سقف کشویی حیاط خلوت یک سازه متحرک است که بر روی حیاط خلوت یا فضای باز نصب می‌شود و قابلیت باز و بسته شدن دارد. این نوع سقف معمولاً با استفاده از سیستم کششی یا مکانیکی قابل کنترل است و به صورت عمودی به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند. استفاده از سقف کشویی حیاط خلوت می‌تواند برای انواع مکان‌ها و فضاهای بازی مفید باشد. به عنوان مثال، در حیاط خانه، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، تراس‌ها، باغ‌ها و فضاهای تفریحی استفاده می‌شود. با باز شدن سقف کشویی، فضای باز را در اختیار قرار داده و با بسته شدن آن، از عوامل ج



سقف کشویی حیاط خلوت معمولاً از مواد مقاومی مانند آلومینیوم، فولاد یا پلی‌کربنات ساخته می‌شود. این سازه به دلیل طراحی منحصر به فرد و قابلیت کنترل حرکت، امکان سفره‌ای برای فضاهای باز ایجاد می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا با تنظیم سطح باز و بسته بودن سقف، از نور و هوای طبیعی بیشتری بهره‌مند شوند.

مزایای استفاده از سقف کشویی حیاط خلوت شامل افزایش استفاده از فضای باز، ایجاد حس فضای بزرگتر، محافظت از بارش باران یا تابش آفتاب در زمان‌های مختلف، قابلیت کنترل نور و حرارت و همچنین افزایش ارزش ظاهری مکان می‌باشد.

قیمت سقف کشویی حیاط خلوت - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سقف کشویی بالکن- ایده برای سقف حیاط خلوت- قیمت سقف طلقی برای حیاط- قیمت سقف متحرک حیاط- سقف حیاط خلوت ارزان- سقف طلقی برای حیاط- قیمت سقف متحرک پلی کربنات- پوشش سقف پاسیو متحرکخواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف کشویی حیاط خلوت را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سقف کشویی حیاط خلوت - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع  سقف کشویی حیاط خلوت در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف کشویی بالکن- ایده برای سقف حیاط خلوت- قیمت سقف طلقی برای حیاط- قیمت سقف متحرک حیاط- سقف حیاط خلوت ارزان- سقف طلقی برای حیاط- قیمت سقف متحرک پلی کربنات- پوشش سقف پاسیو متحرک با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع ازسقف کشویی حیاط خلوت را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف کشویی حیاط خلوت طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

 DsIMIiH0e9

 

 

سقف کشویی حیاط خلوت

سقف کشویی حیاط خلوت یا پاسیو موجب میشود تا فضای شما در تمام فصول و شرایط آب و هوایی قابل استفاده میگردد و براحتی امکان بهره گیری هرچه بیشتر از فضا فراهم خواهد شد و در هنگام مناسب بودن هوا در صورتی که مدل سقف متحرک برقی را انتخاب کرده باشید به سادگی با ریموت کنترل سقف باز و بسته خواهد شد.

پوشش کشویی سقف حیاط خلوت

از پوشش کشویی سقف حیاط خلوت برای مکان های زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

انواع پارکینگ ها

ساختمان های تجاری و مسکونی

انواع پاساژها و مراکز خرید

انواع ویدهای مراکز تجاری

انواع گلخانه

فضای پاسیو یا حیاط خلوت

بیشتر از پوشش نورگیر حبابی برای اجرای سقف حیاط خلوت استفاده می شود. قیمت سقف کشویی حیاط خلوت - نسل جدید سقف های قدیمی محسوب شده که در دریافت نور بسیار هوشمند عمل می کنند. حبابی نورگیر از پرکاربردترین نوع پوشش ها در راه اندازی سقف حیاط خلوت می باشد. به نورگیر های حبابی، نورگیر های کوپل نیز می گویند. نورگیر های حبابی در انواع شکل ها در انواع سایزها اجرا و راه اندازی می شوند. این اشکال بر اساس استاندارد های جهانی می باشد. شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارد دارای فضاهای خاصی جهت نورگیری می باشد برای همین استفاده از این پوشش برای آن ها مناسب می باشد.

با توجه به نوع کاربری شکل هایی که برای سقف حیاط خلوت در نظر می گیرند، می تواند متفاوت باشد. این شکل ها شامل مربع، مستطیل، کمانی، مخروطی و گنبدی می باشد. به این نورگیرها نورگیر های حبابی می گویند برای این که به صورت حباب های یکدست در بالادست سقف باعث انعکاس کامل نور خورشید شده و آن را به صورت کامل دریافت می کند. نورگیرهایی که در بالا اشاره شده در انواع رنگ ها قابل اجرا می باشد. سازه نورگیرهای حبابی می تواند به صورت متحرک و ثابت مورد استفاده قرار بگیرد.

سقف متحرک برقی یا دستی:

قیمت سقف کشویی حیاط خلوت - سقف متحرک کشویی در دو نوع برقی و دستی تولید شده که با توجه به امکان دسترسی دشوار به سقف برای باز و بسته کردن پیشنهاد ما سقف کشویی برقی بوده که علاوه بر مدرن بودن آسودگی را برای شما فراهم خواهد آورد.

سقف شیشه یا پلی کربنات شفاف یا رنگی

 سقف کشویی شیشه ای بهترین گزینه برای سقف کشویی حیاط خلوت یا پاسیو بوده که بالاترین سطح مقاومت را داشته و دید به بالا را نمیپوشاند. از طرفی سقف کشویی پلی کربنات سازه سبکتر بوده و دید را پوشانده ولی نور را عبور میدهد تا روشنایی طبیعی حفظ شود، البته مدل های شفاف پلی کربنات نیز موجود است.

سقف جمع شو پارچه ای:

سقف جمع شونده پارچه ای آخرین گزینه بوده که نور و دید را کاملا گرفته و در برابر برف و باران شده مقاومت زیادی نداشته و در متراژهای پایین از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه نیست.

قیمت سقف کشویی بسته به نوع سقف متحرک انتخابی متفاوت بوده و در صورتی که مایل به انجام هرکدام از این نوع سقف ها میباشید همین حالا باکارشناسان ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تماس حاصل فرمایید.

قیمت سقف کشویی حیاط خلوت- در این مطلب در مورد موضوعات سقف کشویی بالکن- ایده برای سقف حیاط خلوت- قیمت سقف طلقی برای حیاط- قیمت سقف متحرک حیاط- سقف حیاط خلوت ارزان- سقف طلقی برای حیاط- قیمت سقف متحرک پلی کربنات- پوشش سقف پاسیو متحرکمختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top