سقف ریلی حیاط، یک سیستم سقف باز برای حیاط‌ها و فضاهای باز است که از قوطی‌های فلزی، پوشش داده شده با رنگ پلیمری یا رنگ الکترواستاتیک ساخته شده است. این سیستم سقف از چندین پانل کوچک و مستطیلی تشکیل شده است که به صورت موازی در ریل‌های فلزی قرار دارند و با کمک مهره و پیچ، به هم متصل می‌شوند.



سقف ریلی حیاط علاوه بر این که به حیاط شما شکل و زیبایی می‌بخشد، از آفتاب و باران محافظت می‌کند. همچنین به دلیل طراحی باز آن، هوای تازه و نور خورشید به راحتی می‌تواند به داخل حیاط نفوذ کند. این سقف می‌تواند در فضاهای مختلفی مانند حیاط‌های خانه، محوطه‌های کارخانه، پارکینگ‌ها و... نصب شود.

به علت استفاده از موادی همچون فولاد گالوانیزه و پوشش پلیمری، سقف ریلی حیاط از مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف هوا، رطوبت و آب و همچنین ضربه‌ها برخوردار است و نیاز به تعمیرات و نگهداری کمتری دارد.

سقف ریلی حیاط - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع  سقف طلقی برای حیاط- سقف متحرک- سقف کاذب برای حیاط خلوت- سقف حیاط خلوت ارزان- سقف کشویی بالکن- قیمت سقف متحرک پلی کربنات- سقف متحرک برای پاسیو- اجرای سقف حیاط خلوت خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف ریلی حیاط - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد  سقف طلقی برای حیاط- سقف متحرک- سقف کاذب برای حیاط خلوت- سقف حیاط خلوت ارزان- سقف کشویی بالکن- قیمت سقف متحرک پلی کربنات- سقف متحرک برای پاسیو- اجرای سقف حیاط خلوت با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع ازسقف را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف ریلی حیاط طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

سقف ریلی حیاط

این روزها به دلیل آپارتمان نشینی و دوری از طبیعت و غرق شدن در محیط های بی روح شهری، نیاز به محیطی آرام و سرسبز و به دور از آلودگی های شهری(چه آلودگی هوا، آلودگی صوتی) و همچنین اشراف ساختمان های بلندتر به فضای حیاط و محدودیت هایی از این قبیل، نیاز به وجود سقف متحرک حیاط از هر زمان دیگر بیشتر می شود و ایجاد پوشش برای حیاط، بالکن، بهارخواب و غیره از نوع متحرک به شما امکانات بی نظیری ارائه خواهد کرد.پوشش هایی که می توانیم برای حیاط استفاده کنیم دو نوع هستند:

پوشش ثابت

پوشش متحرک یا ریلی

سقف ریلی

سقف ریلی سازه‌ای متحرک است که از متریال های مختلفی ساخته می‌شود و محیط را از نفوذ گرما و سرمای زیاد حفظ می‌کند. سقف ریلی حیاط - سقف متحرک ریلی در دو مدل دستی و برقی تولید شده که پیشنهاد سرای هوشمند سقف برقی بوده زیرا همه افراد به راحتی با زدن دکمه ریموت کنترل می‌توانند سقف را باز و بسته کنند. مزیت سقف ریلی این است که در هنگام مطبوع بودن آب و هوا، می‌توان آن را جمع و از هوای طبیعی لذت برد.

ویژگی‌های سقف ریلی

مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با سال‌ها تجربه و سابقه درخشان و برخورداری از نیروهای فنی توانسته نوعی سقف ریلی طراحی کند که به صورت کاملاً بی‌صدا و نرم باز و بسته شود. سقف‌های ریلی مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا به طور صحیح و اصولی هوابندی و آب‌بندی شده است، همچنین تمامی شاسی کشی سقف‌ها طوری طراحی شده که قدرت تحمل 120 بار در هر متر مربع را داشته باشد. برای مثال  یک سقف متحرک 20 متری توان تحمل بار به اندازه 2400 کیلو برف را دارد.سقف ریلی حیاط -این مدل سازه‌ها برای انواع سقف استخر، حیاط، تراس، بالکن، پاسیو، نورگیرهای فروشگاهی و اداری و تجاری و سایر مکان‌ها استفاده می‌شود.

yXoiRmNZcY

مزایای پوشش سقف ریلی

 امکان کنترل باز و بسته شدن سقف

آب‌بندی و هوابندی بسیار حرفه‌ای

اجرای بدون نقص

تحمل وزن بالا

کیفیت بالاتر به همراه قیمت مناسب‌تر

مشاوره تخصصی رایگان

نصب سریع و آسان

شرایط لازم برای اجرای سقف ریلی

محیط مناسب برای اجرا

یک مجری باسابقه و متخصص

استفاده از متریال باکیفیت

اگر این موارد در اجرای سقف ریلی چه در تراسی کوچک و چه در استخری بزرگ رعایت شود می‌توانید نهایت استفاده را از محیط خود ببرید. مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با سال‌ها تجربه و سابق درخشان در زمینه تولید و ساخت انواع سقف متحرک و ریلی، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

سقف ریلی حیاط- در این مطلب در مورد موضوعات  سقف طلقی برای حیاط- سقف متحرک- سقف کاذب برای حیاط خلوت- سقف حیاط خلوت ارزان- سقف کشویی بالکن- قیمت سقف متحرک پلی کربنات- سقف متحرک برای پاسیو- اجرای سقف حیاط خلوت مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top