سقف جمع شونده شیشه‌ای، یک نوع سقف شیشه‌ای است که قابلیت جمع شدن و باز شدن دارد. این نوع سقف، معمولاً در برخی از ساختمان‌ها و فضاهای باز مانند رستوران‌ها، کافه‌ها، تراس‌ها، حیاط‌ها، استخرها و غیره استفاده می‌شود. سقف جمع شونده شیشه‌ای معمولاً شامل چندین قطعه شیشه‌ای مستطیل شکل است که در قاب‌های فلزی یا پلیمری قرار گرفته‌اند. این سقف با قابلیت چرخش به صورت اتوماتیک یا دستی، می‌تواند به صورت جمع شده یا باز شده متناسب با نیاز و محیط اطراف، عمل کند.



استفاده از سقف جمع شونده شیشه‌ای، به دلیل داشتن ظاهری زیبا و جذاب، افزایش نوردهی در محیط، قابلیت تهویه‌سازی بهتر و افزایش ارتباط با محیط خارجی، مورد استقبال بسیاری از معماران و مهندسان معماری قرار گرفته است.

سقف جمع شونده شیشه ای - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سقف پارچه ای جمع شونده- قیمت سقف جمع شونده- سایبان جمع شونده دستی- سقف شیشه ای جمع شونده- جمع شونده سقف متحرک- سقف جمع شو استخر- قیمت سقف متحرک چادری- سقف های تاشو خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف جمع شونده شیشه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف جمع شونده شیشه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف جمع شونده شیشه ای در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف پارچه ای جمع شونده- قیمت سقف جمع شونده- سایبان جمع شونده دستی- سقف شیشه ای جمع شونده- جمع شونده سقف متحرک- سقف جمع شو استخر- قیمت سقف متحرک چادری- سقف های تاشو با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف جمع شونده شیشه ای  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف جمع شونده شیشه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد.

hWLcSwS7Asسقف جمع شونده چیست؟

سقف جمع شونده یک سیستم سقف است که می تواند متناسب با نیاز باز و بسته شود. در هنگام هوای نامناسب ، برخی از سقف ها می توانند بسته شوند تا از آفتاب و باران محافظت کنند. سقف جمع شونده یک سیستم ضد آفتاب پویا است که باعث می شود نور خورشید و نور طبیعی به محیط زندگی و کار شما برسد. می توان سیستم سقف اتوماتیک را بصورت متصل به خانه یا ویژگی های مستقل برای پوشاندن فضای باز مانند استخر یا محل غذاخوری نصب نمود.

سقف های جمع شونده برای چه مواردی استفاده می شوند؟

سقف های جمع شونده را می توان در انواع محیط ها از قبیل موارد زیر نصب نمود :

 خانه های شخصی

  • حیاط ها
  • رستوران ها
  • محیط های تجاری

اغلب اوقات ، از سیستم سقف جمع شونده در مواردی استفاده می شود که مالک به دنبال مواردی بیش از حفاظت در برابر نور خورشید و همچنین امکان جلوگیری از محدودیت های جوی است که مالک را قادر می سازد در تمام طول سال برای سرگرمی از فضای بیرون خانه خود استفاده کند.

سیستم های سقف جمع شونده چگونه کار می کنند؟

سیستم های سقف جمع شونده سازه های سایه ای هستند که در کنار یک ساختمان موجود ساخته شده اند. سقف را می توان به صورت فشرده جمع کرد و از آن استفاده نکرد ، سپس با استفاده از یک سیستم درایو خودکار می توان با لمس یک دکمه در صورت لزوم سقف را به صورت هوشمندانه باز کرد.

توضیحات فنی

 موتوری که در سر واحد قرار دارد تسمه های واقع در داخل تیرهای سیستم سقف را می چرخاند. این تسمه ها به میلگردهای آلومینیومی متصل می شوند که به غشا پارچه متصل می شوند. سقف جمع شونده شیشه ای - هنگامی که کمربندها در داخل تیرچه حرکت می کنند ، میله ها پارچه را در امتداد طرح سیستم حرکت می دهند. وقتی پارچه به حداکثر حد مجاز خود می رسد ، غشا محکم کشیده می شود تا یک پوشش شسته و رفته و ضد آب باشد.

سقف های جمع شونده می توانند از آب بندهای یکپارچه و ناودان استفاده کنند که هوشمندانه آب باران را به محل تخلیه مورد نظر منتقل می کند. نور چراغ ها قابل تنظیم هستند ، که بهترین نور را برای شب های بیرون از منزل با دوستان یا مشتریان به وجود می آورند. استفاده از سنسورهای هواشناسی اختیاری مانند سنسورهای باد یا باران ، مزیت کنترل اتوماتیک را حتی در هنگام غیبت کاربر فراهم می کند.

سقف جمع شونده را چگونه انتخاب کنیم ؟

امروزه روزگار بام های دائمی که به یک دارای ثابت در خانه تبدیل می شد ، گذشته است. اکنون ، توانایی نصب سقف های جمع شونده برای محیط دلخواه شما که ویژگی های استاندارد را به همراه دارد فراهم شده است. با لمس یک دکمه ، هم اکنون می توانید سقف ها را به دلخواه باز و بسته کنید  و از فضای موجودتان در تمام طول سال بدون اینکه در معرض اضافی گرما ، سرما و  هوای مرطوب قرار بگیرید، استفاده کنید.

فاکتورهایی که باید هنگام انتخاب یک سقف قابل جمع شدن در نظر بگیرید شامل موارد زیر می باشد :

آیا به دنبال محافظت در برابر باران هستید یا فقط یک سایبان میخواهید؟ سقف جمع شونده با پارچه ضد آب ساخته شده است که امکان استفاده از فضای بیرونی را در تمام طول سال با انعطاف پذیری بالا فراهم می کند. سقف جمع شونده شیشه ای - بنابراین اگر به دنبال یک مورد ضد آب همراه با سایبان برای خود هستید ، سقف جمع شونده بهترین گزینه برای شماست.

پارچه سقفی جمع شونده ضد آب را انتخاب کنید

بسته به نوع سقف ، برخی از سقف های جمع شونده از پارچه ای ضد آب و تمیز استفاده می کنند که 100٪ محافظت در برابر باران را ارائه می دهد و سقف جمع شونده را به گزینه ای مناسب برای تمام فصول و انواع آب و هوا تبدیل می کند.

یک شرکت معتبر سقف جمع شونده را انتخاب کنید

مانند هر خرید قابل توجهی برای بهبود خانه یا سبک زندگی ، مجموعه گسترده ای از گزینه ها در بازار وجود دارد. اما ضرب المثل قدیمی درست است: “شما همان چیزی را می گیرید که برای آن هزینه می کنید”.

گزینه های ارزان تر همیشه در دسترس هستند ، اما ابتدا انتخاب یک محصول با کیفیت بالا ، اغلب در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.سیستم سقف جمع شونده یک سرمایه گذاری طولانی مدت می باشد که باید برای سالهای طولانی بدون خطا کار کند. یک شرکت معتبر برای شما گارنتی و خدمات پس از فروش ارایه می دهد.

سقف جمع شونده شیشه ای - در این مقاله در مورد موضوعات سقف پارچه ای جمع شونده- قیمت سقف جمع شونده- سایبان جمع شونده دستی- سقف شیشه ای جمع شونده- جمع شونده سقف متحرک- سقف جمع شو استخر- قیمت سقف متحرک چادری- سقف های تاشو مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top