قیمت سقف حیاط خلوت به بستگی به متراژ و نوع سقف و مواد استفاده شده در ساخت آن متفاوت است. در حالی که سقف حیاط خلوت‌های برند و با کیفیت بسیار گران قیمت هستند، با یافتن راه‌هایی برای کاهش هزینه، می‌توان یک سقف حیاط خلوت ارزان و با کیفیت نصب کرد. برای کاهش هزینه، می‌توانید از مواد ارزانتر مانند پلی استایرن استفاده کنید. همچنین بهتر است که سازنده بخش‌های مختلف سقف را خودتان باشید و تلاش کنید که در هر گام از فرآیند، هزینه را کاهش دهید



برای مثال، به جای استفاده از نصب کننده‌های حرفه‌ای، می‌توانید خودتان برای نصب از مواد زیادی مانند مهره و پیچ استفاده کنید.

در کل، می‌توانید با انجام برخی از مراحل ساخت سقف خودتان، هزینه را به شدت کاهش داده و یک سقف حیاط خلوت ارزان و با کیفیت داشته باشید. همچنین، می‌توانید از فروشگاه‌های ساختمانی و آنلاین، مواد و تجهیزات لازم را با قیمت ارزان تهیه کنید.

سقف حیاط خلوت ارزان - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع ایده برای سقف حیاط خلوت- سقف حیاط ایرانیت- سقف پلی کربنات قیمت- قیمت سقف متحرک حیاط خلوت- اجرای سقف پاسیو- سقف پاسیو قیمت- سقف حیاط خلوت کرج- اجرای سقف پلی کربنات خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف حیاط خلوت را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف حیاط خلوت ارزان - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف حیاط خلوت  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایده برای سقف حیاط خلوت- سقف حیاط ایرانیت- سقف پلی کربنات قیمت- قیمت سقف متحرک حیاط خلوت- اجرای سقف پاسیو- سقف پاسیو قیمت- سقف حیاط خلوت کرج- اجرای سقف پلی کربنات با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع ازسقف حیاط خلوت  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف حیاط خلوت طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

7Kzz8MqzFM

قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات چطور محاسبه می شود؟

در عملیات ساخت و ساز همیشه بحث قیمت گذاری و نحوه پرداخت هزینه ها وجود دارد. از مهم ترین موارد اثر گذار روی هزینه های نصب سقف حیاط خلوت می توان به سازنده اشاره کرد. اگر با یک شرکت ساختمانی معتبر قرارداد ببندید حتما هزینه های جانبی کمتری خواهید پرداخت. سقف حیاط خلوت ارزان- برخی از نصاب ها و سازندگان سقف کاذب با اعلام قیمت های کمتر کار را می پذیرند و در طی اجرای کار بارها قیمت ها را تغییر می دهند. در این صورت چاره ای به جز پرداخت مبالغ اضافی ندارید و این اصلا خوشایند نیست. بهتر است با شرکت خوشنام در این زمینه کار کنید تا قیمت ها از قبل به صورت شفاف مشخص باشد. مبنای قیمت گذاری در یک شرکت خدمات ساختمانی حرفه ای این موارد است:

قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات : جنس

Polycarbonate نوعی ماده شیشه مانند، سخت و تقریبا شفاف است. در مقایسه با شیشه، ماندگاری و دوام پلی کربنات بسیار بیشتر است. ضخامت ورق های پلی کربنات از عوامل اصلی در تغییر قیمت ها هستند. ورق های کم ضخامت، مناسب سقف حیاط خلوت نیستند و استحکام خوبی ندارند. این متریال در واقع نوعی پلیمر پلاستیکی با ویژگی های خاص به حساب می آید برخی از ویژگی های ورق های پلی کربنات عبارتند از:

شفافیت بالا و ظاهر شکیل

امکان عبور نور خورشید از سقف حیاط خلوت( بین ۳۵ تا ۸۵ درصد)

دارای وزن سبک با کمترین میزان فشار روی سازه

جلوگیری از تابش اشعه های فرابنفش به دلیل داشتن لایه ضد UV

دارای انواع و ضخامت های متنوع (از ۲ تا ۱۲ میلیمتری)

مقاومت بالا در برابر تغییرات فیزیکی و شیمیایی

مقاومت بالا در برابر تغییرات دمای هوا

بسیار سخت و محکم و استحکام زیاد

قابلیت نصب در فریم های دوجداره و چند جداره

قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات : اندازه فضا

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذاری در هزینه های دریافتی، ابعاد محیط و متراژ حیاط خلوت است. ورق پلی کربنات به صورت متراژ قیمت گذاری می شود. به همین دلیل لازم است تا از قبل همیاران از محل اجرای کار بازدید کرده و اندازه های سقف را محاسبه کنند. بدون تردید هزینه اجرای سقف حیاط خلوت در یک آپارتمان کوچک خیلی کمتر از طراحی و ساخت سقف کاذب برای فضایی با متراژ بالاتر است. بخش زیادی از این هزینه مربوط به متریال به کار رفته در ساخت سقف کاذب است که با توجه به قیمت مصالح در بازار قیمت گذاری می شود.

قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات : طراحی و شکل

طرح های متفاوتی با ورق پلی کربنات اجرا می شود. هر چه میزان پیچیدگی طرح بیشتر باشد و یا در هنگام نصب دشواری ایجاد کند، قیمت ها هم کمی بیشتر می شود. در این مورد کار خیلی سلیقه ای است اگر طرح خاصی مد نظرتان است با همکاران ما در میان بگذارید تا هزینه نهایی از قبل مشخص شود. سقف حیاط خلوت ارزان- با توجه به طول عمر و ماندگاری بالای سقف حیاط خلوت پلی کربنات به نظر می رسد صرف هزینه برای ساخت مدل ها و طرح ها خاص، مقرون به صرفه باشد. به هر حال این سازه سال های زیادی در خانه نصب است و باید از نظر ظاهری نیز شکیل و جذاب باشد. مهم ترین موضوع در طراحی، توجه به فضاست. برخی از طرح های خاص هندسی را نمی توان در ابعاد کوچکتر اجرا کرد و برعکس همه طرح های گنبدی و هندسی مناسب حیاط خلوت بزرگ نیستند.

قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات : زمان پروژه

کیفیت پوشش سقف حیاط خلوت بسیار مهم است. پرداخت کمی بیشتر برای سازه های با کیفیت استاندارد کاملا منطقی است. فریب قیمت های بسیار پایین را نخورید. برخی از افراد سودجو با کاهش کیفیت ساخت، توانسته اند قیمت ها را در رنج پایین تری نگهدارند.

سقف حیاط خلوت ارزان- در این مطلب در مورد موضوعات ایده برای سقف حیاط خلوت- سقف حیاط ایرانیت- سقف پلی کربنات قیمت- قیمت سقف متحرک حیاط خلوت- اجرای سقف پاسیو- سقف پاسیو قیمت- سقف حیاط خلوت کرج- اجرای سقف پلی کربنات مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top