برای پوشش سقف حیاط خلوت می‌توان از انواع مختلف مواد استفاده کرد. مهمترین نکته در انتخاب مواد پوششی برای سقف حیاط خلوت، مقاومت آن در برابر شرایط جوی و تابش نور خورشید است. برخی از مواد پوششی رایج برای سقف حیاط خلوت عبارتند از:



  1. سرامیک: این نوع پوشش سقف حیاط خلوت باعث کاهش گرمای داخلی حیاط خلوت می‌شود و در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم است.

  2. پلی‌کربنات: این نوع پوشش سقف حیاط خلوت، باعث انتقال نور به داخل حیاط خلوت می‌شود و در برابر شرایط جوی مقاوم است.

  3. فیبرگلاس: این نوع پوشش سقف حیاط خلوت، در برابر شرایط جوی و نور خورشید مقاوم است و به دلیل وزن سبک و قابلیت نصب آسان، یکی از پر استفاده‌ترین مواد پوششی برای سقف حیاط خلوت است.

  4. آجر نما: این نوع پوشش سقف حیاط خلوت، باعث ایجاد یک ظاهر قدیمی و زیبا در حیاط خلوت می‌شود و در برابر شرایط جوی و تابش نور خورشید مقاوم است.

  5. مواد پلاستیکی: این نوع پوشش سقف حیاط خلوت، باعث انتقال نور به داخل حیاط خلوت می‌شود و در برابر شرایط جوی مقاوم است.

همچنین، در انتخاب پوشش سقف حیاط خلوت باید به هزینه و نیازهای خود نیز توجه کرد و موادی را انتخاب کرد که به همه‌ی نیازهای شما پاسخ دهند.

پوشش سقف حیاط خلوت - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سقف حیاط خلوت ارزان- قیمت پوشش سقف حیاط خلوت- سقف طلقی برای حیاط- آیین نامه شهرداری ضوابط اجرای سقف پاسیو- سقف پاسیو طبقه اول- سقف بالکن ویلا- انواع سقف موقت خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پوشش سقف حیاط خلوترا باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

پوشش سقف حیاط خلوت - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع پوشش سقف حیاط خلوت در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف حیاط خلوت ارزان- قیمت پوشش سقف حیاط خلوت- سقف طلقی برای حیاط- آیین نامه شهرداری ضوابط اجرای سقف پاسیو- سقف پاسیو طبقه اول- سقف بالکن ویلا- انواع سقف موقت با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پوشش سقف حیاط خلوت  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

پوشش سقف حیاط خلوت طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

KkOst29lvb

اجرای سقف حیاط خلوت

سقف نورگیر حیاط خلوت ضمن اینکه خوبی عایق بندی می شود و از تبادل سرما و گرما جلوگیری می کند، قابلیت بازشو را نیز دارد. دسترسی به بالای سقف نورگیر حیاط خلوت جهت نظافت و تمیز کردن آن الزامی است در غیر این صورت پس از مدتی کثیفی و گرد و خاک نشسته روی سقف مانع ورود نور به فضای زیر سقف می شود و انواع آلودگی ها نی زدر محل جمع می شود. در گذشته برای اینکه نور کافی به فضای ساختمان وارد شود از انواع بلوک شیشه ای شفاف برای پوشش سقف حیاط خلوت استفاده می شد. این شیشه ها نور را به داخل ساختمان منعکس می کنند و فضای تاریک داخل ساختمان روشن می شد. امروزه متریال ساخت پوش حیاط خلوت تنوع بیشتری دارد و از تکنولوژی های پیشرفته در ساخت سقف پاسیو و حیاط خلوت استفاده می شود.

نورگیر سقفی در حیاط خلوت

فلسفه طراحی و معماری حایط خلوت اینست که نورگیری ساختمان به حداکثر برسد. اگر قرار باشد طبقه همکف با استفاده از متریال ساختمانی کل سقف پاسیو و حیاط خلوت را بپوشاند، دیگر امکان ورود نور به داخل ساختمان وجود ندارد. پوشش سقف حیاط خلوت- برای اینکه نورگیری ساختمان هم حفظ شود لازم است تا از نورگیر سقفی پاسیو برای حیاط خلوت استفاده شود.تامین نور طبیعی از سقف بسیار مهم است برای این منظور متریال مناسبی در بازار موجود است که برای بخشی یا کل سقف حیاط خلوت استفاده می شود. مکانیسم بازشونده سقف کاذب همیشه یکسان نیست و در این مورد هم تنوع زیادی وحود دارد عمده ترین بازشوهای سقفی عبارتند از:

بازشوی فنری سقف کاذب

نمونه های بازشوی سقفی فنری کاربری ساده ای دارند. برای کنترل نورگیری و تهویه هوا در این سیستم از زنجیر و فنرهای تعبیه شده در محل استفاده می شود. به این ترتیب می توان بخشی از سقف حیاط خلوت را باز کرد که هم امکان دسترسی به سقف فراهم می شود و هم تهویه هوا مناسب تر انجام می شود.

بازشوی سقف دندانه دار

این بازشوها کارایی بیشتری دارند و اگر دو جداره کار شوند بسیار قابلیت های بیشتری را هم ارائه می دهند. به طور کلی بازشوی سقف حیاط خلوت برای تبادل هوایی به کار می رود.

پوشش سقف حیاط خلوت

اگر این فضا به خوبی دیزاین شود و با یک سقف زیبا طراحی شود، کاربری زیادی پیدا می کند از جمله اینکه فضای بیشتری برای زندگی در اختیار طبقه همکف قرار می گیرد. این فضا می تواند یک گلخانه دوست داشتنی برای پرورش و نگهداری از گلهای آپارتمانی باشد یا اتاقی دنج برای مطالعه و همینطور یک فضای گرم و صمیمی برای جمع شدن اعضای خانواده باشد. اجرای سقف حیاط خلوت از هر متریالی که باشد به یکی از این صورت ها است:

پوشش بام مسطح

اجرای سقف پاسیو، گلخانه، نورگیر و … در ظاهر صاف و مسطح است ولی در واقع بام با زاویه ای اندک ساخته شده است. در این شیوه یک زاویه شیب ملایم برای زهکشی مناسب در نظر گرفته می شود. پوشش سقف حیاط خلوت-  پوشش بام مسطح از ارزان ترین و سریع ترین نوع اجرای پروژه های سقفی است. نظافت این سطح ساده است و از انحنا و بخش های زاویه دار در صقف خبری نیست. این سبک برای طراحی سقف پاسیو و گلخانه عملکرد خوبی دارد ولی به لحاظ زیبایی جلوه چندانی ندارد و کاملا ساده طراحی شده است.

پوشش بام شیروانی

سقف های مثلثی شکل را در پشت بام شیروانیها دیده اید. در موقع اجرا دو پنل  متقاون و سه گوش در سقف کار می شود. شکل ظاهری بام به خانه های شیروانی دار شباهت دارد. سازه از دو سمت به صورت شیب به بالا رفته و در مرکز بیشتری بلندی را دارد. در پوشش بام شیروانی پاسیو و نورگیر هرگز آب باران روی بام جمع نخواهد شد. این سازه از زیباترین و شکیل ترین سقف ها در فضای حیاط خلوت است. هزینه بام شیروانی بیشتر از بام مسطح است ولی در عوض می توانید درختچه های بلندتر را نیز در پاسیو نگهداری کنید.

سقف ترکیبی حیاط خلوت

در این نوع سازه هر دو پنل مسطح و شیب دار را می توان دید. ساخت سقف ترکیبی پیچیده تر است ولی کارایی و زیبایی سازه افزایش پیدا می کند. متریال ساخت سقف ترکیبی نیز در مقایسه با دو نمونه قلبی پیشرفته تر است.

پوشش سقف حیاط خلوت- در این مطلب در مورد موضوعات سقف حیاط خلوت ارزان- قیمت پوشش سقف حیاط خلوت- سقف طلقی برای حیاط- آیین نامه شهرداری ضوابط اجرای سقف پاسیو- سقف پاسیو طبقه اول- سقف بالکن ویلا- انواع سقف موقت مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top