر مشتریان عزیز سایه گستر آسیا  نیازی نیست که برای تولید شیشه بالکن 15 روز و یا بیشتر انتظار بکشند. و در زمان خود دچار و تایم بندی کار های خود نگران باشند.

امروزه نصب و اجرای محفظه شیشه ای بالکن، بسیار مرسوم و مورد توجه قرار گرفته است. بدنه اصلی شما، از پانل‌های شیشه ای عمودی تشکیل شده که برای شما دیدی بدون مانع، بدون توجه به شرایط آب و هوایی را فراهم می کند. نصب بالکن شیشه ای - هر یک از پانل‌های شیشه‌ای نصب شده می تواند مستقل از دیگری، به‌عنوان یک شیشه کشویی و یا لولایی نصب و مورد استفاده قرار گیرد. همچنین نصب این سیستم، نگهداری و نظافت فضا را برای شما، بسیار دلچسب تر و سریع‌تر خواهد کرد. و این کیفیت فقظ در شرکت سایه گستر آسیا حس خواهید کرد .

شیشه های مورد استفاده در بالکن، از نوع سکوریت و از مقاومت بالایی برخوردارند. (علت مقاومت بالا، شوک واردشده در زمان تولید آن است. در اثر درجه حرارت بالای وارده به آن و سرد کردن ناگهانی شوکی به آن وارد می‌شود و مقاومت آن را بالا می‌برد.) و برای استفاده در تراس‌های شیشه‌ای مناسب است.

نصب بالکن شیشه ای - در این مطلب در مورد موضوعات اموزش نصب بالکن شیشه ای- معایب بالکن شیشه ای- انواع شیشه بالکن- شیشه بالکن ارزان- تراس بالکن شیشه ای- نحوه ساخت بالکن شیشه ای- شیشه بالکن ریلی- قانون نصب شیشه در بالکن مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top