سقف پاسیو یا همان سقف متحرک، یک نوع ساختار سقف است که در آن بخشی از سقف قابلیت حرکت و باز و بسته شدن دارد. سقف پاسیو ارزان برای افرادی که در تمام طول سال از فضای باز خود استفاده نمی‌کنند، یک راه ساده و اقتصادی برای ایجاد یک فضای باز در زمان نیاز می‌باشد. به کمک سقف پاسیو، می‌توان بخشی از سقف را باز کرده و در نتیجه نور طبیعی، هوا و دید به فضای داخلی را فراهم کرد.



به عنوان یک راهکار ارزان، سقف پاسیو معمولاً از مواد ساختمانی ساده و قابل دسترس تشکیل شده است. از جمله مواد استفاده شده در ساخت سقف پاسیو می‌توان به چوب، پلاستیک، فلز و یا فایبرگلاس اشاره کرد. انتخاب ماده ساخت از ترکیب بودجه، استحکام و استحکام محیطی پروژه و نیازهای ظاهری و عملکردی سقف پاسیو وابسته است.

سقف پاسیو ارزان - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سقف حیاط خلوت ارزان قیمت- سقف متحرک پاسیو- نصب سقف پاسیو- تعمیر سقف پاسیو- سقف نورگیر- سقف کاذب نورگیر- سقف طلقی برای حیاط- سقف بالکن ارزان خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف پاسیو ارزانرا باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف پاسیو ارزان - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف پاسیو در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف حیاط خلوت ارزان قیمت- سقف متحرک پاسیو- نصب سقف پاسیو- تعمیر سقف پاسیو- سقف نورگیر- سقف کاذب نورگیر- سقف طلقی برای حیاط- سقف بالکن ارزان با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع ازسقف پاسیو را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف پاسیو  طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

iVe60I29eT

پاسیو چیست؟

پاسیو در اصل یک فضای نورگیر برای محیط‌های داخلی است که باعث می‌شود تا بتوان نور فضاهای بسته را افزایش داد. البته از این فضا برای زیباسازی خانه نیز استفاده می‌شود و کاربرد زیادی دارد. هر چند ظاهر این کلمه ممکن است نشان دهنده سبک‌های معماری غربی باشد، ولی از گذشته تا کنون در معماری ایرانی دیده می‌شود. از این محیط استفاده‌های زیادی می‌شود و می‌توان با طرح‌های مختلف آن را آراست.

پاسیو در چه منازلی طراحی می‌شود؟

هر چند فضای نورگیر ممکن است در هر جایی از خانه مورد نیاز باشد و به بهبود روشنایی طبیعی کمک شایانی کند ولی بیشتر در بخش‌های پشتی خانه‌ها که از پنجره‌ها دور هستند پاسیو و فضای نورگیر تدارک دیده می‌شوند.

در برخی از منازل، بخش پشتی خانه را به نورگیر اختصاص می‌دهند و ممکن است فضایی برای پرورش گیاهان و حتی درخت میوه باشد.هر چند نیاز به پاسیو برای خانه‌های آپارتمانی بیشتر احساس می‌شود، ولی حتی در یک خانه یک طبقه نیز طراحی پاسیو می‌تواند بسیار مؤثر باشد. این بخش نه تنها سبب می‌شود تا نور کافی به منزل برسد بلکه به طرق مختلف می توان برای زیباسازی خانه از این بخش استفاده کرد.

معمولاً پاسیو به علت داشتن نور کافی، مکانی مناسب برای پرورش گل و گیاه است و در اکثر خانه‌ها از آن به نام گلخانه نیز یاد می‌شود.در این صورت از نظر تصفیه هوای خانه نیز گامی موثر برداشته است. از این‌رو می‌بینید که پاسیو دارای مزایای زیادی است.

 طراحی پاسیو

ایده‌های زیادی برای طراحی پاسیو وجود دارد که با توجه به دیگر بخش‌های منزل صورت می‌گیرد. برای طراحی این قسمت باید هارمونی لازم با دیگر بخش‌ها انجام شود. سقف پاسیو ارزان- به عنوان مثال اگر از لمینت برای کف خانه استفاده می‌کنید و با تغییری ناگهانی نورگیر را با کاشی طراحی کنید ممکن است خیلی خوشایند نباشد. مگر این که کاشی‌ها رنگ متناسب با لمینت‌های شما داشته باشد.

البته از نظر فضا باید دقت داشته باشید که یک سری ضوابط با توجه به متراژ بنا و حداقل متراژ نورگیر وجود دارد که باید در زمان طراحی نورگیر مورد توجه قرار گیرد؛ اما ممکن است دوست داشته باشید فضای بیشتری را در نظر بگیرید که مشکلی برای بنای شما ایجاد نمی‌کند.

استفاده از پاسیو در آپارتمان و خانه‌های ویلایی علاوه بر مورد استفاده قرار گرفتن برای پرورش گل و گیاه می‌تواند فضایی برای آرامش نیز باشد و در آن صندلی‌های ماساژ، ننو و غیره قرار دهید و برای ریلکسیشن از این فضا استفاده کنید.

برای طراحی نورگیر و فضای درونی آن متدهای مختلفی وجود دارد. می توان در این بخش حوض آب برای نگهداری ماهی یا ایجاد آکواریوم ایجاد کرد. همچنین آب چکان نیز این محیط را زیباتر و رویایی تر می کند علاوه بر این سبب می شود تا هوای این بخش در فصول گرم خنک تر باشد. اگر فضای پاسیو بزرگ باشد برای سرو صبحانه یا عصرانه می تواند بهترین گزینه باشد.

علاوه بر این می توان در طراحی این ناحیه از ساختن دکوراسیون و بوفه های متعددی در آن نیز استفاده کرد و از آن ها استفاده متنوعی برد.

پوشش سقف در طراحی پاسیو

برای پوشش سقف در گذشته اکثر از شیشه های معمولی استفاده می شد. ولی امروزه بسیاری از مصالح جدید نیز وجود دارند که امروزه از مصالحی مانند فایبر گلاس شفاف، پلی کربنات شفاف و پوشش حبابی نورگیر برای سقف این بخش از خانه استفاده می کنند. سقف پاسیو ارزان- هر کدام از این مصالح دارای ویژگی های خاص خود هستند که پوششی مناسب برای نورگیر خانه هستند. به عنوان مثال پلی کربنات شفاف در مقابل گرما و تابش مستقیم خورشید مقاومت و ماندگاری بالایی دارد و می تواند سال ها با همان کیفیت اولیه کار کند.ممکن است در بالای نورگیر سقف های متحرک نیز به کار گرفته شود. در این صورت می توان برخی مواقع که دوست دارید در نورگیر خانه خود استراحت کنید یا وقت بگذرانید با بستن سقف متحرک از ورود نور زیاد در محیط جلوگیری کنید.

سقف پاسیو ارزان- در این مطلب در مورد موضوعات سقف حیاط خلوت ارزان قیمت- سقف متحرک پاسیو- نصب سقف پاسیو- تعمیر سقف پاسیو- سقف نورگیر- سقف کاذب نورگیر- سقف طلقی برای حیاط- سقف بالکن ارزان مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top