سقف کشویی حیاط خلوت، یک سازه سقفی قابل تنظیم است که بر روی حیاط خلوت یا فضای باز دیگر نصب می‌شود. این نوع سقف قابلیت باز و بسته شدن را دارد و با استفاده از یک سیستم مکانیکی، قابل جابجایی است. سقف کشویی حیاط خلوت امکاناتی مانند حفاظت از آفتاب، باران یا باد را در اختیار شما قرار می‌دهد. باز و بسته کردن سقف کشویی به شما امکان می‌دهد تا در فصول مختلف سال و زمان‌های مختلف روز از فضای باز خود استفاده کنید. در زمان‌های بارانی یا آفتاب سوزان، می‌توانید سقف را ببندید تا از باران محافظت کنید یا از تابش م



ساختار سقف کشویی معمولاً شامل چارچوب فلزی، سیستم حرکتی، و مواد پوشش دهنده مانند پارچه، پلی کربنات یا شیشه است. مواد پوشش دهنده قابلیت مقاومت در برابر عوامل جوی مختلف را دارند و همچنین برای تأثیرات نور و حرارت مناسب هستند.

استفاده از سقف کشویی حیاط خلوت به شما امکان می‌دهد تا فضای باز خود را برای استفاده در طول سال بهبود دهید و از طراحی زیبا و کاربردی آن لذت ببرید.

سقف کشویی حیاط خلوت - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سقف کشویی بالکن- قیمت سقف متحرک حیاط خلوت- سقف حیاط خلوت ارزان- سقف طلقی برای حیاط- سقف کاذب پلی کربنات- قیمت سقف طلقی برای حیاط- قیمت سقف متحرک پلی کربنات- قیمت سقف نورگیر حیاط خلوت خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف کشویی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف کشویی حیاط خلوت - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف کشویی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف کشویی بالکن- قیمت سقف متحرک حیاط خلوت- سقف حیاط خلوت ارزان- سقف طلقی برای حیاط- سقف کاذب پلی کربنات- قیمت سقف طلقی برای حیاط- قیمت سقف متحرک پلی کربنات- قیمت سقف نورگیر حیاط خلوت با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع ازسقف کشویی را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف کشویی حیاط خلوت طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

VIeOd7QwbD

آشنایی با قوانین مسقف کردن حیاط خلوت و انواع پوشش سقف آن

امروزه در طراحی و ساخت آپارتمان‌ها و یا منازل ویلایی، قسمتی به‌عنوان نورگیر و یا حیاط‌خلوت در نظر گرفته می‌شود. این قسمت در جلوه بخشیدن به زیبایی ساختمان تأثیر داشته و سبب افزایش کارایی منزل می‌شود. مهم‌ترین نقشی که این بخش از ساختمان‌ها دارند، تأمین نور منزل می‌باشد؛ اما روباز بودن این حیاط می‌تواند مشکلات عدیده‌ای برای ساکنین به وجود آورد. ازاین‌رو لازم است با استفاده از پوشش و روکش‌های خاصی، این حیاط مسقف شود. نکته جالب در مورد سقف حیاط‌ خلوت، قوانینی است که از سوی شهرداری تعیین شده و صاحبان منازلی که دارای حیاط‌خلوت هستند باید آن‌ها را رعایت کنند. متأسفانه برخی از افراد به دلیل ناآگاهی از این قوانین، اقدام به مسقف کردن خودسرانه کرده و در نهایت جریمه می‌شوند. سقف کشویی حیاط خلوت-  اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد مسقف کردن پاسیو و یا حیاط‌خلوت خود را دارید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید. در این مطلب به بررسی قوانین مسقف نمودن پاسیو و حیاط خلوت پرداخته و در کنار آن، انواع این سقف‌ها را معرفی خواهیم کرد.

منظور از حیاط‌ خلوت چیست؟

حیاط‌خلوت به محلی اطلاق می‌شود که در قسمت پشتی ساختمان‌ها تعبیه شده و از آن می‌توان برای موارد مختلفی، استفاده کرد. برخی افراد این حیاط را به‌عنوان یک باغچه کوچک انتخاب کرده و آن را به محل پرورش گل و گیاه اختصاص می‌دهند. برخی دیگر نیز از آن به‌عنوان محلی دنج برای استراحت روزانه استفاده می‌کنند. در کل می‌توان گفت که این بخش از منازل به دلیل این‌که دسترسی افرادی به غیر از ساکنین منزل به آنجا امکان‌پذیر نیست، می‌تواند محیطی آرامش‌بخش و شخصی باشد. این قسمت در منازل ویلایی با توجه به نظر طراح و صاحب منزل می‌تواند در ابعاد متفاوتی باشد. در منازل آپارتمانی در طبقه همکف قرار دارد و معمولاً از اندازه کوچکی برخوردار است. سقف کشویی حیاط خلوت- بنا به استفاده‌ای که از این بخش می‌شود می‌توان آن را مسقف کرد. سقف حیاط‌ خلوت ازجمله مواردی است که باعث زیباتر شدن آن شده و بر کاربردی بودن این بخش خواهد افزود. طراحی حیاط‌خلوت ساختمان، ابعاد و پوشش سقف آن از مواردی است که باید طبق یک سری اصول و قوانین تعیین شده انجام شود. در غیر این صورت می‌تواند چالش‌هایی را برای افراد به وجود آورد.

چرا بهتر است حیاط ‌خلوت، مسقف باشد؟

وقتی صحبت از حیاط می‌شود، همه فضایی را متصور می‌شوند که روباز است و منظره‌ای زیبا دارد. این در حالی است که روباز بودن حیاط‌خلوت می‌تواند مشکلاتی را به وجود آورد. ازاین‌رو توصیه می‌شود از متریال متعددی که به‌عنوان روکش حیاط‌خلوت در بازار وجود دارد استفاده کرده و علاوه‌بر زیبایی، از مزیت‌های مختلف این امر نیز بهره‌مند شوید. ازجمله مزیت‌هایی که مسقف کردن حیاط‌خلوت دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آب‌بندی مناسب: اگر برای مسقف کردن این بخش، از مصالح باکیفیت استفاده کنید و مجریان آن در کار خود خبره باشند، قطعاً خواهید توانست حیاط‌خلوت و پاسیوی ساختمان را به‌صورت صددرصدی آب‌بندی کنید. به‌این‌ترتیب مشکلی از بابت تخلیه آب باران و بارش برف نخواهید داشت. در ضمن با این کار می‌توان از نفوذ گردوغبار به این بخش نیز پیشگیری کرد.

نورگیری مناسب: برخی از مخاطبان به دلیل این‌که با مسقف کردن پاسیو، نورگیری ساختمان کاهش پیدا می‌کند و بخشی از منزل فاقد نور مناسب خواهد بود اقدام به مسقف کردن آن نمی‌کنند. درصورتی‌که اگر متریال مورداستفاده در این کار را به‌صورت صحیح انتخاب کنند می‌توانند نور منزل را نیز به‌صورت یکنواخت و مطلوب، تأمین نمایند. به‌عنوان‌مثال، سقف شیشه‌ای حیاط‌خلوت می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسقف کردن این بخش باشد.

امنیت بیشتر: با استفاده از سقف حیاط ‌خلوت می‌توانید امنیت ساختمان را افزایش داده و حریم شخصی مناسبی ایجاد کنید.

صرفه‌جویی در مصرف انرژی: این سقف‌ها باعث می‌شوند تا از هدر رفت انرژی پیشگیری شود. ازاین‌رو انرژی لازم برای تأمین گرما و سرمای ساختمان به حداقل خواهد رسید.

قوانین پوشاندن سقف حیاط‌خلوت کدم‌اند؟

مسقف کردن پاسیو و حیاط‌خلوت باید بر اساس قوانین شهرداری انجام شود. این قوانین در جهت حفظ حریم همسایگان و در جهت تأمین امنیت و رفاه شهروندان تبیین شده‌اند. سقف کشویی حیاط خلوت-  محل قرارگیری حیاط‌خلوت، خود طبق قوانینی تعیین می‌شود که به شرح زیر هستند:

ابعاد حیاط‌خلوت ساختمان باید بر اساس متراژ ساختمان مشخص می‌شود. در زمین‌هایی که ابعاد آن از 200 متر بیشتر است، ابعاد حیاط‌خلوت باید 6 درصد کل متراژ بوده و در زمین‌هایی با ابعاد کمتر از 200 متر باید 3 درصد از کل زمین به این مکان اختصاص یابد.

در ساختمان‌هایی که به سمت جنوب هستند باید حیاط‌خلوت در قسمتی باشد که از محل‌های عمومی، تمییز داده شود.

اگر حیاط‌خلوت دو واحد، یکی است باید فاصله دیوارهای آن‌ها از هم برابر 6 متر یا بیشتر باشد.

درصورتی‌که حیاط‌خلوت، مشرف به آشپزخانه منزل است و از سقف حیاط‌ خلوت برای تأمین نور این بخش استفاده می‌گردد باید متراژ آن برابر با 6 در 2 متر و یا بیشتر باشد.

ایمنی سقف از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید برای آن، پایه‌هایی تعبیه کرد.

آب‌بندی و عایق کردن مناسب سقف این سازه‌ها، جزو قوانین مسقف کردن حیاط‌خلوت است.

حال اگر با توجه به گفته‌های بالا تصمیم دارید تا حیاط‌خلوت ساختمان خود را مسقف کنید باید به این موضوع توجه داشته باشید که با توجه به نوع ساختمان؛ یعنی آپارتمانی و یا شخصی بودن آن، قانون پوشاندن سقف باهم فرق خواهد کرد.

سقف کشویی حیاط خلوت- در این مطلب در مورد موضوعات سقف کشویی بالکن- قیمت سقف متحرک حیاط خلوت- سقف حیاط خلوت ارزان- سقف طلقی برای حیاط- سقف کاذب پلی کربنات- قیمت سقف طلقی برای حیاط- قیمت سقف متحرک پلی کربنات- قیمت سقف نورگیر حیاط خلوت مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top