سقف کشویی یک نوع سقف است که به وسیله یک سیستم کشش و تسمه های قابل تنظیم، از بالای محوطه به پایین کشیده یا بالا برده می‌شود. این سقف در ابعاد و اندازه های مختلف و با استفاده از مواد مختلفی مانند پلی کربنات، پلی استر و... تولید می‌شود. سقف کشویی برای پوشش حوضچه های شنای خارجی، فضاهای باز و حتی روی برخی از سالن های ورزشی به کار می‌رود. با کشیدن سقف به بالا، فضاهای بزرگی به وجود می‌آید که در روزهای گرم تهویه مطبوع کار را آسان می‌کند و در روزهای سرد نیز با کشیدن سقف به پایین، گرما در داخل فضا حفظ می‌



سقف کشویی یا Retractable Roof یک سیستم سقف است که به طور معمول برای فضاهای باز و فضاهایی با دیوارهای شیشه‌ای استفاده می‌شود. این سیستم به وسیله‌ی یک سیم و موتوری که در سقف نصب شده است، کنترل می‌شود و می‌تواند برای باز و بسته کردن سقف با استفاده از دکمه‌ی کنترلی کنترل شود.

سقف کشویی به دلیل قابلیت کنترل دما و نور محیط برای استفاده در رستوران‌ها، کافه‌ها، فضاهای باز و حتی استخرها کاربرد دارد. همچنین در فضاهای اداری و تجاری نیز می‌تواند به‌عنوان یک راه‌حل زیبا و عملی برای پوشش دادن فضایی باز استفاده شود.

در مجموع، سقف کشویی از مزایایی مانند افزایش نور طبیعی، کاهش دما و رطوبت، کنترل بر روی ارتفاع سقف و ایجاد یک فضای زیبا و عملی برای استفاده در فضاهای باز و بسته برخوردار است.

سقف کشویی - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سقف کشویی بالکن- سقف کشویی حیاط خلوت- سقف برای پاسیو- قیمت سقف متحرک پلی کربنات- سقف کاذب پلی کربنات- ایرانیت کشویی- سقف پاسیو چیست- سقف پاسیو ریلی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف کشویی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف کشویی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف کشویی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف کشویی بالکن- سقف کشویی حیاط خلوت- سقف برای پاسیو- قیمت سقف متحرک پلی کربنات- سقف کاذب پلی کربنات- ایرانیت کشویی- سقف پاسیو چیست- سقف پاسیو ریلی با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع ازسقف کشویی  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف کشویی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

x5D2YASVRh

سقف کشویی:

در حال حاضر بسیاری از مکانهای تجاری، تفریحی ، گردشگری و مسکونی وجود دارند که به دنبال استفاده بهینه و کاربردی تر از فضای خود می باشند که به دلیل دید بیرونی و مسائل امنیتی عملا غیر قابل کاربری می باشند، بسیاری از فضاها وجود دارند که به خاطر شرایط جوی در بسیاری از فصل های سال غیر قابل استفاده هستند و امکان استفاده از پوشش سقف کامل را نیز ندارند.

تعداد بیشماری از برج های ساختمانی هستند که استخرهایشان در فضای بیرونی (حیاط) بنا شده و عملا برای ساکنان و به خصوص بانوان قابل استفاده نیستند . سقف کشویی- در این راستا شرکت سایه گستر آسیا مفتخر است که در رده اولین شرکت های طراح و مجری سقف های کشویی متحرک راه حلی عملی و کاربردی برای مسائل مذکور ارائه نماید.

کاربرد سقف کشویی

سقف کشویی متحرک می تواند بسیاری از استخرها و فضاهای مشابه را کاملا کاربردی ساخته و در فضاهای رستورانی که محیط بیرون در اکثر مواقع قابل استفاده نیست را کاربردی می سازد.

سقف متحرک این خاصیت را دارد که در زمان نیاز بسته شود و بتوان از فضای داخل استفاده کرد به طور مثال بسیاری از رستوران ها از فضای باز خود در فواصل بارانی و برفی سال یا در زمانیکه نور آفتاب به شدت می تابد نمی توانند استفاده کنند. سقف کشویی-  اما با به کارگیری سقف متحرک کشویی این مشکل حل می شود و می توان در صورت نیازسقف را باز نمود و بعد از رفع نیاز دوباره سقف را جمع کرد؛ کاربری سیستم سقف کشویی در مراکز تجاری و مسکونی نیز بدین صورت می باشد.

برای شناخت بیشتر سیستم های سقف متحرک می توانید با کارشناسان شرکت سایه گستر آسیا تماس حاصل فرمایید و از نزدیک با محصول آشنا شوید.

سقف کشویی- در این مطلب در مورد موضوعات سقف کشویی بالکن- سقف کشویی حیاط خلوت- سقف برای پاسیو- قیمت سقف متحرک پلی کربنات- سقف کاذب پلی کربنات- ایرانیت کشویی- سقف پاسیو چیست- سقف پاسیو ریلی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top