ریل سقف متحرک یک سیستم حرکتی است که بر روی سقف نصب می‌شود و به کمک آن می‌توان سقف را باز و بسته کرد. این سیستم معمولاً در مکان‌هایی مانند حیاط‌ها، تراس‌ها، رستوران‌ها و فضاهای باز استفاده می‌شود تا بتوان در زمان‌های مورد نیاز سقف را باز و در صورت نیاز مجدداً بست. ریل سقف متحرک شامل یک سیستم ریلی است که به سقف نصب می‌شود و بر روی آن بخشی از سقف یا کل سقف قرار می‌گیرد. با استفاده از موتورها و مکانیزم‌های مناسب، سقف قابل حرکت و باز و بسته شدن است. این سیستم می‌تواند به صورت عمودی یا افقی حرکت کند



ریل سقف متحرک به عنوان یک راه حل مدرن و کارآمد برای کنترل نور و هوا در فضاهای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. باز و بسته کردن سقف متحرک اجازه می‌دهد تا نور طبیعی و هوای تازه وارد فضا شود و در عین حال در مواقعی که نیاز به حفاظت از باران، باد یا آفتاب داریم، امکان بسته شدن سقف را داریم.

قیمت و نوع ریل سقف متحرک بستگی به اندازه، جنس و خصوصیات فنی آن دارد. برای اطلاعات دقیق‌تر درباره قیمت و جزئیات فنی ریل سقف متحرک، بهتر است با سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

ریل سقف متحرک- سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف متحرک پاسیو- نصب سقف متحرک- سقف متحرک ارزان- سقف متحرک فلزی- ریل سقف متحرک- سقف متحرک پارکینگ- سقف های متحرک بالکن- سقف متحرک آلاچیق خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف متحرک را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

ریل سقف متحرک- مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف متحرکدر خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف متحرک پاسیو- نصب سقف متحرک- سقف متحرک ارزان- سقف متحرک فلزی- ریل سقف متحرک- سقف متحرک پارکینگ- سقف های متحرک بالکن- سقف متحرک آلاچیق با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف متحرک را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف متحرک طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

سقف متحرک چیست ؟

به سقف هایی که قابلیت باز و بسته شدن دارند سقف متحرک می گویند. سقف های متحرک انواع مختلفی دارند و با  متریال های مختلفی ساخته می شوند. ساختار بیشتر مدلهای سقف متحرک سیستم ریل موازی و حرکت پوشش سقف در مسیر آن می باشد. بعلت وجود ریل های موازی سقف های متحرک فقط می توانند به شکل مربع و مستطیل باشند.

سقف های متحرک به سبب سبکی سازه ؛ دوام پارچه و نوع سیستم حرکتی نیازی به اخذ مجوز از شهرداری محصولی به صرفه اقتصادی و از لحاظ معماری مناسب برای فضاهای با کاربری اقتصادی می باشند و فضاهایی نظیر تراس ، روفگاردن و حیاط را می توانند به محیطی با کاربری تجاری تبدیل کنند.

سقف تاشو

سقف تاشو بر خلاف سقف متحرک فاقد ریل و سیستم متحرک می باشد و عملیات باز و بسته شدن سقف توسط بازو های برقی و هیدرولیکی انجام می شود. ریل سقف متحرک- در این نوع سقف ها با حرکت بازو و سازه سقف جمع می شود. سقف های تاشو بر روی دیوار و یا تیر سازه ای و فقط بصورت کنسولی نصب می گردند. طول بازشو این سقف ها بستگی به قدرت بازو دارد.سقف تاشو بعلت عدم هوابندی در اطراف بیشتر بعنوان سایبان مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 پوشش سقف

پارچه یکی از متریال های مورد استفاده در سقف متحرک می باشد.پارچه بعلت ضخامت کم ، انعطاف پذیری و سبک بودن به راحتی می تواند با نیروی محرکه بسیار پایین باز و بسته شود. ریل سقف متحرک- پوشش های پارچه ای سقف متحرک از الیاف پلی استر با روکش های محافظتی ساخته شده اند تا بتوانند عمر مفید بالایی در فضای باز و شرایط جوی محیطی داشته باشد.

VEenwaYWpk

سازه سقف متحرک

سازه و استراکچر سقف های متحرک از پروفیل آلومینیوم ساخته می شود.پروفیل الومینیوم ۶۰۶۳ در فضای باز مقاومت بالایی دارد ، در هیچ قسمتی امکان زنگ زدگی وجود ندارد و عمر سقف متحرک را افزایش می دهد.استفاده از رنگ پودری الکترو استاتیک بر روی آلومینیوم سازه دوام آن را چند برابر کرده است.

از سوی دیگر وزن کم آلومینوم موجب می شود تا موتور برقی با قدرت کمتری برای جمع کردن سقف مورد استفاده قرارگیرد. هر چه وزن سازه کمتر باشد هزینه تهیه سیستم موتور الکتریکی سقف و هزینه نگهداری کاهش می یابد و سرعت باز و بسته شدن سقف افزایش یافته و در مدت زمان کمتری سقف متحرک بسته می شود. ریل سقف متحرک-  بعلت وجود قاب سازه ای در اطراف پوشش متحرک می توان این سقف ها را با پوشش اطراف هوابند نمود و در محیط هایی که نیاز به فضای بسته دارند نظیر روفگاردن ، رستوران،کافی شاپ و تراس ساختمان ها کاربرد دارند.

قطعات متحرک

سیستم متحرک سقف شامل ریل و چرخ است.حرکت چرخ ها بواسطه نیروی موتور الکتریکی بر روی ریل ها انجام می شود.

چرخهای سقف متحرک از جنس مواد تفلون پلی آمید با مقاومت بالا ساخته شده اند تا حرکت روان تر با سرعت مناسب و کم صدا داشته باشند. سیستم محرکه این سیستم از بهترین سیستم های الکتریکی موجود در بازار داخلی و جهانی می باشد و متناسب با سلیقه شما می تواند موتور Somfy تولید فرانسه و یا Becker تولید فرانسه باشد، هر دو سیستم با ریموت کنترل می شوند و قابل اتصال به سیستم های هوشمند می باشند.

ریل سقف متحرک- در این مطلب در مورد موضوعات قیمت سقف متحرک پاسیو- نصب سقف متحرک- سقف متحرک ارزان- سقف متحرک فلزی- ریل سقف متحرک- سقف متحرک پارکینگ- سقف های متحرک بالکن- سقف متحرک آلاچیق مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top