سقف پارچه‌ای جمع شونده یا همان retractable roof یک سیستم سقف قابل باز و بسته شدن مجهز به سیستم پرچمی یا پارچه ای است که به منظور پوشش فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم عموما در فضاهایی مانند رستوران‌ها، تراس‌ها، استخرها و فضاهای ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.



این سیستم از یک چارچوب فلزی تشکیل شده است که پارچه‌ای را که به سمت آن خم می‌شود، پشتیبانی می‌کند. سیستم پارچه‌ای این امکان را به کاربر می‌دهد تا در مواقع لازم فضای باز خود را باز یا بسته کند، بسته شدن پارچه باعث حفاظت از فضای داخلی در برابر عوامل مختلف آب و هوایی می‌شود و در عین حال دید به فضای باز را حفظ می‌کند.

سقف پارچه ای جمع شونده - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف جمع شونده- سایبان جمع شونده دستی- قیمت سقف پارچه ای- سقف پارچه ای اتاق- قیمت سقف متحرک چادری- سقف متحرک پارچه ای- فروش قطعات سقف متحرک- قیمت سقف سایه روشن خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف پارچه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف پارچه ای جمع شونده - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف پارچه ای در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف جمع شونده- سایبان جمع شونده دستی- قیمت سقف پارچه ای- سقف پارچه ای اتاق- قیمت سقف متحرک چادری- سقف متحرک پارچه ای- فروش قطعات سقف متحرک- قیمت سقف سایه روشن با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع ازسقف پارچه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف پارچه ای جمع شونده طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

wYN0VZIeXA

 سقف های متحرک پارچه ای چیست؟                                                                          

نوع دیگری از سقف های متحرک، سقف های متحرک پارچه ای می باشد. این سقف ها در نوع خود سقف های مدرن و شیک محسوب می شوند و مزیت هایی نسبت به انواع دیگر سقف های متحرک دیگر دارد.

نوعی از سقف های متحرک پارچه ای به نام مدل لوس وجود دارند که آخرین پیشرفت ها از نوع این سقف ها هستند.

آنها با ظاهری مدرن و براق و گوشه های واضح به صورت ها با ظرافت و فضای زندگی را به فضای باز گسترش صفحه های متحرک پارچه ای به با نظر مشتریان طراحی شده و کاملا مناسب برای برنامه های تجاری کافه ها و فضاهای باز رستوران ها  و مهمان داری یا در مناطق ساحلی کاربرد دارد. سقف پارچه ای جمع شونده-   از مزایای این سقف ها می توان به گسترش فضای باز محافظت در برابر اشعه فرابنفش محافظت در مقابل گرما و کیفیت بسیار عالی وقتی این سقف ها را جمع می‌کنیم توسط یک پوشش محافظت می‌شود.  جنس پارچه از پارچه پلی استر با روکش pvc ضد آب در طرح و رنگ های مختلف وجود دارد میله های پشتیبانی و ریل جلو در دسترس است.

سقف های جمع شونده ضد آب چیست ؟                                                   

سقف ها جمع شونده برای کمبود فضا خانه یا فضای محل کار بسیار کاربرد دارد .سقف ها های جمع شونده به سرعت می توانند یک فضای باز را به یک محوطه‌ پوشیده تبدیل کنند. در سقف های متحرک استفاده از سازه های ضد آفتاب استفاده از پارچه‌های مقاوم پی وی سی استفاده شده است و این باعث می شود مشتریان با خیال راحت از این فضا استفاده کنند.

  سقف های برقی به این دلیل برقی هستند که بتوان آنها را جا به جا یا باز  یا بسته کرد؛ به همین دلیل به آنها سقف های جمع شونده می گویند.

 کاربرد این نوع سقف ها رستوران ها بالکن‌ها تراس ها پشت ‌بام‌ها استخرهای شنا و غیره می باشد.

 یکی از جدیدترین سقف های اتوماتیک و یا سقف های متحرک سقف ها ی دارای سازه آلومنیوم و پرگوال پوشانده شده این سقف ها از پوشش پارچه هایی از جنس pvc طراحی شده اند که در شرایط آب و هوایی مختلف مانند: باران ، برف، باد و تابش آفتاب مقاوم هستند. سقف پارچه ای جمع شونده- همچنین امکان تعبیه چراغ در زیر سقف منظور روشنایی محیط در شب در این سیستم ها وجود دارد.

خصوصیات سقف های متحرک پارچه ای  :                     

       این نوع سقف ها زیبا و شیک هستند

       کاملا مقاوم در برابر باد، و باران و نور خورشید  هستند .

       کاملاً بی صدا  هستند.

       طول ۱۰ متر و عرض نامحدود بزرگتر سایز آن است.

      برای بالکن ها تراز ها و فضا سازی فضای باز بسیار مناسب است.

      برای محوطه باز رستوران ها کافی شاپ ها، تالارهای پذیرایی، پارکینگ ها و برای مسقف نمودن استخر ها به کار می رود.

سقف پارچه ای جمع شونده- در این مطلب در مورد موضوعات قیمت سقف جمع شونده- سایبان جمع شونده دستی- قیمت سقف پارچه ای- سقف پارچه ای اتاق- قیمت سقف متحرک چادری- سقف متحرک پارچه ای- فروش قطعات سقف متحرک- قیمت سقف سایه روشن مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top