سقف متحرک استخر، یکی از راهکارهایی است که برای بهینه سازی استفاده از فضای استخر و افزایش راحتی و کارایی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. اجرای سقف متحرک استخر به دلیل مزایایی که دارد، امروزه در ساختمان‌های مسکونی و تجاری بسیار رایج شده است. در ادامه، مراحل اجرای سقف متحرک استخر را شرح می‌دهیم:



  1. بررسی محیط استخر: در ابتدا باید محیط استخر به دقت بررسی شود تا با توجه به نوع و اندازه استخر، ابعاد و نحوه نصب سقف متحرک تعیین شود. همچنین باید به این نکته توجه داشت که سقف متحرک باید با محیط استخر و طبیعت آن سازگار باشد.
  2. طراحی و مهندسی سقف: پس از بررسی محیط استخر، باید سقف متحرک با توجه به نیازها و امکانات استخر، طراحی و مهندسی شود. در این مرحله باید به نحوه تعلیق سقف، جزئیات مکانیزم باز و بسته شدن، نوع و جنس قابل استفاده برای ساختار سقف و همچنین امکانات دیگر مورد نیاز توجه شود.
  3. خرید و تهیه مواد و قطعات: پس از طراحی و مهندسی سقف، مواد و قطعات مورد نیاز برای تولید و نصب سقف باید تهیه شود. این شامل قاب سقف، قطعات مکانیکی، پوشش سقف و سایر امکانات مورد نیاز می‌شود.
  4. تولید سقف: پس از تهیه مواد و قطعات، باید سقف متحرک تولید شود. این شامل قاب سقف، قطعات مکانیکی، پوشش سقف و سایر امکانات مورد نیاز است. تولید سقف باید با دقت و بر اساس طراحی و مهندسی صورت گرفته باشد.
  5. از تولید سقف، مرحله نصب آن آغاز می‌شود. در این مرحله باید با توجه به طرح و مهندسی سقف، نحوه نصب سقف تعیین شود. این شامل نحوه نصب قاب سقف، قطعات مکانیکی، پوشش سقف و سایر امکانات مورد نیاز است.
  6. آزمایش و تست سقف: پس از نصب سقف، باید آن را آزمایش و تست کرد تا اطمینان حاصل شود که سقف به درستی نصب شده و کارایی مناسبی دارد. در این مرحله باید عملکرد مکانیزم باز و بسته شدن سقف، جنس و کیفیت پوشش سقف و دیگر جزئیات مورد بررسی قرار گیرد.
  7. پایان کار و تحویل پروژه: در مرحله پایانی، پروژه باید به مشتری تحویل داده شود. در این مرحله باید تضمین شود که کار به درستی انجام شده و مشتری راضی است. همچنین باید از مشتری برای نگهداری و تعمیرات دوره‌ای سقف متحرک استخر آموزش داده شود.

اجرای سقف متحرک استخر - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف متحرک استخر- اجرای سقف استخر- سقف ارزان استخر- اجرای سقف متحرک برقی- سقف کرکره ای استخر- سقف ریلی استخر- سقف استخر پلی کربنات خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع اجرای سقف متحرک استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

اجرای سقف متحرک استخر - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع اجرای سقف متحرک استخر در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف متحرک استخر- اجرای سقف استخر- سقف ارزان استخر- اجرای سقف متحرک برقی- سقف کرکره ای استخر- سقف ریلی استخر- سقف استخر پلی کربنات با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از اجرای سقف متحرک استخر  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

اجرای سقف متحرک استخر طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد.

eQmJiAnnyP

سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر (Removable pool roof) معایب استخر روباز را برطرف می‌کند.استخرها از جمله مکانهایی است که سقف متحرک برای آنها مناسب است زیرا ساخت استخر سرپوشیده هزینه زیادی برای افراد دارد.

استخرهای سرپوشیده علاوه بر هزینه های زیاد آنها معایبی هم دارند از جمله اینکه در هیچ زمانی نمی‌توان از نور خورشید استفاده کرد.سقف جمع شو  این امکان را به کاربران می‌دهد که در تمام فصول سال بتوانند از استخر بهره برداری کنند.

سقف متحرک را می‌توان برای فصل سرما و بارندگی باز کرد و برای زمانی که هوا گرم است و آفتاب ملایمی وجود دارد، آن را باز نموده و از نور خورشید استفاده نمود. اجرای سقف متحرک استخر - سقف جمع شو استخر دارای انواع مختلفی است که هر کدام طرفداران خاص خودش را دارد. از ویژگیهایی که در همه سقف های متحرک استخر می‌توان بر شمرد راحت بودن استفاده از آن است. به راحتی می‌توان با دست و یا ریموت کنترلی آن را باز و بسته کرد.

 علاوه بر ظاهر زیبایی که سقف متحرک استخر دارد عایق بسیار مناسبی در برابر سرما و گرما است و همینطور محافظی برای پوشاندن آب از هر نوع آلودگی. در مواقعی که نور مستقیم آفتاب به اوج خود می‌رسد، تماس بدن با اشعه ماورابنفش خورشید نیز بیشتر می‌شود. در این هنگام است که لزوم وجود سقف جمع شو احساس می‌شود.

انواع سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر همانند انواع دیگر سقف های جمع شو دارای انواع مختلفی است. انواع سقف متحرک استخر در مکانهای مختلف مورد نیاز است. اجرای سقف متحرک استخر -  برای مثال بعضی از مشتریان سقف های متحرکی را می‌پسندند که دارای دید مناظر اطراف باشد. سقف متحرک پلی کربنات از جمله این نوع سقف ها است.

برای پوشش های متحرک استخر می‌توان از نورگیر حبابی استفاده نموده و نور لازم را تامین کرد. شکلهای سقف متحرک استخر را به صورت قوسی و چندضلعی می‌سازند.

سقف متحرک برقی استخر

سقف جمع شونده استخر باعث می‌شود که بتوان در تمام موافع از استخر بهره برداری نمود. اگر سقف متحرک برقی استخر برای استخر نصب شود، استفاده از آن را راحت تر می‌کند زیرا سقف برقی توسط یک ریموت کنترلی باز و بسته می‌شود. سقف جمع شو برقی کاملا در برابر رطوبت و گازهایی نطیر کلر ایمن سازی شده اند.

جنس سقف متحرک برقی استخر از نوع پل کربنات است. جنس ستون و بدنه این نوع پوشش های استخر پی وی سی، آهن، آلومیینیوم و یا تلفیقی از این موارد است.

سقف های متحرک در انواع و ابعاد مختلفی است که دارای قیمت های مختلف می‌باشد. با سقف متحرک برقی استخر می‌توان علاوه بر زیبایی و حفط حریم شخصی از هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری به عمل آورد.

نصب سقف متحرک استخر

استخرهای روباز را با نصب سقف متحرک استخر می‌توان به یک استخر چهار فصل تبدیل نمود. سقف جمع شو شاید به عنوان بهترین سازه برای استخرها باشد. اجرای سقف متحرک استخر -  استخرها به علت استفاده خاصی که از آن می‌شود و برای سلامتی و تفریح بسیار مفید هستند باید از جهت زیبایی و امنیت بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

اجرا و نصب سقف متحرک استخر تقریبا یکی از موارد لازم و ضروری برای استخرها به شمار می‌روند. نصب سقف متحرک، یکی از مواردی است که باید توسط کارشناسان انجام گیرد که کاربران را دچار مشکل نکند.

سقف جمع شو استخر به صورت ریلی بر روی هم سوار شده و به راحتی جابه جا می‌شوند. برای نصب این سازه باید دقت لازم را به عمل آورد که برای احرای آن، کاربران دچار مشکل نشوند.

خرید سقف متحرک استخر

خرید سقف متحرک استخر امکانی عالی برای استفاده از استخرهای روباز در تمامی شرایط آب و هوایی و فصول گوناگون سال ایجاد می‌کند. این سازه هم برای استخر عمومی و هم استخرهای خصوصی مورد نیاز است.

در خرید سقف متحرک استخر باید در نظر داشت که این سازه دارای طراحی درستی باشد. طراحی درست می‌تواند نیازهای یک کارفرما را برطرف کرده و به جذابیت استخر بیفزاید. این مساله بسیار مهم است که سقف متحرک سیستمی طولانی مدت و برای تمام سال با همان کیفیت اولیه داشته باشد.

اجرای سقف متحرک استخر - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت سقف متحرک استخر- اجرای سقف استخر- سقف ارزان استخر- اجرای سقف متحرک برقی- سقف کرکره ای استخر- سقف ریلی استخر- سقف استخر پلی کربنات مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top