درب شیشه ای تلسکوپی یک نوع درب شیشه ای است که به صورت قابل تلسکوپ نصب می‌شود و امکان باز و بسته شدن آن را فراهم می‌کند. این درب در برخی موارد برای استفاده در فضاهای بسته و بزرگ مانند بالکن‌ها، تراس‌ها و رستوران‌ها استفاده می‌شود. برای نصب درب شیشه ای تلسکوپی ابتدا باید ابعاد درب و محل نصب آن را بررسی کرد. سپس با توجه به ابعاد و محل نصب درب، قابل تلسکوپ درب باید طراحی و ساخته شود. پس از ساخت قاب، درب شیشه ای در داخل قاب نصب می‌شود. در مرحله بعدی، باید سیستم باز و بسته شدن درب شیشه ای تلسکوپی طر



پس از نصب درب، باید آن را تست و تأیید کرد که به درستی کار می‌کند و سیستم باز و بسته شدن درب به درستی کار می‌کند. همچنین، درب باید قابلیت تلسکوپی داشته باشد تا در صورت نیاز، به راحتی بتوان آن را به داخل قاب جمع کرد.

در کل، نصب درب شیشه ای تلسکوپی باید توسط متخصصین مجرب و با استفاده از تجهیزات و مواد با کیفیت انجام شود تا از عملکرد بهینه و دوام دراز مدت درب اطمینان حاصل شود.

درب شیشه ای تلسکوپی - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت درب اتوماتیک شیشه ای دست دوم- قیمت درب شیشه ای تلسکوپی- محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای- قیمت درب شیشه ای ساده- دربهای اتوماتیک شیشه ای- در تلسکوپی- درب شیشه ای مغازه- درب اتوماتیک تلسکوپی خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع درب شیشه ای تلسکوپی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

درب شیشه ای تلسکوپی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع درب شیشه ای تلسکوپی در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت درب اتوماتیک شیشه ای دست دوم- قیمت درب شیشه ای تلسکوپی- محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای- قیمت درب شیشه ای ساده- دربهای اتوماتیک شیشه ای- در تلسکوپی- درب شیشه ای مغازه- درب اتوماتیک تلسکوپی با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از درب شیشه ای تلسکوپی  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

درب شیشه ای تلسکوپی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد.

Ao5KS869Gw

همه چیز درباره درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

یکی از انواع درب های اتوماتیک، درب تلسکوپی می باشد که برای ورودی هایی با فضای محدود ، فضاهایی باریک مانند راهروها کاربرد فراوان دارد.در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این محصول بدانید.

سیستم درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی به چه صورت است؟

ساختار درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مانند درب های کشویی به صورت افقی باز و بسته می شود. در این درب ها چهارلنگه متحرک به کار گرفته می شود تا به راحتی و با سرعت بالاتری عمل باز و بسته شدن درب را انجام دهد. این نوع درب با ورودی هایی تا عرض 6 متر و ارتفاع 3 متر قابل نصب است. درب شیشه ای تلسکوپی -  شیشه ای که در این نودرب استفاده می شود از جنس سکوریت نشکن می با ضخامت 10-20 میلیمتر باشد. مجهز به سیستم تنظیماتی از جمله :

 وضعیت دائم باز، دائم بسته، نیمه باز، ورود ممنوع، خروج ممنون می باشد که هر کدام برای شرایطی خاص تنظیم می شود. مثلا وضعیت دائم بسته برای زمانی تنظیم می شود که بخواهید تا مدت زمان مشخص امکان تردد وجود نداشته باشد.

مشخصات فنی درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

  • سیستم کنترل تردد یا ریموت کنترل
  • برنامه زمانبندی
  • کنترل هوشمند با قابلیت ضد برخورد
  • سیستم سنسورهای ایمنی خطی بین دربها

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

  • مناسب برای اماکنی که دارای عرض کمی دارد.
  • مناسب برای فضاهایی که دارای تردد زیادی است مانند مراکز خرید، بیمارستان ها ، بانکها
  • حرکت آرام و بدون صدا به دلیل مجهز بودن به چرخ های پلیمری
  • جلوگیری از ورود گردو غبار
  • جلوگیری از اتلاف انرژی
  • جلوگیری از انتقال بیماری در مراکز درمانی
  • دارای طراحی زیبا و مدرن
  • دارای قفل الکترونیکی به وسیله هنگرها: می توان از این قابلیت زمانی استفاده کرد که بخواهید در زمان مشخص درب ورودی قفل شود و امکان تردد وجود نداشته باشد.
  • دارای برق اضطراری است که در مواقع قطع برق، درب باز و بسته می شود. ( این قابلیت را می توان در هنگام خرید و سفارش را درخواست نمود.)
  • تردد راحت

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مطابق با سیستم اتوماسیون اداری

امروزه درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی دارای امکاناتی می باشد که با سیستم اتوماسیون اداری مطابقت می کند . این بدان معنی است که امکان تهیه گزارشی از ورود و خروج پرسنل وجود دارد. درب شیشه ای تلسکوپی - سیستم این درب ها با دستگاههای مخصوص (حضور و غیاب) اتصال پیدا می کند و به با اثر انگشت یا کارت یا تشخیص چهره فردد مورد نظر باز می شود. همچنین سیتم این درب ها قابل ست کردن با دستگاه کارت خوان می باشد بدین صورت که تنها با کارت بانکی درب باز می شود. این قابلیت برای بانک ها و مراکز ATM استفاده می شود.

اجزای درب اتوماتیک تلسکوپی

درب های اتوماتیک تلسکوپی دارای قاب یا فریمی از جنس آلومینیوم هستند که در برابر خوردگی مقاومند و دچار زنگ زدگی نمی شود. فریم های این درب دارای رنگ بندی بسیاری است ولی رنگ نقره ای آن بسیار محبوب است.

جنس شیشه به کار رفته در این نوع درب سکوریت می باشد و به صورت های مات ، سندپلاست یا طرح دار تولید می شود.

نحوه سفارش درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

قبل از سفارش و خرید درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی باید بدانید این درب برای فضای شما مناسب است یا نه؟ برای دانستن این موضوع می توانید با ما تماس بگیرید تا مشاوره ما را دریافت کنید. پس از آن اندازه گیری ابعاد فضای مورد نظر باید انجام گیرد. از آنجائیکه دقت اندازه گیری مهم است کارشناسان ما به صورت رایگان با حضور در محل ابعاد فضای مورد نظر شما را اندازه گیری می کنند.

درب شیشه ای تلسکوپی - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت درب اتوماتیک شیشه ای دست دوم- قیمت درب شیشه ای تلسکوپی- محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای- قیمت درب شیشه ای ساده- دربهای اتوماتیک شیشه ای- در تلسکوپی- درب شیشه ای مغازه- درب اتوماتیک تلسکوپی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top