سقف متحرک استخری یکی از ویژگی‌های جذاب استخرهای داخلی و بیرونی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کنترل نور و حرارت در داخل استخر، از آن بهترین استفاده را ببرند. این سقف‌ها معمولاً از موادی مانند پلی‌کربنات یا شیشه ضد ضربه ساخته می‌شوند و با سیستم هیدرولیک یا الکتریکی قابل باز و بسته کردن هستند.



با استفاده از سقف متحرک، می‌توانید در فصل‌های سرد سال، از گرمای از دست رفته در داخل استخر حفظ کنید و در فصل‌های گرم، از نور خورشید در داخل استخر بهره ببرید. همچنین با استفاده از سقف متحرک، می‌توانید از اشعه UV خورشید جلوگیری کنید که می‌تواند باعث پیری زودرس پوست شود و همچنین از تبخیر آب و استفاده بیشتر از محصولات شیمیایی حفاظت کنید.

در طراحی سقف متحرک استخری، باید به عواملی مانند ابعاد استخر، نوع و مدل سقف، سیستم باز و بسته کردن سقف، مواد ساخت و طراحی بندی جزئیات توجه کرد تا بهترین نتیجه را در کارکرد داشته باشیم.

قیمت سقف متحرک برای استخر - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سقف ارزان استخر- قیمت سقف متحرک برقی- قیمت سقف ریلی استخر- نصب سقف متحرک استخر- سقف اتوماتیک استخر- قیمت سقف متحرک شیشه ای- قیمت سقف متحرک پاسیو- سقف متحرک سوله خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف متحرک برای استخررا باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سقف متحرک برای استخر - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف متحرک برای استخر در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف ارزان استخر- قیمت سقف متحرک برقی- قیمت سقف ریلی استخر- نصب سقف متحرک استخر- سقف اتوماتیک استخر- قیمت سقف متحرک شیشه ای- قیمت سقف متحرک پاسیو- سقف متحرک سوله با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف متحرک برای استخر  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف متحرک برای استخر طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

F1P6uupgFq

آشنایی با سقف های متحرک

سیستم این سقف نوعی طراحی شده اند که متناسب با هر گونه شرایط آب و هوایی هستند و فرقی نمی کند در چه فصلی از آن استفاده شود چرا که قدرت سازگاری بالایی دارند و به هیچ عنوان دمای هوا روی این پوشش تاثیری ندارد و باعث فرسایش و نابودی آن نمی شود.

این سیستم به نحوه ای طراحی شده که علاوه بر فوایدی که دارد فضای دلچسب و آرامش بخشی را ایجاد میکند و با طراحی مدرن و بروزی که دارد زیبایی خاصی به فضای اطراف می بخشد. این سیستم تحمل فشار باد براساس مقیاس بیوفوت کلاس۱۱ (km/h) را داراست،به نحوی که سخت ترین و شدید ترین باد ها هم روی این سقف مشکلی ایجاد نمی کند و طراحی آن براین اساس می باشد که در بدترین شرایط آب هوایی،باران،تگرگ،ریزگردها وآفتاب شدید تحمل بالایی دارد بدون اینکه آسیب چندانی ببیند و باعث خسارت شود.

مواد به کار گرفته در این پوشش به نوعی عمل میکند که علاوه بر محافظت در برابر سرما و گرما عایقی بسیار مقاوم ورود سر و صدا از محیط بیرونی و همچنین جلوگیری از هدررفت دمای داخلی می باشد. قیمت سقف متحرک برای استخر- پوششی بسیار قوی در برابر ورود اشعه uvخورشید آتش گریز و جلوگیری از ورود هر گونه ریزگرد یا گرد و خاک به محیط مربوطه است این ها تنها بخشی از ویژگی های این پوشش محکم است.

مواد تشکیل دهنده و نحوه ساخت

اگر بخواهیم اشاره مختصر به مواد تشکیل دهنده و نحوه ساخت داشته باشیم باید بگوییم که این پوشش ورق هایی هستند از جنس پلی کربنات که از قبل این ورق ها بسته به مکان مربوطه و سلیقه مشتری برش خورده و آماه سازی می شوند و همراه اسکلت محکمی که جنس آن فلز است از قبل آماده شده اند در محل مربوطه نصب و پیاده سازی میشوند و بعد از ایننکه مراحل نصب به درستی انجام شد ورق ها را روی این اسکلت توسط ریل هایی که از قبل آماده شده قرار میدهند و بعد از آن با استفاده از یک ریموت به راحتی میتوان پوشش را باز یا بسته کرد.

سقف متحرک سازه ای از جنس پروفیل های آلمینیومی و فولادی است که برای مقامت آلمینیوم ها در برابر عوامل بیرونی همچون شوره زدن یا سیاه شدن این پروفیل ها را با رنگ های مخصوص آمینیوم رنگ میکنند این سازه ها دارای چرخ ریل هایی از جنس تفلون پلی آمید هستند که از مقاومت بالایی برخورداند .

سقف بازشو استخر

جامعه اطراف ما هر روزه در حال پیشرفت و نوآوری می باشد به طوری که هر روزه شاهد کشفیات و اختراعاتی هستیم که زندگی روزمره بشر را آسان تر ساخته است. سقف های بالای سر ما نیز از این پیشرفت ها عقب نمانده و هر روزه شاهد تعغیری در شکل و معماری آن ها هستیم . قیمت سقف متحرک برای استخر-  از جمله این پشرفت ها سقف های متحرکی هستند که صنعت معماری مداوم در حال استفاده از آن در مکان های مختلف همچون استخرها ، مساجد ، تالار ها ، حسینه ها و حتی سقف خانه ها می باشد .

این پوشش باعث دگرگونی شکل ظاهری این اماکن شده است و چشم نوازی خاصی را در این محیط ها ایجاد کرده است. این پوشش با قابلیت باز بسته شدنی که دارد انسان را به بسیاری از هدف هایش نزدیک تر ساخته است و مشکلاتی را که مدام با آن دست و پنجه نرم میکردیم را برطرف ساخته.

در جامعه ما صرفه جویی در مصرف انرژی و استفاده از انرژی پاک حرف اول را میزند چه خوب است که بدانید این پوشش ها عایقی بسیار قوی و هوشمند در برابر ورود سرما و گرما میباشد و این خود باعث صرفه جوی در انرژی می شود ، از طرفی این ورق ها عایقی قوی در برابر ورود اشعه های مضر به محیط مربوطه است و این امر اطمینان سلامت پوست را برای شما فراهم میکند.

قیمت سقف متحرک برای استخر- در این مطلب در مورد موضوعات سقف ارزان استخر- قیمت سقف متحرک برقی- قیمت سقف ریلی استخر- نصب سقف متحرک استخر- سقف اتوماتیک استخر- قیمت سقف متحرک شیشه ای- قیمت سقف متحرک پاسیو- سقف متحرک سوله مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top