پوشش روی استخر یا همان لاینر استخر به عنوان یک پوشش نرمالی برای استخرهای ساخته شده از بتن یا فایبرگلاس استفاده می‌شود. این پوشش از موادی مانند پلی وینیل کلراید (PVC)، اوره ترفتالات (TPO)، اپوکسی و پلی یورتان تشکیل شده است. نصب پوشش روی استخر، از کارهای اصلی در ساخت و نگهداری آن است.



به طور کلی برای نصب پوشش روی استخر، لازم است ابتدا سطح استخر از گرد و خاک و دیگر ذرات آلودگی پاک شود و سپس پوشش روی آن نصب شود. قبل از نصب پوشش، باید اطمینان حاصل شود که سطح استخر صاف و بدون نواقص است و همچنین پوشش برای شرایط محیطی استخر مناسب باشد.

قیمت پوشش روی استخر - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع آموزش ساخت روکش استخر- کاور خورشیدی استخر- قیمت روکش استخر نایلونی حبابدار آبی رنگ- روکش استخر چیست- کرکره برقی روی استخر- روکش استخر پلی اتیلن- مزایای روکش استخر خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پوشش روی استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت پوشش روی استخر - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع پوشش روی استخر در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش ساخت روکش استخر- کاور خورشیدی استخر- قیمت روکش استخر نایلونی حبابدار آبی رنگ- روکش استخر چیست- کرکره برقی روی استخر- روکش استخر پلی اتیلن- مزایای روکش استخر با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پوشش روی استخر  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

پوشش روی استخر طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد.

jR30cqJz9O

پوشش استخر

پوشش یا همان روکش استخر، نوعی پوشش برای استخر است که اغلب در زمان هایی که از استخر استفاده نمی شود روی استخر را می پوشاند. البته انواعی از پوشش های استخر هم وجود دارد که استخر را از شرایط نامساعد محیطی حفاظت می کند. موثرترین روش برای کاهش هزینه های گرمایش استخر است. با استفاده از پوشش استخر 50-70 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. از پوشش استخر هم در استخرهای فضای بیرونی و هم استخرهای داخل سالن کاربرد دارد.

معرفی روکش استخر

قیمت پوشش روی استخر - روکش استخر در استخرهای داخل سالن نیاز به تهویه را کاهش می دهد که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. در فضای بیرونی استخرها 75 -85 درصد انرژی خورشیدی که به سطح استخر نفوذ می کند را جذب می کنند، بسته به نوع پوششی که برای استخر استفاده می کنید به همین میزان جذب انرژی را کم می کند در نتیجه تبخیر کاهش می یابد.

 همه آن چیزی که برای پوشاندن یک استخر احتیاج است، یک ورق بزرگ پلاستیکی می باشد، ولی بهترین گزینه نیست، چرا که نگهداری و مدیریت آن بسیار سخت است، به راحتی پاره می شود و نور خورشید آن را به سرعت خراب می کند. در کنار این موارد فقط یک یا دو فصل دوام می آورد. به جای پلاستیک بهتر است از پوشش طراحی شده مخصوص استخر استفاده کنید، این پوشش ها از مواد مخصوصی ساخته شده اند مانند پلی اتیلن تثبیت کننده uv، پلی پروپیلن و یا وینیل. پوشش های استخر می توانند مات و یا شفاف و در رنگ های مختلف باشند.

در شرایط هوایی خشک و یا بادی میزان تبخیر افزایش می یابد، بنابراین بهتر است از یک پوشش استخر شفاف یا حبابی در طی ساعات روز استفاده شود. قیمت پوشش روی استخر -  بهترین نوع روکش استخر باید ارزان باشد، به طور کامل استخر را بپوشاند، به آسانی باز و بسته شده و استفاده از آن آسان باشد.

انواع روکش استخر:

تقسیم بندی انواع پوشش استخر بر اساس جنس آنها و یا اتوماتیک بودن (اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی) تقسیم بندی می شوند. هر نوع پوشش استخر ویژگی ها و مشخصه های خودش را دارد که شما را در انتخاب درست برای استخرتان کمک می کند.

  • روکش استخر خورشیدی (Solar pool cover)
  • پوشش استخر اتوماتیک (Automatic pool covr)
  • پوشش استخر حرارتی (Thermal pool cover)

و ....

قیمت پوشش روی استخر - در این مقاله در مورد موضوعات آموزش ساخت روکش استخر- کاور خورشیدی استخر- قیمت روکش استخر نایلونی حبابدار آبی رنگ- روکش استخر چیست- کرکره برقی روی استخر- روکش استخر پلی اتیلن- مزایای روکش استخر مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top