چادر کششی سقفی یا "تیرچه" (Tensile Structure) یک ساختمان کوچک تحت فشار است که به دلیل پوشش یکپارچه خود به شکل دایره‌ای، مثل یک چادر سقفی یا خیمه، می‌آید. این ساختمان از چندین عنصر مرکب شده است که شامل فریم بدنه، کف، دیواره و پوشش چادری است.



مهمترین ویژگی چادر کششی سقفی، ظرفیت بالای آن در پذیرش فشار و انعطاف‌پذیری بالای پوشش چادری است. به همین دلیل، این ساختمان برای بسیاری از کاربردهای خارج از ساختمان، مثل برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌ها، محل‌های تفریحی، پارکینگ‌ها و حتی فضاهای مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چادر کششی سقفی - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت چادر کششی سقفی- قیمت پارچه های کششی- پوشش پارچه ای سقف- سقف چادری متحرک- انواع چادر کششی سقفی- مشخصات چادر کششی سقفی خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع چادر کششی سقفی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

چادر کششی سقفی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع چادر کششی سقفی در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت چادر کششی سقفی- قیمت پارچه های کششی- پوشش پارچه ای سقف- سقف چادری متحرک- انواع چادر کششی سقفی- مشخصات چادر کششی سقفی با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از چادر کششی سقفی  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

چادر کششی سقفی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد.

S7Wi4bCN32

سقف چادری

سقف چادری یا سایبان چادری یکی از انواع سازه های کششی می باشد که بدلیل محدودیت در ایجاد پی و سرعت اجرا همچنین امکان حذف پی ها باعث شده تا استفاده از سقف چادری گزینه ای بسیار مناسب باشد. ایجاد سایه گسترده و مناسب و زیبایی سقف چادری باعث شده است که استفاده از آن به عنوان غرفه نمایشگاه بسیار متداول باشد. همچنین این سقف ها می توانند گزینه ای بسیار مناسب برای پارکینگ های مسکونی، آلاچیق ها و سایبان های استخر نیز باشند. تولید کننده سازه چادری طرح سقف چادری را متناسب با رنگ بندی مورد نظر مشتری انجام می دهد که این رنگ بندی شامل طراحی داخلی و خارجی این سازه می باشد. در ادامه با انواع سایبان پارچه ای با ما همراه باشید.

انواع سایبان های چادری

سقف پارچه ای دارای انواع متفاوتی می باشد که با توجه به نوع آن نحوه جمع شدن آن ها با یکدیگر متفاوت است. اجرای سقف چادری متحرک به نحوی میباشد که توسط ریل و قرقره، باز و بسته می شود. طریقه باز و بسته شدن سقف ثابت نیز به وسیله بازو و جک انجام می شود. چادر کششی سقفی -  در رابطه با دیگر ویژگی های این دو نوع در ادامه توضیح خواهیم داد.

سقف پارچه ای ثابت

سقف چادری ثابت محصولی بسیار مفید است. به این دلیل که به فضای کمی احتیاج دارد و در عین حال سر پناه وسیعی را فراهم میکند. این نوع از سایبان دارای ساختار ساده ای می باشد.

سقف پارچه ای متحرک

استفاده کردن از سقف چادری متحرک روشی مقرون به صرفه و مناسب است که باعث زیباسازی، بهینه سازی و ایمن سازی مکان‌ های مسکونی، تجاری، اداری و تفریحی می شود. سقف چادری متحرک به دلیل تطبیق‌ با شرایط محیطی، کاهش مصرف انرژی، نصب سریع و آسان، کیفیت بالا و پاسخگویی مناسب به نیازهای مشتریان در ایجاد فضاهای دلنشین برای آسایش کاربران موجب افزایش استفاده از آنها در فضاهای مختلف معماری شده است. لازم است بدانید سقف های چادری متحرک به دو صورت دستی و برقی ارائه می شود.

مدل های سقف پارچه ای

چادر کششی سقفی - سقف چادری که با نام سایبان پارچه ای نیز معروف است دارای چهار مدل است. این سازه در شکل های مختلفی قابل اجراست که این شکل ها شامل قوسی، خیمه ای، تخت و سفارشی میباشد. در ادامه این مطلب سایه گستر آسیا شما را با انواع سایبان چادری بیشتر آشنا خواهد کرد.

سقف قوسی : سقف چادری قوسی شکل یکی از اشکال متداول در ساخت سقف چادری میباشد که برای مهار کردن پارچه و تشکیل قوس، از لوله های خم شده که به صورت یکپارچه نصب شده است استفاده میکنند که همین یکپارچگی از نکات مثبت این نوع سقف ها به شمار میرود. لازم است بدانید برای اتصال بین پارچه و اسکلت، از پلیت های انتهایی استفاده میشود و برای ایجاد کشش مناسب و تکمیل کار در حاشیه پارچه ها از کابل های کششی کمک میگیرند.

سقف خیمه ای : استفاده از سقف خیمه ای در بسیاری از پروژه ها با ابعاد متفاوت به دلیل داشتن قابلیت ایجاد سایه های گسترده، ستون ها و کابل های محدود در سطح زمین توصیه میگردد. این نوع سقف چادری با استانداردهای معتبر طراحی میشود و کلیه نیروهای اعمالی به یک ساختمان متداول از جمله وزن برف و نیروی باد در این سازه های پارچه ای نیز در نظر گرفته شده است.

سقف تخت : این نوع سایبان چادری از جنس پارچه های پلی استری با پوشش دو طرفه PVC است که قابلیت عبور نور بالا را در طول روز فراهم می آورد و وزن سبکی نیز دارد. چادر کششی سقفی - فرم دو قوسی تشکیل شده توسط استراکچر فلزی سقف چادری تخت باعث هدایت مناسب آب های سطحی ناشی از بارش باران به آبروها میشود و تیرهای طولی در اسکلت فلزی مانع به وجود آمدن سطوح تخت بر روی سازه خواهد شد تا از جمع شدن آب های سطحی جلوگیری نماید.

سقف سفارشی : سقف چادری نوع سفارشی متناسب با نیاز کارفرما و سلیقه آن طراحی میشود که ابعاد و اندازه این سازه نیز به دلخواه کارفرما انتخاب می گردد. همانطور که مشخص است این سازه سفارشی هزینه بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد.

چادر کششی سقفی - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت چادر کششی سقفی- قیمت پارچه های کششی- پوشش پارچه ای سقف- سقف چادری متحرک- انواع چادر کششی سقفی- مشخصات چادر کششی سقفی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top