سقف حیاط خلوت یکی از قسمت‌های مهم در طراحی خانه است که به عنوان پوششی برای حیاط یا فضای باز خلوت استفاده می‌شود. این سقف معمولاً از موادی مانند چوب، فلز و یا مصالح سبک ساخته می‌شود. سقف حیاط خلوت باعث افزایش فضای زندگی خانواده در فضای باز می‌شود و امکان برگزاری فعالیت‌هایی مانند نشستن، تفریح، پذیرایی و مطالعه را در حیاط فراهم می‌کند. این سقف همچنین می‌تواند به عنوان یک حفاظت در برابر نور خورشید و باران نیز مورد استفاده قرار گیرد.



در انتخاب مواد و طراحی سقف حیاط خلوت، باید به نظرات مهندسین و کارشناسان ساختمانی توجه کرد و مطابق با شرایط اقلیمی منطقه، مناسب‌ترین طرح و مواد را انتخاب کرد. همچنین در هنگام اجرای پروژه، نیز به نکات ایمنی و بهداشتی در کار با مصالح و ابزارهای ساختمانی توجه لازم است.

قیمت سقف حیاط خلوت در مشهد - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف متحرک حیاط خلوت- اجرای سقف پلی کربنات مشهد- بهترین سقف برای حیاط خلوت- سقف حیاط خلوت ارزان- پوشش سقف حیاط- نورگیر ساختمان در مشهد- قیمت سقف طلقی برای حیاط- انواع سقف های پلی کربنات خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف حیاط خلوت در مشهدرا باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سقف حیاط خلوت در مشهد - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف حیاط خلوت در مشهد در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف متحرک حیاط خلوت- اجرای سقف پلی کربنات مشهد- بهترین سقف برای حیاط خلوت- سقف حیاط خلوت ارزان- پوشش سقف حیاط- نورگیر ساختمان در مشهد- قیمت سقف طلقی برای حیاط- انواع سقف های پلی کربنات با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع ازسقف حیاط خلوت در مشهد  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف حیاط خلوت در مشهد طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

GWOQqMrTwd

سقف حیاط خلوت چیست؟

حیاط خلوت خانه بخشی از آپارتمان های امروزی است که می تواند محل خوبی برای استراحت عصرگاهی و خوردن یک لیوان چای داغ باشد و یا اینکه به عنوان انباری و محل نگهداری گل های خانه و حتی به عنوان یک اتاق خواب مورد استفاده قرار گیرد . از اولین مشکلات استفاده از حیاط خلوت عدم وجود: یک سقف زیبا که علاوه بر جلوگیری از نفود انواع آلودگی از جمله گرد و غبار، باران و موجودات موذی و… است.

گروه سایه گستر آسیا با افتخار به شما مشتریان گرامی انواع سقف حیاط خلوت شامل سقف پلی کربنات ، سقف حبابی و سقف اکرولیک پیشنهاد می کند . قیمت سقف حیاط خلوت در مشهد -  این سقف ها در عین عبور نور طبیعی از آنها مانع دید از طبقات بالایی می شود. همچنین این سقف ها از مقاومت بسیار مناسبی در مقابل اثرات جوی و ضربه دارند ضمنا در مقابل آتش مقاوم بوده نمی سوزند . هم اکنون برای پوشش سقف حیاط خلوت از انواع مختلف با کیفیت های مختلف استفاده میشود.

در همه ی پوشش سقف حیاط خلوت می بایست از نورگیر استفاده کرد که می تواند از کیفیت و جنس های مختلفی ساخته شده باشد.علاوه بر جنس های مختلف شما می توانید از انواع نورگیر های سقفی مثل نور گیر سقفی ساده و یا بصور حبابی استفاده کنید.

سقف حیاط خلوت در ساختمان:

سقف حیاط خلوت امروزه یکی از اصلی ترین اجزاء ساختمان ها می باشد که در طبقات همکف مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر افراد برای زیباتر نمودن محل زندگی و افراد برای حفظ حریم شخصی و یا برای کار های دیگر از این پوشش در ساختمان خود استفاده می کنند. اما در کل سقف کاذب حیاط خلوت بر اساس نیاز مشتری و نوع کاربرد و همچنین با توجه به طراحی داخلی ساختمان به طرح های گوناگونی ساخته می شود. قیمت انواع سقف کاذب حیاط خلوت را بر اساس نوع متریال های مصرفی و متراژ مکان تعیین میشود .

انواع سقف های حیاط خلوت

در این قسمت از انواع مصالح مصرفی در سقف کاذب حیاط خلوت خواهیم پرداخت:

– نور گیر سقفی

– سقف کاذب حیاط خلوت

– سقف حیاط خلوت به صورت ورق پلی کربنات

معمولا حیاط خلوت در ساختمان برای استفاده از نور طبیعی ساخته می شود. اما با پوشش سقف مناسب می توانند از هدر رفتن انرژی و نیز می توان برای زیباسازی ساختمان استفاده کرد. بعضی از افراد از حیاط خلوت برای قرار دادن گلدان های طبیعی استفاده می کنند. اکثر این قسمت های پوشش حیاط خلوت مجهز به نور گیر سقفی باز شو می باشد برای تهویه هواساختمان و استفاده از هوای بیرون را دارد. برای پوشش سقف حیاط خلوت میتوان از انواع پوشش ها که در بازار موجود است استفاده کنید که یکی از این متریال ها پلی کربنات میباشد.

در قدیم از شیشه برای پوشش حیاط خلوت استفاده می شد.اما به دلیل شکستن و خطرات احتمال هنگام وزش باد یا اتفاقات دیگر از شیشه استفاده نمیشود و از پلی کربنات که یک پوشش امن و بسیار عالی است در این قسمت از ساختمان ها استفاده میشود. برای اطلاع از قیمت ومشاوره انواع سقف کاذب های کربنات و سقف های کشویی در همه ی نقاط کشور با شرکت سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

از جمله مزایای پلی کربنات در سقف کاذب ها:

امروزه در بسیار از پوشش سقف ها از این ماده استفاده می شود. قیمت سقف حیاط خلوت در مشهد-  برای این که هم سبک هم مقاوم است از آن استفاده می شود.

از جمله موارد استفاده از پلی کربنات می توان به موارد زیر اشاره نمود.

سقف سوله

سقف پارکینگ

سقف پاسیو

سقف استخرها

سقف طلقی برای حیاط

سقف مراکز تجاری و…میباشد.

چند مورد از مزایای مهم سقف حیاط خلوت میتوان اشاره کرده به مطالب زیر:

– سبکی بیشتر نسبت به شیشه

– عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب

– کاربرد به عنوان سقف دو جداره و یا چند جداره.

– مقاومت بالا در برابر ضربات و آسیب های احتمالی.

– شفاف بودن مانند شیشه و قابلیت نوردهی به مکان.

قیمت سقف حیاط خلوت در مشهد- در این مطلب در مورد موضوعات قیمت سقف متحرک حیاط خلوت- اجرای سقف پلی کربنات مشهد- بهترین سقف برای حیاط خلوت- سقف حیاط خلوت ارزان- پوشش سقف حیاط- نورگیر ساختمان در مشهد- قیمت سقف طلقی برای حیاط- انواع سقف های پلی کربنات مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top