طلق شیشه ای بالکن یا همچنین به آن پارتیشن شیشه ای بالکن گفته می‌شود. این سازه یک باریکه شیشه ای است که در بخش‌های جداری یا تراس بالکن نصب می‌شود تا فضا را تقسیم کند و از عوامل جوی نظیر باد، باران و گرد و غبار محافظت کند. طلق شیشه ای بالکن در عین حفظ امنیت و حریم خصوصی، به منظور افزایش نور طبیعی و دید منظره بیرون از بالکن استفاده می‌شود



این سازه از شیشه شفاف و مقاوم ساخته می‌شود که می‌تواند شامل شیشه لمینیت، شیشه دوجداره و یا شیشه تک لایه باشد. طلق شیشه ای بالکن معمولاً قابل جابجایی است و می‌توان آن را باز و بسته کرد تا بر اساس نیاز فضای باز یا بسته‌ای ایجاد شود.

از دیگر ویژگی‌های طلق شیشه ای بالکن می‌توان به عایق حرارتی بودن، مقاومت در برابر ضربه و خوردگی، قابلیت تمیز شدن آسان و استحکام مکانیکی بالا اشاره کرد.

قیمت طلق شیشه ای بالکن - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت طلق پلاستیکی ارزان- قیمت طلق پلی کربنات- طلق شیشه ای برای بالکن- قیمت طلق شیشه ای - طلق بالکن خوب- طلق شیشه ای چیست- مرکز فروش طلق شیشه ای در تهران- طلق متری از کجا بخرم خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع طلق شیشه ای بالکن را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت طلق شیشه ای بالکن - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع طلق شیشه ای بالکن در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طلق پلاستیکی ارزان- قیمت طلق پلی کربنات- طلق شیشه ای برای بالکن- قیمت طلق شیشه ای - طلق بالکن خوب- طلق شیشه ای چیست- مرکز فروش طلق شیشه ای در تهران- طلق متری از کجا بخرم با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از طلق شیشه ای بالکن را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

طلق شیشه ای بالکن طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

انواع طلق

طلق شیشه ای رنگی

 در سراسر دنیا برای ایمنی بیشتر به جای استفاده از شیشه از طلق شیشه ای استفاده می گردد تا از این طریق بتوان خسارات کمتری به بار آورد. طلق های رنگی از نظر ظاهری بسیار شبیه به شیشه می باشند و می توانند جایگزین بسیار خوبی در پروژه های بزرگ به شمار روند. عمدتا از این دسته طلق ها در نقاط خاصی از ساختمان استفاده می گردد تا بتوان نمای بهتری به ساختمان بخشید. قیمت طلق شیشه ای بالکن - انوع مختلفی از طلق شیشه ای را می توانید در سطح بازار مشاهده و خریداری کنید که از جمله ی آن ها می توان به طلق شیشه ای رنگی شفاف ، طلق مات ، طلق طرح دار ، طلق شیشه ای رنگی ، طلق شیشه ای رنگی اکریلیک ، طلق شیشه ای رنگی هوشمند اشاره نمود که هر کدام کاربردهای خاص خود را برای شما به همراه دارند.

طلق نرم

طلق نرم نمونه ای دیگر از طلق ها می باشد که با مکانیزم های خاصی تولید شده و برای استفاده ی شما در سطح بازار عرضه می گردد. این دسته از طلق ها می توانند تا نقطه ی ذوب مخصوص خود گرما را دریافت نموده و مجددا دوباره خنگ گردد. این دسته از طلق ها را می توان در زمان گرم شدن فرم دهی نمود و به شکل دلخواه خود درآورد.

از ویژگی های بارز این نوع از طلق شیشه ای می توان به قابلیت مقاومت در برابر اشتعال ، میزان دوام بالا ، وزن پایین و مناسب ، دارای قابلیت بازیافت ، مقاوم بودن در برابر رطوبت ، مقاومت در برابر اشعه های مضر نور خورشید که می توانند آسیب رسان باشند ، مقرون به صرفه بودن و قیمت مناسب اشاره نمود که هر کدام در جای خود اهمیت ویژه ای دارند.

5G5yJgCQ6g

طلق شیشه ای شفاف

طلق شیشه ای شفاف را با عنوان پلی استایرن نیز می شناسند که شما می توانید آن را در بازار ایران با نام ورق کریستالی نیز مشاهده نموده و خریداری کنید. این نوع از طلق ها درابعاد مختلفی توسط شرکت های سازنده تولید و به بازار عرضه می گردند که شما می توانید براساس نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. در هر دو طرف این نوع از طلق شیشه ای  نایلون های نازکی را مشاهده کنید که برای جلوگیری از وارد شدن آسیب هایی همچون خراشیدگی و افتادن خط و خش بر روی طلق مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت طلق شیشه ای بالکن -  این طلق ها ویژگی های خاصی دارند که همین ویژگی ها سبب شده اند تا به طور وسیعی مورد استفاده ی عموم مردم قرار گیرند. عایق بودن ، و مقاومت بالای طلق شیشه ای شفاف از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می رود.

طلق شیشه ای برای بالکن

یکی از موارد استفاده از طلق شیشه ای برای بالکن می باشد که شما می توانید با استفاده از این طلق ها از نفوذ سرما و رطوبت به داخل محیط کاری و یا منزل خود جلوگیری نمایید. شما می توانید با استفاده از این طلق ها از بالکن خود در فصل سرما نیز استفاده نموده و از ورود هر گونه باران و گل و لای به داخل محیط و بالکن جلوگیری نمایید. طلق شیشه ای برای بالکن را می توان در نمونه های مختلفی تهیه مورد استفاده قرار داد و از مزیت های بی نظیر آن نهایت لذت را برد.

طلق رومیزی

یکی از کاربردهای جالب طلق ، استفاده از آن بجای شیشه محافط روی میز است . این نوع طلق که به طلق شیشه ای رومیزی معروف هستند بصورت رولی در ابعاد مختلف میز ، روی آن قرار گرفته و علاوه بر حفاظت میز ، شکل آن را مثل شیشه ناهنجار نمی کند . ضمن آنکه لازم نیست نگران شکستن آن باشید.

قیمت طلق شیشه ای بالکن - در این مطلب در مورد موضوعات قیمت طلق پلاستیکی ارزان- قیمت طلق پلی کربنات- طلق شیشه ای برای بالکن- قیمت طلق شیشه ای - طلق بالکن خوب- طلق شیشه ای چیست- مرکز فروش طلق شیشه ای در تهران- طلق متری از کجا بخرم مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top