اجرای سقف شیشه‌ای به دلیل پیچیدگی طراحی و نیاز به دقت بالا، نیاز به تجربه و تخصص بالایی در این زمینه دارد. در ادامه مراحل اجرای سقف شیشه‌ای را برای شما توضیح می‌دهیم: بررسی محل اجرا: قبل از هر چیز، باید محل اجرای سقف شیشه‌ای بررسی شود. معمولاً سقف شیشه‌ای در فضاهای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین باید محیط را برای بررسی شرایط آب و هوا، نور محیط و دیگر عوامل محیطی بررسی کرد. طراحی و نقشه‌برداری: بعد از بررسی محل اجرای سقف شیشه‌ای، نیاز است که طرح و نقشه‌برداری انجام شود. این نقشه شامل ج



پوشش‌دهی: در این مرحله، باید از پوشش‌دهی مناسب برای سقف شیشه‌ای استفاده شود که باید مقاومت خوبی در برابر آب و هوای سخت و نور آفتاب داشته باشد. پوشش می‌تواند از جنس فیلم مخصوص، یا پوشش‌های مشابه باشد.

تست و تایید: پس از اجرای سقف شیشه‌ای، باید تست‌های لازم برای اطمینان از کیفیت ساخت و تعمیرات آینده صورت گیرد. این تست‌ها می‌تواند شامل آزمایش بارگذاری، تست آب و هوا و تست شکستگی باشد.

نگهداری و تعمیر: پس از نصب، سقف شیشه‌ای نیاز به نگهداری و تعمیر دارد تا ماندگاری آن بهبود یابد. برای نگهداری، پوشش‌ها باید منظماً تمیز شده و اتصالات بین شیشه‌ها باید بررسی شوند.

در کل، اجرای سقف شیشه‌ای یک فرآیند پیچیده و دقیق است که نیاز به تخصص و تجربه بالایی در زمینه ساخت و نصب سازه‌های شیشه‌ای دارد. ب

قیمت اجرای سقف شیشه ای - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت شیشه نشکن برای سقف- سقف شیشه ای منزل- قیمت سقف شیشه ای ماشین- انواع سقف شیشه ای- سقف شیشه ای اتاق خواب- مزایا و معایب سقف شیشه ای- کف شیشه ای- اجرای سقف شیشه ای گلخانه خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع اجرای سقف شیشه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت اجرای سقف شیشه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع اجرای سقف شیشه ای در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت شیشه نشکن برای سقف- سقف شیشه ای منزل- قیمت سقف شیشه ای ماشین- انواع سقف شیشه ای- سقف شیشه ای اتاق خواب- مزایا و معایب سقف شیشه ای- کف شیشه ای- اجرای سقف شیشه ای گلخانه با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از اجرای سقف شیشه ای  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت اجرای سقف شیشه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد.

UFTlnS3wEI

سقف شیشه ای

اسکای‌ لایت یا سقف شیشه‌ای سازه‌ای نور گذر است که در سقف ساختمان‌ها به جای مصالح رایج اجرا شده و ضمن تامین زیبایی ساختمان، امکان بهره‌مندی هر چه بیشتر بخش‌های مرکزی ساختمان را از نور طبیعی فراهم می‌کند. روشنایی روز از طریق روشنایی آسمان و نیز از طریق تابش مستقیم خورشید تامین می‌شود. امروزه اسکای‌ لایت‌ ها به صورت وسیعی در تامین روشنایی روز برای ساختمان‌های مسکونی، عمومی و تجاری به کار برده می‌شوند.

اجرای جداره های نور گذر در سقفها و تلفیق این نوع فضاها با سازه های اصلی بنا امروزه در دستور کار معماران با تجربه و معماران جوان قرار گرفته است .

احتمالا یکی از علایق شما هم این است که در تراس منزل خود در یک فضای دنج و آرام، همزمان با نوشیدن چای یا قهوه به تماشای آسمان بنشینید. قیمت اجرای سقف شیشه ای - اما به محض ابری شدن آسمان مجبور شوید که آن کنج دنج را ترک کرده و برای فرار از خیس شدن به داخل منزل برگردید. چه چیزی بهتر از این که زیر آسمان برفی و بارانی بنشینید و بدون ترس از خیس شدن، هم قهوه بنوشید و هم از محیط لذت ببرید؟ این رویای لذت­بخش، با استفاده از سقف­های شیشه­ای برای شما عملی خواهد شد.

سقف شیشه ای چه کاربرد و مزیتی دارند؟

این روزها پوشاندن سقف بالکن و تراس­­ها یا باغچه­ها و گلخانه­ها با شیشه، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. از طرفی سقف­های شیشه­ای چهره­ای بسیار مدرن به فضای ساختمان شما می­دهند. قابلیتی که به جذابیت این سقف­ها می­افزاید، امکان باز و بسته شدن، بسته به شرایط آب و هوایی است. البته سقف­ شیشه ­ای، نوع ثابت نیز دارند که قابلیت باز و بسته شدن را ندارند.

اگر بخواهیم از منظر دیگری به سقف نورگیر شیشه ­ای و مزایای آن بپردازیم، دو قابلیت مهمی که این سقف­ ها به شما و فضای ساختمان شما می­دهند، تأمین نور مورد نیاز و کافی آن محیط است. قیمت اجرای سقف شیشه ای -  نوری که از طریق سقف­ های شیشه­ ای به داخل فضای اداره یا فضای مسکونی شما وارد می­شود، شما را در استفاده از انرژی برق و روشن کردن لامپ­ها زیاد بی نیاز می­کند. این سقف­ها عایق گرما نیز هستند و مانع عبور حرارت و گرما به فضای داخل منزل و محیط فضای کاری شما می­شوند.

استفاده از سقف­ های شیشه­ ای با کیفیت، به دلیل تمامی آپشن­های و قابلیت­هایی که به ملک شما می­دهد باعث می­شود که بتوانید از آن به عنوان برگ برنده ­ای در فروش با قیمت بالا، استفاده کنید.

آیا سقف­ شیشه­ ای تنها محدود به یک مدل می­شوند؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که سقف­ های شیشه­ ای در انواع مدل­ها و طرح­ها عرضه می­شوند تا بتوانند خواسته­ی مشتریان را برای طرح و مدل دلخواه آن­ها با طول عمر بالا مطابق با فضای ساختمان مرتفع کرده و پاسخگوی نیاز آن­ها باشند.

شاید این روز ها سقف ­های شیشه­ای را در رستوران­ها و کافی­ شاپ­ها نیز دیده باشید که نشان دهنده استقبال بالا از این نوع از سقف­های مدرن است که برای هر نوع از ساختمان و فضای کاری می­تواند به نحوی قابل استفاده باشد.

جنس شیشه­ قابل استفاده در سقف­ شیشه­ ای چیست؟

جنس شیشه در سقف­های شیشه­ ای از نوع شیشه­ های سکوریت با ضخامت بالا (۱۰ و ۱۲ میلی­متر) هستند که امنیت را تا حد بالایی تأمین می­کند. البته در بعضی مواقع شیشه­ ها را لمینیت می­کنند تا در صورت شکستن آن، شیشه در جای خود ثابت بماند و ریختن تکه ­های شیشه باعث آسیب به افراد نشود. همچنین می­توان از شیشه­ های دوجداره نیز به احتمالا یکی از علایق شما هم این است که در تراس منزل خود در یک فضای دنج و آرام، همزمان با نوشیدن چای یا قهوه به تماشای آسمان بنشینید. اما به محض ابری شدن آسمان مجبور شوید که آن کنج دنج را ترک کرده و برای فرار از خیس شدن به داخل منزل برگردید. چه چیزی بهتر از این که زیر آسمان برفی و بارانی بنشینید و بدون ترس از خیس شدن، هم قهوه بنوشید و هم از محیط لذت ببرید؟ این رویای لذت­بخش، با استفاده از سقف­ های شیشه­ ای برای شما عملی خواهد شد.

قیمت اجرای سقف شیشه ای - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت شیشه نشکن برای سقف- سقف شیشه ای منزل- قیمت سقف شیشه ای ماشین- انواع سقف شیشه ای- سقف شیشه ای اتاق خواب- مزایا و معایب سقف شیشه ای- کف شیشه ای- اجرای سقف شیشه ای گلخانه مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top