سقف جمع شونده متحرک، نوعی سقف متحرک است که به صورت اتوماتیک یا دستی با قابلیت جمع شدن و باز شدن عمل می‌کند. این نوع سقف در برخی از ساختمان‌ها و فضاهای باز مانند تراس‌ها، حیاط‌ها، پارکینگ‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. سقف جمع شونده متحرک معمولاً شامل چندین بخش قابل جمع شدن است که به صورت متحرک در قاب فلزی یا پلیمری قرار دارند. این سقف با داشتن قابلیت چرخش به صورت اتوماتیک یا دستی، می‌تواند به صورت جمع شده یا باز شده متناسب با نیاز و محیط اطراف، عمل کند.



استفاده از سقف جمع شونده متحرک، به دلیل داشتن ظاهری زیبا و جذاب، قابلیت تهویه‌سازی بهتر، افزایش نوردهی در محیط و افزایش ارتباط با محیط خارجی، مورد استقبال بسیاری از معماران و مهندسان معماری قرار گرفته است.

جمع شونده سقف متحرک - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سقف پارچه ای جمع شونده- سقف جمع شونده- سایبان جمع شونده دستی- قیمت سقف متحرک پاسیو- ریل سقف متحرک- قیمت سایبان جمع شونده- سقف متحرک ارزان- سقف متحرک فلزی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع جمع شونده سقف متحرک را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

جمع شونده سقف متحرک - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع جمع شونده سقف متحرک در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف پارچه ای جمع شونده- سقف جمع شونده- سایبان جمع شونده دستی- قیمت سقف متحرک پاسیو- ریل سقف متحرک- قیمت سایبان جمع شونده- سقف متحرک ارزان- سقف متحرک فلزی با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع ازجمع شونده سقف متحرک  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

جمع شونده سقف متحرک طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

 u6K3lel3MZ

سقف متحرک جمع شونده

سیستم های سقف متحرک یا سقف های تاشو، به نوعی از سقف ها گفته می شود که با استفاده از نیروی یک موتور الکتریکی، باز و بسته می شوند. جمع شونده سقف متحرک- فناوری های نوین در طراحی و تولید انواع سقف های متحرک منجر به ارائه محصولات بسیار کاربردی و زیبا شده است به گونه ای که قابل نصب در تمام شرایط آب و هوایی و موقعیت های داخل و بیرون از ساختمان می باشند. سقف های متحرک برای ایجاد سایه و در امان بودن از نور خورشید در ساختمان ها نصب می شوند.

از انواع سقف متحرک برای تراس مجتمع های مسکونی، هتل ها، استخرهای روباز، ویلاها، رستوران ها و کافه ها، اقامتگاه های تفریحی و سیاحتی، محوطه باغ و ….، استفاده می شود. این سقف ها در ابعاد و اندازه های مختلف وجود دارند و با فشار یک دکمه و از طریق ریموت کنترل، باز و بسته می شوند.

سقف متحرک، یک انتخاب ایده آل برای فصل تابستان

سیستم های سقف جمع شونده، سیستم های ثابت و دائمی نیستند اما می توانند یک مکان موقتی را برای استراحت روزانه به ویژه در فصل تابستان ایجاد کنند. جمع شونده سقف متحرک- محوطه ویلاها، باغ یا تراس در ساختمان های مسکونی در فصل تابستان در معرض تابش نور خورشید قرار دارند؛ ساکنین ساختمان که تمایل دارند یک صبحانه لذت بخش را در تراس یا باغ میل کنند، می توانند با نصب سقف های متحرک، سایه مناسبی را برای خود ایجاد کنند.

باز و بسته شدن سقف های متحرک با توجه به نیاز یا تمایل افراد، انجام می گیرد. انتخاب نوع این سقف ها و جنس مواد سازنده آنها نیز مسأله مهمی است که در این مورد باید به آن دقت نمود.

خرید و نصب سقف متحرک، یک سرمایه گذاری بلند مدت

طراحان و مهندسان حوزه تجهیزات و مصالح ساختمانی عقیده دارند نصب سقف متحرک برای موقعیت های مختلف در ساختمان، یک نوع سرمایه گذاری بلند مدت است. با این سقف ها تا حدود 5 تا 15 درصد در هزینه های ساختمانی صرفه جویی می شود. برترین سقف های متحرک از سازه های آلومینیومی سبک ساخته می شوند که در برابر شرایط محیطی، بسیار مقاوم می باشند. این در حالی است که پوشش های مقاوم PVC برای این تجهیزات موجب می شوند مقاومت سقف ها در برابر وزش بادهای شدید، افزایش پیدا کند.

جمع شونده سقف متحرک- در این مطلب در مورد موضوعات سقف پارچه ای جمع شونده- سقف جمع شونده- سایبان جمع شونده دستی- قیمت سقف متحرک پاسیو- ریل سقف متحرک- قیمت سایبان جمع شونده- سقف متحرک ارزان- سقف متحرک فلزی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top