سقف متحرک استخری یکی از ویژگی‌های جذاب استخرهای داخلی و بیرونی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کنترل نور و حرارت در داخل استخر، از آن بهترین استفاده را ببرند. این سقف‌ها معمولاً از موادی مانند پلی‌کربنات یا شیشه ضد ضربه ساخته می‌شوند و با سیستم هیدرولیک یا الکتریکی قابل باز و بسته کردن هستند.



با استفاده از سقف متحرک، می‌توانید در فصل‌های سرد سال، از گرمای از دست رفته در داخل استخر حفظ کنید و در فصل‌های گرم، از نور خورشید در داخل استخر بهره ببرید. همچنین با استفاده از سقف متحرک، می‌توانید از اشعه UV خورشید جلوگیری کنید که می‌تواند باعث پیری زودرس پوست شود و همچنین از تبخیر آب و استفاده بیشتر از محصولات شیمیایی حفاظت کنید.

در طراحی سقف متحرک استخری، باید به عواملی مانند ابعاد استخر، نوع و مدل سقف، سیستم باز و بسته کردن سقف، مواد ساخت و طراحی بندی جزئیات توجه کرد تا بهترین نتیجه را در کارکرد داشته باشیم.

سقف متحرک استخری - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سقف استخری- سقف های متحرک استخری- سقف متحرک خوب برای استخر- سقف متحرک سوله- سقف متحرک حیاط- سقف متحرک پارچه ای- قیمت سقف متحرک استخر- سقف ریلی استخر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف متحرک استخری را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف متحرک استخری - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف متحرک استخری در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف استخری- سقف های متحرک استخری- سقف متحرک خوب برای استخر- سقف متحرک سوله- سقف متحرک حیاط- سقف متحرک پارچه ای- قیمت سقف متحرک استخر- سقف ریلی استخر با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع ازسقف متحرک استخری  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف متحرک استخری طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

سقف متحرک استخر

شنا در استخر ویلای شخصی یکی از لذت بخش ترین تفریحات در تمام دنیا می باشد. سقف متحرک استخری- در ایران نیز بسیاری از ویلاها دارای استخر است. اما گاهی اوقات استفاده از استخر با مشکلاتی روبروست و این جای تأسف دارد که یک هزینه اضافی بابت ساخت استخر پرداخت شده ولی نمی توان هر زمان که مایل بودیم از آن استفاده کنیم!!

چرا از استخر ویلای خود استفاده نمی کنید؟

- به دلیل وجود آشغال برگ و گیاهان و فضولات پرندگان و حشرات در آب استخر!

- به دلیل تابش شدید یا مستقیم آفتاب و احتمال سوختگی پوست در کنار استخر!

- به دلیل وزش بادهای شدید در منطقه سکونت!

- به دلیل دید همسایگان به حیاط و استخر!

- به دلیل سرمای هوا!

- به دلیل صرفه جویی مالی ناشی از تبخیر شدن آب استخر!

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بوجود آمدن محصولات مختلف در صنعت پلیمر، متخصصان و مهندسان می توانند بسیاری از این قبلی مشکلات قدیمی را برطرف کنند.

گروه مجرب و حرفه ای شرکت سایه گستر آسیا با سالها تجربه و استفاده از بهترین متریال و کیفیت نصب برای ساخت و نصب سقف های استخری ، در تلاش است تا آسایش و آرامش و لذت را به خانواده ها هدیه دهد. سایر محصولات شرکت در زمینه سقف شامل سقف متحرک استخر با سازه آهنی و سقف متحرک استخر با سازه آلومینیومی و سقف متحرک استخر پارچه ای می باشد.

منظور از سقف متحرک چیست؟

سقف متحرک استخر سازه ای متشکل از زیرساخت آهن یا آلومینیوم، یراق آلات و ورق های پلی کربنات و یا شیشه سکوریت می باشد. در صورت تمایل برای حالت برقی یا اتوماتیک می بایست موتور مخصوص سقف متحرک و تجهیزات سیستم اتوماتیک نیز خریداری شود.

سقف و بدنه ی پوشش استخر از زیرساختهای آهنی و آلومینیومی با قابلیتها و توانایی های متفاوت، سازه ای مستحکم را ایجاد می کند که سالها استفاده از سقف متحرک را میسر می کند. سقف های متحرک را می توان با توجه به قابلیت خمیدگی به صورت سقف های خمیده یا تلسکوپی طراحی و اجرا کرد. سقف متحرک استخری- سایر اشکال هندسی نیز شامل مستطیلی، زنبوری (چند ضلعی) می باشد.

شیشه سکوریت و ورق های پلی کربنات در طرح ها و رنگهای مختلف این توانایی را به شرکت سایه گستر آسیا داده است که بتواند پروژه های متفاوت و سازگار با هر سلیقه ای را توسط تیم های اجرایی طراحی و اجرا نماید. برای نصب و اجرا ورق های پلی کربنات بر روی سازه فلزی (آهن یا آلومینیوم) و ایجاد تحرک به سازه از یراق آلات و ریلهای با کیفیت و با عمر مناسب و گارانتی خدمات استفاده می شود.

pRYZbkreKmمزایای سقف متحرک استخر:

- استفاده از استخر در تمام روزهای سال

- جمع و باز شدن آسان سقف متحرک استخر به صورت دستی یا با موتور مخصوص به صورت ریموت

- جلوگیری از تابش مستقیم افتاب و تبخیر شدن آب استخر

- جلوگیری از ورود هرگونه آلودگی به آب استخر مانند شاخ و برگ درختان، گرد و خاک، فضولات پرندگان، حشرات و ...

- امکان سفارش ورق های پلی کربنات و شیشه سکوریت در رنگبندی های مختلف با توجه به سلیقه کارفرما

- ایجاد محیطی محفوظ در برابر سرما و با دمای متعادل که در صورت استفاده از سیستم گرمایشی، استخر در فصول سرد نیز قابل استفاده می باشد

- جلوگیری از وزش باد و تنظیم تعادل هوای داخل محیط استخر

- ایجاد یک محیط بسته و با فضای کافی برای استفاده خانواده بدون نگرانی از دید همسایگان

​- عایق و آب بندی فاصله بین قطعات

- قابل نصب براساس فضای حیاط و موقعیت دیوارهای ویلا

- کیفیت و ماندگاری بالای متریال استفاده شده در سقف متحرک استخر برای حداقل 10 سال

- جلوگیری از آفتاب سوختگی به دلیل استفاده از ورق های پلی کربنات محافظ در برابر اشعه UV خورشید

سقف متحرک استخری- در این مطلب در مورد موضوعات سقف استخری- سقف های متحرک استخری- سقف متحرک خوب برای استخر- سقف متحرک سوله- سقف متحرک حیاط- سقف متحرک پارچه ای- قیمت سقف متحرک استخر- سقف ریلی استخر مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top