درب شیشه‌ای تاشو یک نوع درب است که باز و بسته شدن آن به صورت تاشویی صورت می‌گیرد. این درب‌ها معمولاً از شیشه تمام می‌باشند و به عنوان درب ورودی و خروجی در ساختمان‌های مسکونی و تجاری استفاده می‌شوند. برای نصب درب شیشه‌ای تاشو، ابتدا باید محل نصب درب تاشو تعیین شود. سپس با توجه به ابعاد و شکل درب، شیشه‌های لازم برای درب تاشو قطع و به اندازه مناسب برش داده می‌شوند. سپس شیشه‌ها به وسیله پروفیل‌های آلومینیومی به هم متصل می‌شوند و در انتها درب تاشو با نصب شارژرهای برقی و موتورهایی که حرکت درب را تامی



در هنگام نصب درب شیشه‌ای تاشو باید موارد زیر را در نظر گرفت:

انتخاب متریال مناسب: برای ساخت درب شیشه‌ای تاشو می‌توان از شیشه‌های تمام یا لامینه استفاده کرد. همچنین پروفیل‌های استفاده شده باید از جنس مقاوم و با کیفیت باشند.

اندازه‌گیری دقیق: برای نصب درب شیشه‌ای تاشو باید ابعاد محل نصب به دقت اندازه‌گیری شود تا درب به صورت مناسب نصب شود.

رعایت ایمنی: در نصب درب شیشه‌ای تاشو باید از نظر ایمنی دقت لازم را داشته باشیم و تمامی قطعات و پروفیل‌ها باید به صورت صحیح و مطابق با استانداردهای ایمنی نصب شوند.

تهویه مناسب: درب شیشه‌ای تاشو باید قابلیت تهویه مناسب را داشته باشد تا در صورت باز و بسته شدن درب، جریان هوا را مانع نکند و ایجاد مشکلاتی نظیر تراکم هوا در داخل ساختمان را جلوگیری کند.

صرفه‌جویی در فضا: یکی از مزایای درب شیشه‌ای تاشو، صرفه‌جویی در فضا است. زیرا درب با باز شدن، فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و امکان عبور از طریق آن برای افراد راحت تر است.

نظافت و مراقبت: برای نگهداری و مراقبت از درب شیشه‌ای تاشو، باید با استفاده از مواد مناسب، شیشه‌های درب را تمیز نگه داشت. همچنین باید مراقب باشیم که هرگونه ضربه و خراش به درب نرسد تا عمر مفید آن افزایش یابد.

به طور کلی نصب درب شیشه‌ای تاشو به دلیل زیبایی، صرفه‌جویی در فضا، نورگیری بهتر و داشتن دید منظره زیبا، در ساختمان‌های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت درب شیشه ای تاشو - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو- مدل شیشه برای بالکن- قیمت درب کشویی بالکن- بالکن تاشو- شیشه بالکن ارزان-پروفیل بالکن شیشه ای- معایب بالکن شیشه ای خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع درب شیشه ای تاشو را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت درب شیشه ای تاشو - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع  درب شیشه ای تاشو در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو- مدل شیشه برای بالکن- قیمت درب کشویی بالکن- بالکن تاشو- شیشه بالکن ارزان-پروفیل بالکن شیشه ای- معایب بالکن شیشه ای با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از درب شیشه ای تاشو  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

درب شیشه ای تاشو طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد.

jRYdGM4Hws

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

یکی دیگر از انواع دربهای اتوماتیک درب اتوماتیک شیشه ای تاشو می باشد که جهت ورودی های بسیار کم عرض ( کمتر از ۲۰۰ سانتی متر) مورد استفاده قرار می گیرد و حدود ۹۵% عرض کل را قابل استفاده می نماید.

در فضاهایی که دهانه ورودی کم عرض می باشد بهترین گزینه درب اتوماتیک تاشو می باشد. قیمت درب شیشه ای تاشو - درب اتوماتیک شیشه ای تاشو در حقیقت ساختاری مشابه درب اتوماتیک لولایی دارد، با این تفاوت که گویی هر لنگه آن به دو قسمت تقسیم شده و دو لنگه توسط لولا به یکدیگر متصل شده اند.

درب اتوماتیک تاشو را می توان به گونه ای طراحی نمود که فقط به یک جهت باز شود، برای مکانهایی با تردد بالا و نامحدود مناسب بوده و در عین حال دارای حرکتی بسیار نرم ، روان و بی صدا می باشد.

سیستم امنیتی هوشمند درب اتوماتیک تاشو از برخورد احتمالی با هرگونه مانعی جلوگیری می کند و به محض تشخیص مانع، فرمان توقف درب، توسط کنترلر صادر می گردد.

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

یکی از مزایای درب اتوماتیک تاشو شعاع کوتاه حرکت درب به هنگام باز و بسته شدن می باشد. قیمت درب شیشه ای تاشو -  این ویژگی درب اتوماتیک تاشو سبب کاربرد بسیار آن در مکا نهای کم عرض شده است.

لازم به ذکر است که از درب اتوماتیک تاشو در مواردی که امنیت بالا مهمترین مسئله می باشد استفاده می گردد.

عملکرد سریع این نوع درب تضمین می کند که امنیت مورد نظر به مخاطره نمی افتد و ورودی عریضی را در مدت زمان کوتاهی می گشاید.

درب های اتوماتیک تاشو در مدت زمانی حدود ۲ تا ۴ ثانیه باز می شوند و سرعت استاندارد آن ها یک متر بر ثانیه است.

 ویژگی درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

از جمله ویژگی های این نوع درب اتوماتیک شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قابلیت اتصال به فلاشر، قفل الکتریکی، چراغ راهنما، ضربه گیرهای لاستیکی، کارت خوان سیستم های بارکد، کارت هوشمند
  • کاهش شعاع عملیاتی درب هنگام باز و بسته شدن
  • سرعت بالای باز و بسته شدن در فضاهای محدود
  • توان کمتر نسبت به درب لولایی معمولی
  • سریع و ایمن

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی فروشگاه ها و مراکز خرید
  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی بیمارستان ها
  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی شرکت ها و ادارات
  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی مراکز دولتی و خصوصی
  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی ساختمان های عمومی و امنیتی

قیمت درب شیشه ای تاشو - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو- مدل شیشه برای بالکن- قیمت درب کشویی بالکن- بالکن تاشو- شیشه بالکن ارزان-پروفیل بالکن شیشه ای- معایب بالکن شیشه ای مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top