نرده شیشه‌ای بالکن یک سیستم نرده است که از شیشه به عنوان عنصر اصلی استفاده می‌کند. این نوع نرده برای بالکن‌ها و سایر فضاهای باز استفاده می‌شود تا امکان داشتن یک چشم انداز دیدنی و به همراه آن امنیت و حفاظت را فراهم کند. نرده‌های شیشه‌ای بالکن به دلیل ظاهر زیبا، شفافیت و انعطاف‌پذیری طراحی، محبوبیت زیادی بین معماران و دیگر افراد برنده شده‌اند.



این سیستم‌ها معمولاً شامل پشتیبان‌ها (استوانه‌ها یا استوانه‌های شیشه‌ای)، پرچین‌ها (میله‌ها یا شیشه‌ها) و عناصر نگهدارنده (استوانه‌ها یا بست‌ها) هستند. نرده‌های شیشه‌ای بالکن می‌توانند با استفاده از شیشه تمام شفاف یا شیشه مات یا رنگی طراحی شوند، به طوری که به نیاز و سلیقه مشتریان پاسخ دهند. همچنین، عناصر فلزی مانند استوانه‌ها و بست‌ها می‌توانند از جنس استیل ضد زنگ، آلومینیوم یا دیگر فلزات باشند.

نرده‌های شیشه‌ای بالکن علاوه بر افزایش زیبایی و شفافیت فضا، ایمنی را نیز تضمین می‌کنند. شیشه‌های استفاده شده در این سیستم‌ها اغلب شیشه‌های لمینیت شده یا شیشه‌های تقویت شده امنیتی هستند، که در صورت شکستن، به قطعات کوچک و بی‌ضرری تبدیل می‌شوند و از احتمال آسیب به افراد و مالکیت جلوگیری می‌کنند.

نرده شیشه ای بالکن قیمت - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع معایب نرده شیشه ای- قیمت حفاظ شیشه ای بالکن- نرده شیشه ای اسپیگات- نرده شیشه ای پله- نرده شیشه ای تراس- نرده شیشه ای اکسپوز- قیمت نرده استیل شیشه ای- نصب نرده شیشه ای خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع نرده شیشه ای بالکن را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

نرده شیشه ای بالکن قیمت - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع نرده شیشه ای بالکن در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد معایب نرده شیشه ای- قیمت حفاظ شیشه ای بالکن- نرده شیشه ای اسپیگات- نرده شیشه ای پله- نرده شیشه ای تراس- نرده شیشه ای اکسپوز- قیمت نرده استیل شیشه ای- نصب نرده شیشه ای با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از نرده شیشه ای بالکن را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

نرده شیشه ای بالکن طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

m8YhgkAtLB

نرده شیشه ای انتخابی مدرن

امروزه در طراحی نقشه پروژه‌های ساختمانی نرده شیشه‌ای بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چرا که اخیرا علاقه همگانی و استقبال عمومی به استفاده بیشتر از فضای جانبی ساختمان و حداکثر استفاده از نور و روشنایی شده است. در گذشته عموما در ساختمان‌های مسکونی از نرده سنگی یا نرده آهنی یا نرده فرفوژه استفاده می‌شد. نرده شیشه ای بالکن قیمت - در این حالت ست کردن وسایل خانه با رنگ متریال استفاده شده به عنوان نرده بسیار سخت خواهد شد، و اگر هم ست شود خانه دچار یکنواختی می‍شود و به چشم نخواهد آمد.

نرده شیشه ای چیست؟

شیشه‌ها به عنوان یکی از مهم ترین مصالح ساخت و ساز فضای داخلی بنا شناخته می‌شود که روز به روز در حال گسترده شدن هستند. با روی کار آمدن فناوی جدید، شیشه‌های مقاوم شده که با نام شیشه سکوریت شناخته می‌شود، محبوبیت شیشه به عنوان متریالی برای ساخت و ساز افزایش یافته است. همچنین امروزه از شیشه برای مصارف مختلفی همچون درب‌های شیشه‌ای، شیشه‌های بالکن، پارتیشن و… استفاده می‌شود.

دلایل زیادی وچود دارد که سیستم نرده شیشه‌ای را برای پروژه خود انتخاب کنید. علاوه بر دکور زیبا، نرده شیشه‌ای عنصری یکتا برای طراحی شما به ارمغان می‌آورد. نرده شیشه ای بالکن قیمت - در نرده شیشه‌ای از انواع شیشه‌های مقاوم از جمله شیشه سکوریت، شیشه لمینت و همچنین در صورت نیاز به مقاومت بیشتر از شیشه سکوریت-لمینت استفاده می‌شود که ایمنی بسیار بالایی دارد و نشکن است در صورت که سوال دارید که چه تفاوتی میان این شیشه‌ها است به این لینک مراجعه کنید. نرده‌های شیشه‌ای شرکت پنجره شهر دارای بالاترین استاندارد‌ها و نمای زیبا و کاربری‌های متنوع با توجه به پروژه شما می‌باشد.

کاربرد نرده شیشه‌ای

نرده شیشه‌ای به عنوان حفاظ پله و بالکن استفاده می‌شود.

حفاظ بالکن :

استفاده از نرده شیشه‌ای به عنوان حفاظ بالکن امکان دسترسی بیشتر و بهتر به نور و منظره بیرونی را ایجاد می‌کند، نمایی لوکس و مدرن به ساختمان می‌دهد و به لحاظ ایمنی استحکام بالایی دارد. ارتفاع نرده شیشه‌ای برای بالکن از ۱۱۰ تا ۱۴۰ سانتی متر است. ضخامت شیشه بسته به طول بالکن از ۱۲ تا ۱۶ میلی متر می‌باشد.

حفاظ پلکان :

حفاظ پله قابلیت اجرا با همه انواع نرده شیشه‌ای را دارد. تفاوت عمده حفاظ پله و بالکن در شکل پنل‌های شیشه است. پنل‌های شیشه‌ای در راه پله به دلیل زاویه ۴۵ درجه سطح کار به شکل متوازی الاضلاع می‌باشد. ارتفاع نرده راه پله ۹۰ سانتی متر است.

نرده شیشه ای بالکن قیمت - در این مطلب در مورد موضوعات معایب نرده شیشه ای- قیمت حفاظ شیشه ای بالکن- نرده شیشه ای اسپیگات- نرده شیشه ای پله- نرده شیشه ای تراس- نرده شیشه ای اکسپوز- قیمت نرده استیل شیشه ای- نصب نرده شیشه ای مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top