باران‌گیر تراس، یک سیستم جمع‌آوری آب باران است که بر روی حاشیه تراس یا بالکن یک ساختمان نصب می‌شود. این سیستم با جمع‌آوری آب باران که روی سطح تراس و بالکن ساختمان ریخته می‌شود، به منظور استفاده مجدد در آبیاری گیاهان، شستشوی ابزار و یا حمام کردن حیوانات خانگی بکار می‌رود.



باران‌گیر تراس، یک سیستم جمع‌آوری آب باران است که بر روی حاشیه تراس یا بالکن یک ساختمان نصب می‌شود. این سیستم با جمع‌آوری آب باران که روی سطح تراس و بالکن ساختمان ریخته می‌شود، به منظور استفاده مجدد در آبیاری گیاهان، شستشوی ابزار و یا حمام کردن حیوانات خانگی بکار می‌رود. باران‌گیر تراس به دلیل صرفه‌جویی در مصرف آب و افزایش ارزش دکوراسیونی تراس، در برخی مناطق بسیار محبوب است.

باران گیر تراس - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع باران گیر- باران گیر بالکن- باران گیر پنجره قیمت- لباس باران گیر- باران گیر درب ورودی- نمایندگی باران گیر- باران گیر سایبان پنجره- باران گیر درب حیاط خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع باران گیر تراس را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

باران گیر تراس - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع باران گیر تراس در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد باران گیر- باران گیر بالکن- باران گیر پنجره قیمت- لباس باران گیر- باران گیر درب ورودی- نمایندگی باران گیر- باران گیر سایبان پنجره- باران گیر درب حیاط با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از باران گیر تراس  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

باران گیر تراس طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد.

sdkYmQTpgu

بارانگیر چیست؟

 باران گیر به پوششی گفته می شود که از نفوذ آبراهه به داخل ساختمان از طریق پنجره ها جلوگیری می کند. این محصول دارای وزن سبک و مناسبی می باشد و در طرح و رنگ های متفاوتی توسط شرکت پوشش ساز قابل ارائه می باشند.

از جمله مهم ترین مزایا و ویژگی های این محصول می توان به مواردی چون قیمت مناسب، زیبایی بصری، سرعت روند کار، سبک وزن بودن، مقاومت بالا و طرح های متنوع اشاره کرد.

قسمت های اصلی باران گیر

بارانگیر دارای قسمت بندی های متفاوتی می باشد که در ادامه به آنها می پردازیم:

۱–براکت

براکت استفاده شده در این محصول از جنس پلیمر دارای الیاف می باشد. باران گیر تراس -  لازم به ذکر است، میزان الیاف در این محصول می تواند تاثیراتی در مقاومت از نظر گرما و سرما و  هم چنین تحمل بار برف و باران داشته باشد.

 ۲-فیکسینگ بار

جنس فیکیسنگ بار از آلومینیوم رنگ شده، تهیه می شود. فیکسینگ به طور کلی برای استحکام ورقه های پلی کربنات و آب بندی دیوار و آب چکان مورد استفاده قرار می گیرد.

۳-ورق پلی کربنات دو جداره ۶ میل و فلت ۳میل

در قسمت شیارهای براکت و فیکسینگ بار از ورقه پلی کربنات استفاده می شود که به دو صورت زیر قابل ارائه است:

پلی کربنات دو جداره ۶ میل

پلی کربنات فلت ۳ میل

۴- رول بولت

این قطعه از محصول برای استحکام و قرارگیری محکم براکت ها بر روی پروفیل و یا دیوار استفاده می شود.

باران گیر تراس - نصب قطعات بارانگیر با استفاده از ابزار به راحتی امکان پذیر می باشد.

کاربرد بارانگیر:

کاربرد بارانگیر را می توان در مکان های متفاوتی مشاهده کرد که از انواع آن می توان به موارد کاربری زیر اشاره کرد:

  • نصب در قسمت بالای منازل مسکونی و ساختمان ها
  • نصب در قسمت درب ورودی ساختمان ها
  • نصب برای حافظت از کنتورهای برق و گاز و انواع تاسیسات
  • نصب در قسمت تراس و بالکن منازل تحت عنوان حفاظ

 مزایای بارانگیر

بارانگیر نسبت به دیگر محصولات ساختمانی که برای این کاربرد استفاده می شوند، دارای مزیت های فراوانی می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سبک وزن بودن
  • نصب و اجرای آسان
  • مقاوم در برابر باران و برف
  • با دوام
  • دارای تنوع رنگ بندی و طرح
  • قابلیت عبور دهی نور به میزان دلخواه و مناسب

باران گیر تراس - در این مقاله در مورد موضوعات باران گیر- باران گیر بالکن- باران گیر پنجره قیمت- لباس باران گیر- باران گیر درب ورودی- نمایندگی باران گیر- باران گیر سایبان پنجره- باران گیر درب حیاط مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top