سقف متحرک یک سقف قابل حرکت است که معمولاً برای فضاهای باز، مانند تراس، بالکن یا حیاط استفاده می‌شود. این سقف‌ها به عنوان جایگزینی برای سقف‌های ثابت بکار می‌روند و با کمک سیستمی از قابلیت‌های حرکتی مانند جمع شدن و یا باز شدن ایجاد می‌شوند. سقف‌های متحرک معمولاً از موادی مانند پلی کربنات و شیشه تهیه می‌شوند و می‌توانند به راحتی برای تأمین نور و هوای تازه وارد فضای داخلی ساختمان کاربرد داشته باشند. علاوه بر این، سقف‌های متحرک به دلیل امکان جمع شدن در فضاهای کوچک، کمک می‌کنند تا فضای باز در دوران آ



همچنین، سقف‌های متحرک معمولاً با استفاده از سیستم‌های خودکار تنظیم شده‌اند و به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شوند. این سیستم‌ها معمولاً شامل سنسورهای نور، باد و باران هستند که به صورت خودکار عملکرد سقف را تنظیم می‌کنند. به دلیل هزینه‌های بالای ساخت و نصب، سقف‌های متحرک معمولاً برای پروژه‌های بزرگ و یا خانه‌های لوکس استفاده می‌شوند.

سقف متحرک مشهد - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سقف متحرک بالکن- سقف متحرک فلزی- سقف متحرک ارزان- ریل سقف متحرک- سقف متحرک پارکینگ- قیمت سقف متحرک پاسیو- سقف متحرک برقی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف متحرک را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف متحرک مشهد - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف متحرک در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف متحرک بالکن- سقف متحرک فلزی- سقف متحرک ارزان- ریل سقف متحرک- سقف متحرک پارکینگ- قیمت سقف متحرک پاسیو- سقف متحرک برقی با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع ازسقف متحرک را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف متحرک طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

ndL9Qq3mAw

سقف متحرک

امروزه افزایش الزامات عملکردی به عنوان یکی از چالش های مهم و اساسی در طراحی ساختمان ها می باشد. یکی از انواع این الزامات، مشارکت انوع ساختمان ها از جمله؛ مراکز تفریحی و ورزشی و ساختمان های با عملکرد چندگانه در ایجاد یک معماری پایدار از لحاظ تطبیق پذیری آن با محیط پیرامون و تغییرات آب و هوایی و نیز کاهش مصرف انرژی است. بدنه یک ساختمان و سقف آن به طور خاص، به عنوان حائلی بین فضای داخل و خارج عمل می کند.

سقف متحرک مشهد - این حائل می تواند به شکل غیرمتحرک (استاتیک) و یا متحرک (دینامیک) در نظر گرفته شود که نوع متحرک آن می تواند سبب افزایش کارائی انرژی در ساختمان شود. در سقف های باز و بسته شونده باتوجه به شرایط اقلیمی و محیطی، بخشی از سقف و یا کل آن ظرف مدت زمان کوتاهی، به حالت باز یا بسته درمی آید. در سال های اخیر، پیشرفت در تکنولوژی ساخت و نیز تولید مصالح سبک، منجر به افزایش نوآوری در طراحی اینگونه سازه ها و گسترش کاربرد آن ها شده است.

اهمیت سقف متحرک در چیست؟

اجرای سقف متحرک برروی استخر در مناطق گوناگون و مواقع مختلف سال، ضمن ایجاد امنیت و آرامش خاطر، شما را در برابر اشعه ی سرطانزای فرابنفش خورشید در فصل تابستان محافظت نموده و امکان استفاده از استخر را در فصل سرد سال برای شما فراهم می آورد. سقف متحرک مشهد -به عنوان مثال در مناطق سردسیر کشور مانند استان های شمال غربی که ریزش نزولات جوی آن هم بصورت برف شایع تر است.

سقف متحرک در محیط های باز منزل مانند حیاط و تراس، عایق سرما بوده و از تجمع آب باران در حیاط خانه ها و ... جلوگیری می نماید. در مواردی که سازه نیاز به دیواره داشته باشد مانند پاسیو یا حیاط هایی که دارای باغچه و درخت بوده( برای محافظت و جلوگیری از آسیب رسیدن به درخت و قطع آنها) و ... دیواره ها نیز می توانند بصورت چند اسلاید متحرک باشند و امکان گشایش دیوارها بصورت جداگانه از سقف متحرک ممکن است که این امر، خود یک شیوه تحقق بخشیدن به پتانسیل فضای داخلی است.

یکی از ویژگیهای جالب توجه سقف متحرک که میتوان در آنها تعبیه نمود، مزیت هوشمندی این نوع سقف هاست. به نحوی که به هنگام بارش نزولات جوی، سقف متحرک به صورت اتوماتیک توسط سنسورهای هوشمندش بسته می شود و نیازمند فشردن دکمه های ریموت کنترل نمی باشد. سقف متحرک مشهد - این ویژگی سقف های متحرک علاوه بر کاربرد آن برروی حیاط و تراس موجب کاربرد آن برروی پشت بامها هم گشته است. سقف متحرک می تواند تیره و دارای رنگ های متنوع بوده و از دید و عبور هرگونه نور جلوگیری نماید و گاه می تواند از جنس شیشه و یا به حالت نورگیر باشد که همه موارد فوق الذکر به نوع بهره گیری، نمای ظاهری محل پروژه و سلیقه مشتریان عزیز دارد.

برای مثال برای سقف و دیواره های پاسیو و تراس، سقف متحرک شیشه ای و دیواره های متحرک کشویی هم نگهداری گل و گیاهان را ممکن نموده و هم ظاهر سازه را شکیل تر می نماید. شایان ذکر است که بکارگیری ورقهای پلی کربنات در سقف متحرک به دلائلی همچون دارابودن لایه ضد uv، سبک بودن علیرغم تحمل وزن بالا، قابلیت خمیدگی، نشکن بودن، عایق دما و صوت و شسشتوی راحت بیتشر مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

سقف متحرک مشهد- در این مطلب در مورد موضوعات سقف متحرک بالکن- سقف متحرک فلزی- سقف متحرک ارزان- ریل سقف متحرک- سقف متحرک پارکینگ- قیمت سقف متحرک پاسیو- سقف متحرک برقی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top