سقف های متحرک استخری یا همان پوشش های قابل حرکت استخر، ابزاری هستند که برای پوشش و حفاظت از استخر در برابر عوامل مختلف هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سقف‌ها در برخی مدل‌ها به صورت خودکار و در برخی دیگر به صورت دستی قابل حرکت هستند. به طور کلی، سقف های متحرک استخری در دو نوع ریلی و بدون ریل ساخته می‌شوند. سقف‌های ریلی، بر روی ریلی قرار می‌گیرند که بر روی دیوارهای استخر نصب می‌شوند و با استفاده از موتورهای خاصی به سمت ریل حرکت می‌کنند. این نوع سقف معمولاً برای استخرهای بزرگ و با طول بیشتر



سقف های بدون ریل همچنین به صورت مستقیم بر روی دیوارهای استخر نصب می‌شوند و با استفاده از موتورهایی که بر روی سقف نصب شده‌اند، به سمت بالا و پایین حرکت می‌کنند. این نوع سقف به عنوان پوشش برای استخرهای کوچکتر و با طول کمتر مناسب است.

استفاده از سقف های متحرک استخری، به علاوه این که از استخر در برابر عوامل هوایی محافظت می‌کند، به تنظیم دمای آب در استخر و کاهش هزینه‌های انرژی نیز کمک می‌کند.

سقف های متحرک استخری - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سقف استخری- سقف ریلی استخر- نحوه ساخت سقف متحرک استخر- سقف متحرک فلزی- قیمت سقف متحرک استخر- سقف بازشو استخر- سقف متحرک جدید - اجرای سقف متحرک برقی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف های متحرک استخری را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف های متحرک استخری - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف های متحرک استخری در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف استخری- سقف ریلی استخر- نحوه ساخت سقف متحرک استخر- سقف متحرک فلزی- قیمت سقف متحرک استخر- سقف بازشو استخر- سقف متحرک جدید - اجرای سقف متحرک برقی با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف های متحرک استخری  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف های متحرک استخری طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

o7SFxDfe02

انواع سقف برای استخرهای روباز

در اغلب موارد استخر برج ها، آپارتمان ها، مراکز تجاری و ساختمان های مسکونی در طبقات منفی احداث شده است. برای پوشش استخر در این موارد از نورگیر حبابی یا نورگیر سقفی شبیه به سقف حیاط خلوت استفاده می شود. طراحی استخرهای روباز که در حیاط واقع شده اند اندکی متفاوت است. انواع سقف های ثابت و متحرک برای پوشش استخر قابلیت اجرا دارد. با توجه به اینکه کاربری استخر به چه صورتی است و یا چقدر می خواهید هزینه کنید، نوع اجرای کار نیز متفاوت خواهد بود. مهم اینست که کیفیت سقف به اندازه کافی خوب باشد تا بتواند استخر را به خوبی پوشش دهد. انواع سقف برای پوشش استخرهای روباز را می توان به دو گروه تقسیم کرد.

پوشش ثابت استخر

انواع ورق پلی کربنات در ساخت سقف ثابت استخر استفاده می شود. این سقف دائمی است و به صورت ثابت در محل نصب می شود. استفاده از بهترین و مقاوم ترین مصالح و ورق پلی کربنات فلت یا دوجداره بر روی پوشش استخر الزامی است. سقف ثابت استخری باید به طور صد در صد آب بندی شود تا طول عمر بالاتری داشته باشد. سقف های متحرک استخری-  امکان اجرای نورگیرهای حبابی و پوشش سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت برای استخر نیز وجود دارد. در این صورت قابلیت بازشو سقف استخر هم به سادگی امکان پذیر است. این سقف را نمی توان جمع کرد و همیشه ثابت بر روی استخر باقی می ماند. پوشش ثابت استخر در مکان هایی که دید مشرف وجود دارد، نصب می شود.

 پوشش متحرک استخر

در اغلب خانه های ویلایی از سقف متحرک برای پوشش استخر استفاده می شود. پوششش های سقف متحرک دارای ورق های دو جداره هستند. طراحی سقف متحرک طوری است که لایه های محافظ مانع عبور اشعه های مضر نور خورشید به داخل استخر می شوند. اگر ساختمان مشرف در محل وجود نداشته باشد می توانید با حرکت دادن سقف از شنا در زیر نور خورشید لذت ببرید و یا اگر بخواهید سقف را باز کرده و از شنا لذت ببرید. جنس متریال ساخت سقف متحرک نیز ورق پلی کربنات است.

نحوه حرکت سقف متحرک

پوشش های استخری متحرک را به صورت ریلی و با شیوه ای خاص طراحی می کنند. برای حرکت سقف بر روی ریل مخصوص، لازم است تا تجهیزات مناسب در محل نصب شود. این سقف متحرک به صورت ریلی با دست یا موتورحرکت می کند. پوشش های متحرک سقفی، جمع شونده هستند و برای استخرهای روباز طراحی و اجرا می شوند. پوشش های اتوماتیک و برقی امکان استفاده از استخر را در طول سال میسر کرده اند. بخش سقف و دیوارها متحرک است به این ترتیب در واقع هم زمام امکانات دو استخر روباز و سرپوشیده را با هم در اختیار دارید. به این پوشش های شکیل ” کاور استخری” هم می گویند.

مزایای پوشش استخر

با این سقف ها امکان استفاده چهر فصل از استخر وجود دارد. از طرفی با سقف های استخری مانعی در دید مشرف ایجاد می شود و کیفیت آب استخر هم از خطر گرد و خاک، مخفوظ می ماند. این سازه سبک و بسیار مقاوم است. استفاده از ورق های پلیمری در ساخت پوشش سقف یک ایده عالی است. سقف های متحرک استخری- این متریال در اثر رطوبت دچار زنگ زدگی نمی شود. نور روز و روشنایی طبیعی استخر حفظ می شود و فضایی دنج برای افراد خانواده ایجاد می شود. در واقع ورق های دو جداره سقف شبیه به شیشه های ساختمان هستند و مخصوص همین فضا طراحی شده اند. امکان طراحی نورگیر روی پوشش استخر نیز وجود دارد.

سقف های متحرک استخری- در این مطلب در مورد موضوعات سقف استخری- سقف ریلی استخر- نحوه ساخت سقف متحرک استخر- سقف متحرک فلزی- قیمت سقف متحرک استخر- سقف بازشو استخر- سقف متحرک جدید- اجرای سقف متحرک برقی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top