سایه روشن سقف متحرک (Retractable Roof Skylight) یا همچنین به آن سقف سایه‌دار متحرک نیز گفته می‌شود، یک سامانه سقف متحرک است که قابلیت باز و بسته شدن دارد و در عین حال امکان ایجاد سایه و حفظ حرارت را فراهم می‌کند. سایه روشن سقف متحرک معمولاً از جنس شیشه شفاف و مقاوم ساخته شده است و دارای سیستمی است که به وسیله آن می‌توان سقف را باز و بسته کرد. این سامانه می‌تواند از وسایل مکانیکی یا الکتریکی برای انجام این کار استفاده کند. هنگامی که سقف باز می‌شود، نور طبیعی و آفتاب وارد فضای زیر سقف می‌شود و هن



سایه روشن سقف متحرک معمولاً در فضاهایی مانند تراس‌ها، پاسیوها، رستوران‌ها و فضاهای باز استفاده می‌شود. باز و بسته کردن سقف متحرک به کاربر اجازه می‌دهد تا به تناسب نیاز و شرایط جوی، میزان نور و حرارت مورد نظر را کنترل کند.

سایه روشن سقف متحرک از طراحی های نوین در فضاهای باز است که امکانات زیبا و عملکرد عالی را در یک ساختار یکپارچه به همراه دارد. انواع سایه روشن سقف متحرک ممکن است شامل سامانه‌های خودکار و هوشمندی باشد که به طور خودکار با توجه به شرایط جوی و زمان مشخص شده، سقف را باز و بسته می‌کنند.

سایه روشن سقف متحرک - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف سایه روشن- سقف برزنتی متحرک- پارچه سایه روشن- سقف های متحرک بالکن- سقف متحرک پارچه ای- سقف شیشه ای جمع شونده- سقف های چادری متحرک- سقف ریلی متحرک خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف متحرکرا باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سایه روشن سقف متحرک - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف متحرک در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف سایه روشن- سقف برزنتی متحرک- پارچه سایه روشن- سقف های متحرک بالکن- سقف متحرک پارچه ای- سقف شیشه ای جمع شونده- سقف های چادری متحرک- سقف ریلی متحرک با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف متحرک  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف متحرک طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

biA3cy6rm5

سقف متحرک  شاید شما را به یاد سقف‌های پارچه‌ای قدیمی بیاندازد، یا شاید آن را با سایه‌بان جمع شونده اشتباه بگیرید. با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی عمومی به آن در صنعت ساختمان‌سازی و معماری نیز شاهد پیشرفت‌های چشم گیری هستیم. سقف و سوله های متحرک یا سقف های جمع شونده نیز از آن دسته است.

شاید اولین باری که نیاز به یک سقف جمع شونده احساس شد در مکانی عمومی مانند مسجد الحرام یا یک استادیوم ورزشی بوده باشد. ایده استادیوم فوتبال با سقف متحرک سال‌ها مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت عملی شد. اما کمتر کسی فکر می‌کرد که روزی بتوان به راحتی در هر خانه و رستوران از این تکنولوژی استفاده کرد.

امروزه سقف های متحرک در انواع مختلفی موجود است که در مقاله زیر به آن پرداخته می‌شود.

سقف متحرک پارچه ای :

سقف متحرک پارچه ای از جنس پارچه مرغوب شامل دو لایه PVC و دو لایه UV است که هم در برابر اشعه خورشید مقاوم  و هم کاملا آب گریز باشد . در این نوع سقف نور از سقف رد نمی شود ولی سقف در حالت جمع شونده کمترین فضا را اشغال می کند .همچنین امکان کارگزاری انواع چراغ های LED در زیر سقف وجود دارد . سایه روشن سقف متحرک- برای نصب سقف متحرک پارچه ای معمولا از شیب استفاده می‌شود تا هنگام بارش برف و باران سنگین نشود .

 علی رغم استفاده از موتورهای خارجی و اتوماتیک بودن سازه ، سقف های پارچه ای از نظر قیمتی معمولا مناسب تر از سایر گزینه ها است و به همین دلیل اکثر رستوران و کافی شاپ ها از این نوع سقف استفاده می کنند .

سقف متحرک شیشه ای :

سقف متحرک شیشه ای مکانیزمی شبیه پنجره گیوتینی دارد ؛ به صورتی که یک لت ثابت و لت های دیگر زیر لت اول جمع می شوند . از مزیت این نوع سقف متحرک می توان به استفاده کامل از نور و منظره اطراف اشاره کرد. سقف های متحرک شیشه ای معمولا به عنوان نورگیر و در قسمت های نورگیر خانه یا رستوران نصب می شود . برای تعدیل در هزینه این سقف می توان به جای شیشه از ورق های پلی کربنات استفاده کرد که سازه را سبک تر نیز می کند .

سقف متحرک آلومینیومی :

سقف متحرک آلومینیومی ، به سقف لوور نیز شناخته شده است . این نوع از سقف های متحرک مقاوم ترین نوع است . ورق های آلومینیومی تو خالی که با یونولیت عایق می شود ، در کنار هم مانند کرکره باز و بسته می شود . سایه روشن سقف متحرک- این سقف حالت سومی نیز دارد که به آن حالت سایه روشن می گویند ؛ به این صورت که سقف به جای جمع شدن فقط نور را از خود عبور می دهد. سقف متحرک کرکره ای کاملا عایق است و برای تمامی فصول قابل استفاده است . به دلیل مقاومت بالای این سازه ، این سقف معمولا برای باغ ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

سقف متحرک تلسکوپی یا سوله متحرک :

سقف تلسکوپی در اصل همان سوله متحرک ولی بدون دیواره است . به دلیل عدم محدودیت در اجرا ، بهترین و کارآمد ترین نوع سقف جمع شونده برای مکان های عمومی مانند رستوران ، کافی شاپ و فروشگاه ها، سقف تلسکوپی یا سوله متحرک است . با این سازه شما می توانید استخرتان را در تمامی فصول قابل استفاده کنید . همانطور که گفته شد سقف و سوله متحرک در ابعاد و شکل اجرا هیچ محدودیتی ندارد و می توان در ساخت آن از شیشه ، ورق پلی کربنات یا ترکیبی از هردو  استفاده کرد. سقف تلسکوپی و سوله متحرک نیز کاملا آب بند و عایق هستند .

انواع دیگر سقف متحرک :

انواع دیگری از سقف و سایه بان های متحرک نیز وجود دارد که در مواقع خاص و یا برای فضایی خاص طراحی می‌شود. از سقف جمع شونده استادیوم های مدرن ورزشی تا سازه های تمام متحرک لوکس در کشورهایی شبیه امارات متحده عربی و …

سایه روشن سقف متحرک- در این مطلب در مورد موضوعات قیمت سقف سایه روشن- سقف برزنتی متحرک- پارچه سایه روشن- سقف های متحرک بالکن- سقف متحرک پارچه ای- سقف شیشه ای جمع شونده- سقف های چادری متحرک- سقف ریلی متحرک مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top