قیمت سقف متحرک پلی کربنات به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله ابعاد سقف، ضخامت و کیفیت پلی کربنات، نوع ویژگی‌های فنی مورد نیاز مانند پنل های شفاف، مات یا رنگی، نوع سیستم باز و بسته سقف متحرک، و نیز هزینه نصب و سایر ملحقات.



به طور کلی، سقف متحرک پلی کربنات نسبت به سایر مواد ساختاری مانند شیشه، آلومینیوم و پلی اتیلن قیمتی مقرون به صرفه‌تر دارد. با این حال، برای دقت بیشتر در خرید و نصب سقف متحرک پلی کربنات، بهتر است با سایه گستر آسیا تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقتر و قیمت های جاری را دریافت کنید.

قیمت سقف متحرک پلی کربنات - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع آلاچیق با سقف متحرک- سقف متحرک آلومینیومی- سقف پارچه ای متحرک- سایبان سقف متحرک- سقف پارکینگ متحرک- سقف های متحرک آلومینیومی- فروش قطعات سقف متحرک- پوشش سقف با پارچه خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف متحرک پلی کربنات را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سقف متحرک پلی کربنات - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف متحرک پلی کربنات در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آلاچیق با سقف متحرک- سقف متحرک آلومینیومی- سقف پارچه ای متحرک- سایبان سقف متحرک- سقف پارکینگ متحرک- سقف های متحرک آلومینیومی- فروش قطعات سقف متحرک- پوشش سقف با پارچه با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع ازسقف متحرک پلی کربنات  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف متحرک پلی کربنات طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

yy3gGR28qC

سقف متحرک چیست؟

بشر پیشرفت هایی زیادی را تا کنون پشت سر گذرانده است و صنعت معماری نیز از این پیشرفت ها عقب نمانده و تغییرات زیادی را در بر داشته است. از جمله این تغییرات تغییر شکل سقف ها بوده است که امروزه در انواع و اقسام و در شکل ها و جنس های مختلف به چشم می خورند ، سقف های متحرک نمونه ای از این تغییرات است که تحولی جدید را به وجود آورده است این پوشش با شکل و ظاهری متفاوت و جنس خاصی که دارد ظاهری زیبا به محیط می بخشد و در ادامه خواهید دید که با توجه به مزیت هایی که دارد می تواند انتخابی مناسب در بسیاری از امور ساخت و ساز باشد.

سقف های متحرک ورق هایی هستند از جنس پلی کربنات که در شکل ها و انواع مختلفی همچون شفاف و غیرشفاف و … ساخته می شوند. قیمت سقف متحرک پلی کربنات - این سقف ها از امنیت بسیار بالایی در برابر بسیاری از خطرهایی همچون سقوط اشیا سنگین ، بلایای طبیعی ، شکستگی دارند و این مناسب برای مکان هایی هستند که آسیب پذیری بلایی دارند همچون مکان های زلزله خیز.

شکل ظاهری این سقف ها بسیار متفاوت از سقف های آجری هست که در اطراف به وفور می بینیم ، این پوشش از زیبایی چشم نوازی برخوردار است که باعث استفاده آن در صنعت معماری جدید شده است و فضای مدرنی را در صنعت معمارب به وجود آورده است ، همچنین کیفیت بالای این محصول ناشی از بهره گیری مواد پلی کربنات در ساخت این ورق ها می باشد. به طور کل به سقف هایی که قابلیت باز یا بسته شدن را دارد سقف های جمع شو ،متحرک و یا بازشو گفته می شود.

آشنایی با سقف های متحرک

سیستم این سقف نوعی طراحی شده اند که متناسب با هر گونه شرایط آب و هوایی هستند و فرقی نمی کند در چه فصلی از آن استفاده شود چرا که قدرت سازگاری بالایی دارند . قیمت سقف متحرک پلی کربنات - به هیچ عنوان دمای هوا روی این پوشش تاثیری ندارد و باعث فرسایش و نابودی آن نمی شود.

این سیستم به نحوه ای طراحی شده که علاوه بر فوایدی که دارد فضای دلچسب و آرامش بخشی را ایجاد می کند و با طراحی مدرن و بروزی که دارد زیبایی خاصی به فضای اطراف می بخشد.

این سیستم تحمل فشار باد براساس مقیاس بیوفوت کلاس۱۱ (km/h) را داراست،به نحوی که سخت ترین و شدید ترین باد ها هم روی این سقف مشکلی ایجاد نمی کند و طراحی آن براین اساس می باشد که در بدترین شرایط آب و هوایی،باران،تگرگ،ریزگردها و آفتاب شدید تحمل بالایی دارد بدون اینکه آسیب چندانی ببیند و باعث خسارت شود.

مواد به کار گرفته در این پوشش به نوعی عمل می کند که علاوه بر محافظت در برابر سرما و گرما عایقی بسیار مقاوم ورود سر و صدا از محیط بیرونی و همچنین جلوگیری از هدررفت دمای داخلی می باشد.

پوششی بسیار قوی در برابر ورود اشعه uvخورشید آتش گریز و جلوگیری از ورود هر گونه ریزگرد یا گرد و خاک به محیط مربوطه است این ها تنها بخشی از ویژگی های این پوشش محکم است.

قیمت سقف متحرک پلی کربنات- در این مطلب در مورد موضوعات آلاچیق با سقف متحرک- سقف متحرک آلومینیومی- سقف پارچه ای متحرک- سایبان سقف متحرک- سقف پارکینگ متحرک- سقف های متحرک آلومینیومی- فروش قطعات سقف متحرک- پوشش سقف با پارچه مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top