سقف متحرک پلی کربنات، به عنوان یک راه حل برای پوشش فضاهای باز و سایر نیازهای ساختمانی، بسیار محبوب شده است. این نوع سقف با استفاده از ورق‌هایی از جنس پلی کربنات ساخته می‌شود که به دلیل ویژگی‌هایی همچون شفافیت، سبکی و مقاومت بالا در مقابل ضربه، مقاومت در برابر اشعه UV و قابلیت انعطاف‌پذیری، مورد توجه قرار گرفته است.



سقف متحرک پلی کربنات به دلیل قابلیت نصب آسان، قابلیت تعویض سریع و همچنین کاهش هزینه‌های نصب نسبت به سایر نوع سقف‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین به دلیل شفافیت بالا، می‌تواند نور طبیعی را به داخل فضاها منتقل کرده و از احساس تاریکی در داخل فضا جلوگیری کند.

در کل، سقف متحرک پلی کربنات یک راه حل مناسب و مدرن برای پوشش فضاهای باز و داخلی با ارائه ویژگی‌هایی همچون شفافیت، مقاومت در برابر ضربه، قابلیت انعطاف‌پذیری و همچنین کاهش هزینه‌های نصب می‌باشد.

قیمت سقف متحرک پلی کربنات - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف متحرک پاسیو- چتر سقف متحرک- قیمت سقف برقی تراس- قیمت سقف متحرک برقی- سقف متحرک پارچه ای- سقف پارچه ای جمع شونده- سقف متحرک ارزان- اجرای سقف متحرک خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف متحرک پلی کربنات را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سقف متحرک پلی کربنات - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف متحرک پلی کربنات در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف متحرک پاسیو- چتر سقف متحرک- قیمت سقف برقی تراس- قیمت سقف متحرک برقی- سقف متحرک پارچه ای- سقف پارچه ای جمع شونده- سقف متحرک ارزان- اجرای سقف متحرک با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف متحرک پلی کربنات  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف متحرک پلی کربنات طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد.

k5gti1TCPV

سقف پلی کربنات

سقف پلی کربنات از سری سقف های ترموپلاستیک می باشد. تولید و شکل گرفتن این محصول بسیار راحت می باشد. این سبک از پلاستیک ها در تولیدات مدرن امروز سهم بزرگی به خود اختصاص داده است. سقف های پلی کربنات بسیار خوش استفاده، بادوام و اقتصادی است.

مزیت های سقف های شفاف چیست؟

می توان به شکل طبیعی محیط را روشن کرد (با استفاده از نور خورشید) با توجه به ماهیت ملزمه ی این سقف ها، در برابر دانه های تگرگ و ماسه و هرگونه شرایط هوایی مقاوم است. عایق صدا می باشد.

سقف شیشه ای

قیمت سقف متحرک پلی کربنات - سقف های خانگی خانه ی شما برایتان بسیار با ارزش است و هر محصولی را که برای خانه ی خود خریداری میکنید و روی آن حساب باز کرده اید باید راحتی ای به اندازه ی  ارزش خود داشته باشد.

سقف پلی کربنات

سقف پلی کربنات بیشتر سیستم های سقف پلی کربنات برای پوشش دادن نواحی داخلی یا اطراف باغ ، حیاط خانه ، پاسیو و همچنین گاراژ اتومبیل استفاده می شوند. این سقف ها به آسانی به فضای مورد نظر اضافه شده و به خوبی از بارش باران و تابش آفتاب محافظت می کنند.

سقف های ثابت و متحرک

تفاوت بین سیستم های مختلف ما شاید در نگاه اول دیده نشود، اما با یک بررسی کلی متوجه خواهید شد که مثلا سیستم های پایه ای خانگی ما به علت دارا بودن حد متوسطی از استقامت ساختاری فقط دارای یک سقف ثابت هستند و نمی توان تجهیزات جانبی متنوعی روی آنها پیاده سازی کرد.

سقف شیشه ای سقف نمای خارجی به شما فضایی برای ابراز خلاقیت می دهد. قیمت سقف متحرک پلی کربنات - نمای شیشه ای ساختمان امروزه از هر زمان دیگری محبوبیت دارد.سقف عمودی پارچه ای سهم قابل توجهی در کاهش انرژی مصرفی ساختمان ها دارد. معمارها از این مزیت سود می برند و معمولا از سقف عمودی به عنوان عاملی در طراحی نمای خارجی ساختمان استفاده شده است.

سقف ثابت و متحرک

سایه گستر آسیا، انواع مختلف سقف ها را در تنوع بسیار زیادی به منظور محافظت در برابر گرما و اشعه ی خورشید عرضه و پشتیبانی می کند. یک سقف پوششی خارجی است که برای انواع شرایط مسکونی و اداری مناسب می باشد.

ویژگی اصلی سقف های سایه گستر آسیا این است که در مواقعی که نیازی به استفاده از آنها نیست می توان سقف را به طور کامل جمع کرد. قیمت سقف متحرک پلی کربنات - این امکان، شرایط لذت بردن از نور مطبوع خورشید را در هوای معتدل مهیا میکند و هنگام بالاتر رفتن خورشید و به طبع آن گرم شدن هوا به آسانی و با فشردن یک دکمه و یا با استفاده از دستگیره، سقف را باز کرده و همچنان از محیط بیرونی لذت برد.

سقف را می توان هرجایی نصب کرد.در شرایط عادی سقف بالای در یا پنجره یا در بالکن نصب می شود، اما ساختار انعطاف پذیر سقفهای سایه گستر آسیا اجازه ی استفاده از آن را در هر نوع شرایطی که نیاز باشد می دهد. تقریبا هر نوعی از براکت برای کمک به نصب سقف در تمام شرایط مختلف  یک ساختمان را شرکت سایه گستر آسیا تهیه می کند.

سقف های سایه گستر آسیا بیش از ۴۰ مدل مختلف را شامل می شوند .همچنین انواع سقف های بسیار بزگ که میتوان از آنها به عنوان آلاچیق استفاده کرد .این سیستم های جمع شونده برای هرنوع استفاده ی خانگی و تجاری مناسب هستند و چیزی بیش از صرفا یک سقف ساده را ارائه می دهند.

قیمت سقف متحرک پلی کربنات - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت سقف متحرک پاسیو- چتر سقف متحرک- قیمت سقف برقی تراس- قیمت سقف متحرک برقی- سقف متحرک پارچه ای- سقف پارچه ای جمع شونده- سقف متحرک ارزان- اجرای سقف متحرک مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top